Ik heb voor de verandering de boel vandaag maar vast onveilig gemaakt. Standje gebouwd voor het bedrijf waar ik voor werk. Zag er over het algemeen goed uit de beurs. Ga er dinsdag ook zelf weer heen.
Vakbeurs Theatertechniek 2004 - GRATIS toegang
Collapse
X
-
-
Oke dan! Vandaag begint het...
Voor wie nog meer komt: tot vanmiddag! (Ik ben die scholier met een grote zwarte rugzak [])Comment
-
ik ga daar dinsdag en woensdag belangstellend "rondhangen".
ik ben die goedgevulde ouwe kale met een schrijfmap.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Lol tot morgen Rinus nog meer mensen die morgen ten tonele verschijnen of anderszins te ontmoeten zijn?Comment
-
Ben geweest. Echt KICKUH!!!
Weet k ook weer wat we komend jaar kunnen verwachten []
Verder verklap ik niets (voor zover er nog niets over is gezegd in dit topic) [:I]Comment
-
Ben ook net terug... Ik hoop dat die spoorlijn voor de HST tussen antwerpen en amsterdam snel klaar is!!! Er blijft maar geen eind komen aan die snelheidsbeperkingen. Op de beurs waren wel een paar interessante dingen te zien, maar nu niet echt iets sensationeels.
JuceComment
-
Ik ga morgen ook maar eens kijken.
Had eigenlijk vandaag langs willen gaan, maar na een weekje sound of music
in het Antwerpense was uitrusten ook geen slechte keuze
Tot morgen dus voor eenieder die er is en die ik tegen kom.Lid van het Front tegen zijlichtComment
-
Ik ben morgen ook van de partij , degene met die met een stapel folders rondloopt en overal staat te kwijlen [].
Ik heb bij Fairlight als wat programeer werk gezien van Lj Gerrit en ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
Voor sommigen , tot morgen
M.V.GEV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake ContourComment
-
Ook even wezen kijken vanmiddag. Had wat meer verwacht maar miss had ik wat te hoge verwachtingen! Ben ook ffies bij Fairlight geweest en Maxxyz ziet er stoer uit! Voor de mensen die nog gaan, kijk even op het middenterein (waar je wat kan drinken) hoe 1 van de trusjes erbij hangt. Word helemaal scheeft weggetrokken door de kabels die naar de andere truss lopen. [V] Zo zag ik op een stand ook nog een heleboel tyraps om van alles en nog wat op te hangen. [}] Have fun die nog gaan!Comment
-
Na twee dagen beurs kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat de beurs goed is voor je sociale contacten, maar dat er verder niets nieuws te zien is.
Ik ga er ook steeds minder van snappen dat iedereen zo staat te kwijlen bij de MaxXYZ. En zeker niet dat men bij Fairlight durft te beweren dat de MAxXYZ beter zou zijn dan de Hog III... Dream on....Comment
-
citaat:Geplaatst door Rieske
De lezingen bij VPT vielen vies tegen; studenten van een theateropleiding die hun scriptie's met veel geklungel en "euh's" oplazen. Ik had toch zeker wel vakmensen uit het veld verwacht. Erg jammer ....
(Iemand die het verschil tussen links/rechts en stage-left/stage-right uitlegt en dat verkeerd doet [xx(][xx(], seminar volgspotten)
Comment
Comment