Vakbeurs Theatertechniek 2004 - GRATIS toegang

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Robin
    • Jul 2001
    • 610

Ik zal het gezeur over martin is nix, martin is supper bla bla maar opbreken door mijn menig van de beurs te geven.

Ik vond er toch wel een aantal interessante dingen tussen staan , zo de nieuwe digitale 2 of 4 of 6 of 8 kanaals digitale EQ. Een zeer mooi , goed bedacht speeltje voor f.o.h , of monitors. Samen mat het fader paneel zeer goed bruibaar denk ik.

Hog 3 hebben we bij mijn stage bedrijf al staan [^] dus die kon ik al. Maxxyz en Grand MA zijn bijde zeer mooie tafel , zien er ook overzichtelijk uit en kunnen zich of hebben zich al helemaal of deels bewezen vind ik. Tuurlijk moet er nog wel aan gesleuteld worden , maar de Hog 3 is ook nog niet 100% stabiel.

De nieuwe soundcraft MH3 console en groter / kleiner broer(tjes) vond ik er ook zeer interessant bij staan , mooie specs een een goed uiterlijk.

Natuurlijk de nieuwe Midas Verona. Zeer mooie tafel een ook heel goed nagedacht over het gedeelte onder de kap , en de reparatie ervan.

ook weer een aantal bekende gesproken en weer wat opgetoken.

Mooie beurs en voor idereen toegankelijk , van hobby tot groot bedrijf iedereen is welkom en kan informatie krijgen.

M.V.G

EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

citaat:
      de nieuwe digitale 2 of 4 of 6 of 8 kanaals digitale EQ.
      citaat:
      De nieuwe soundcraft MH3 console en groter / kleiner broer(tjes)
      ik weet niet in welk jaar jij leeft ....[8D]
      Maar die 2 dingen bestaan al wel wat langer hoor.

Die verona, dat is inderdaad een nieuwtje.

Comment

• LuxProDeo
        • Feb 2003
        • 245

citaat:Geplaatst door R. den Ridder
        zelf heb ik niet de mogelijkheid gehad om deze beurs te bezoeken, stond de GrandMA Micro er al in een definitieve productieversie?
        Heb er 1 zien staan, bij rolight. Deze was niet definitief, op het scherm was enkel de mededeling te zien dat de tafel binnenkort uit zou komen, maar je kon hem verder niet uitproberen.

Maar ik heb er verder niet over doorgevraagd, dus het zou ook kunnen dat die mededeling een screensaver o.i.d. is geweest.

Het is een lekker compact tafeltje, en de kwaliteit van het kleine ingebouwde kleurenscherm vond ik erg meevallen, maar verder dus weinig over te melden. Ben wel geen fan van de MA knoppen, die klikkers met een verhoogd vakje erop, maar da's mijn mening, er zullen vast mensen zijn die erbij zweren boven de pc stijl knoppen van de compulites en de hogs.

LuxProDeo

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

citaat:Geplaatst door LJ Gerrit

Hiervoor geldt het zelfde. Wat doe anders op zo'n beurs...beetje rond hangen en populair doen?
          Niet helemaal waar, net toen ik bij jullie stand aan het kijken was naar de maxxyz demonstratie op dat moment (herinner je de vraag over de visualizer snelheid mbt aantal koppen?) begon de lezing over lichtontwerpen in dat zaaltje. Daar ben ik dus naartoe geweest, en toen dat eindelijk (vond het niet zo heel boeiend) afgelopen was was het alweer tijd om door de rijden naar de Plantagestudio's dus ik heb gewoon geen tijd gehad om er goed naar te kijken! Vond trouwens dat er van Martin tenminste lekker veel personeel was om het een en ander uit te leggen dus wat dat betreft alle lof hoor, volgende keer beter dan maar?

Comment

• DJ_Robin
            • Jul 2001
            • 610

citaat:ik weet niet in welk jaar jij leeft ....
            Maar die 2 dingen bestaan al wel wat langer hoor.
            Die TC digitale EQ bestaad nog niet , hij is nog niet eens leverbaar , op de beurs was hij nog niet eens volledig operationeel , maar ik denk dat jij hem al een paar jaartjes in je rack hebt zitten [B)]
            Dat de MH3 al een tijdje bestaat , wist ik al. Maar niet idereen heeft de luxe deze dingen al meteen bij de release te kunnen zien. Jij schijnbaar wel , maar voor mij was dit de 1e x dat ik ze in het echt zag , i.p.v op een foldertje.

M.V.G
            EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• LJ Gerrit
              • Apr 2002
              • 479

citaat:Geplaatst door (iCe)
              [brVond trouwens dat er van Martin tenminste lekker veel personeel was om het een en ander uit te leggen dus wat dat betreft alle lof hoor, volgende keer beter dan maar?
              Dank je..., mail of bel me voor een vrijblijvende demonstratie van de nieuwe spots en/of de MaXXyz
              ------------------------------------------------
              Without colour, there is no perception
              MvG

Gerrit Schottert
              Controllux

Comment

• BENjpt
                • May 2002
                • 381

citaat:Geplaatst door R. den Ridder
                zelf heb ik niet de mogelijkheid gehad om deze beurs te bezoeken, stond de GrandMA Micro er al in een definitieve productieversie?
                Den kzelf dat dit een tafel is die erg veel waar bied voor zijn geld, geloof net zo duur als bijv. een LICON, met toch een beetje meer functionaliteiten.
                Bij mijn weten is die Licon 4000 euri's (tenminste als je die JB lighting bedoelt).. dan komt een Grandma toch lekker in de buurt..
                zag er geinig uit die micro (idd bij rolight).

(een ultralight is voor mij helaas onbetaalbaar)
                Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

citaat:Geplaatst door LuxProDeo

Ben wel geen fan van de MA knoppen, die klikkers met een verhoogd vakje erop, maar da's mijn mening, er zullen vast mensen zijn die erbij zweren boven de pc stijl knoppen van de compulites en de hogs.

LuxProDeo
                  Helemaal mee eens; knoppen van MA zijn echt minder lekker dan hog/compulite. WEL is het zo dat het niet kapot te krijgen is... Wat betreft de micro; niet doen...Het numerieke toetsenbord is weggelaten, en proggen op enkel een touchscreen is een drama... Neem dan een ultra-light... Het misverstand dat software van micro niet compatible is klopt trouwens niet (heb ik op veel plekken horen zeggen vandaar). Heb met Olivier van MA staan kletsen, en die belooft (!) dat showfiles zonder tussenkomst zullen werken op grootste tafels uit GrandMA range. Verder zijn ze daar bezig om matrix-software te schrijven, waarbij je tot een paar duizend spots kan assignen, en vervolgens gewoon bitmap afbeeldingen kan laten zien in je lichtgrid... Ideaal bijv. als je text wil laten zien (simpel lettertjes knippen plakken etc.)

Goed bezig die duitsers...

Nu nog ff maxxyz seminar om te checken of de Deense markt net zo ver is
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...