Vakbeurs Theatertechniek 2004 - GRATIS toegang

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Radar
    Moderator
    • Jul 2002
    • 890

Vandaag ook naar de beurs geweest.
    In de ochtend uren lekker rustig, standhouders namen rustig de tijd om te praten.
    Vooral als je nieuw bent in deze wereld zeker de moeite waard om daar geweest te zijn.

Wat mij opviel was dat EV een copy van de DAP k-112 op de markt heeft gezet, jammer allen dat er niet de mogelijkheid bestond om te luisterren.

Goeie beurs, laagdrempelig qua entree, ben benieuwd of er ook zoiets bestaat voor pa/recording.
    Ik doe niet aan bijgeloof.
    Dat brengt ongeluk.

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

citaat:Geplaatst door Radar
      Wat mij opviel was dat EV een copy van de DAP k-112 op de markt heeft gezet
      Kopie van DAP??? Wie wil dat nou? Ik dacht dat DAP juist zo'n OEM-namakertje was!

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

Juist
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• boes123
          • Aug 2001
          • 49

zeg nooit veel hier maar als ik lees dat iemand denkt dat ev iets van dap copieerd moet hij/zij toch eens wat meer rond kijken wie wie copieerd [:I]
          meer zeg ik hier niet over

Comment

• cobi
            • Aug 2002
            • 1083

citaat:Geplaatst door AJB

Beste Cobi...

Ik heb zowel luistercabine's als uitprobeerbare mengtafels gezien (DM2000 yamaha ?!)...
            Was wel allemaal onoverzichtelijk opgesteld, maar mogelijkheden waren er [:I]
            Is dat zo? Behalve de stand van Audio Electronic Matijsen heb ik niets gezien aan luisterkabines en uitprobeer mengtafels (waar dus ook wat signaal op stond om te mixen). Maar goed, zal wel aan mij liggen.
            Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Zou best kunnen Cobi, ben geen geluidsman, zag alleen iemand met trombone ofzo een hokje insneaken... Er stonden wel op meerder plekken mengtafels + spul om te mixen (adat recorders enzo)

To Juce; Het dimmen op basis van kleur, is niets anders dan in gelijke kleurintentie naar donker toe. Op een HogIII kun je gewoon 2 que's maken, 1 kleur, 2de donkerdere kleur; en voila het effect is vrijwel gelijk... Dit is echter niet zo nauwkeurig als een aparte kleurdimming... Ik zou zeggen; probeer het effect eens, en reageer dan weer.

grtz. AJB
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Rieske
                • Aug 2002
                • 544

citaat:niets gezien aan luisterkabines en uitprobeer mengtafels (waar dus ook wat signaal op stond om te mixen).
                Dan ben je de stand van Midas de Verona voorbijgelopen
                Life is what you make it

Comment

• LJ Gerrit
                  • Apr 2002
                  • 479

citaat:Geplaatst door AJB

Een grandMA en een Vector hebben bij de colorpicker als enige de mogelijkheid om te dimmen op kleur,

Dit is ook mogelijk bij de MaXXyz, ik begreep in eerste instantie niet wat ze bedoelden. Maar na uitleg van een techneut (waarvan ik de naam ben vergeten)ging bij bij het lampje branden.

Without colour, there is no perception
                  MvG

Gerrit Schottert
                  Controllux

Comment

• cobi
                    • Aug 2002
                    • 1083

citaat:Geplaatst door Rieske

citaat:niets gezien aan luisterkabines en uitprobeer mengtafels (waar dus ook wat signaal op stond om te mixen).
                    Dan ben je de stand van Midas de Verona voorbijgelopen
                    Fuck! ik heb echt zitten dromen of de jaren beginnen te tellen oogtechnisch gezien, dat zou ook kunnen.

Die Verona wou ik uitproberen. Ik heb 'em wel gezien maar dat hokje niet. Volgende keer toch maar bij elke stand even vragen of ik toevallig nog een luisterhok weer over het hoofd heb gezien.
                    Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• LJ Gerrit
                      • Apr 2002
                      • 479

citaat:Geplaatst door FiëstaLj

Zow vandaag ook even geweest...

Veel leuke dingen gezien, hog III is tegek natuurlijk, maxxyz zag er ook leuk uit maar gerrit was de hele dag zo druk dat ik weinig heb kunnen vragen.. helaas maar dat komt nog wel een ander keertje goed.

Verder een leuke dag gehad.
                      Sorry, dat ik niet voor iedereen voldoende tijd had om de MaXXyz uit te leggen. Een goede uitleg kan ook niet in een kwartier, daarom nodig ik iedereen uit voor een vrijblijvende demo.
                      Mail me even, zodat we even een afspraak kunnen maken vooruitgebreide demonstratie.
                      Without colour, there is no perception
                      MvG

Gerrit Schottert
                      Controllux

Comment

• Rieske
                        • Aug 2002
                        • 544

Er stond ook geen hokje maar er lag een koptelefoon met multitrack bij de Verona.

Een hokje past ook zo moeilijk op een mengtafel [8D] Tenzij het een pashokje is ....
                        Life is what you make it

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3150

citaat:Geplaatst door Rieske
                          Er stond ook geen hokje maar er lag een koptelefoon met multitrack bij de Verona.

Een hokje past ook zo moeilijk op een mengtafel [8D] Tenzij het een pashokje is ....
                          En dan moet je ook nog bij de tafel kunnen staan. Als iedereen dan om elke tafel een hok plaatst, dan zullen ze voor volgend jaar ff de hal moeten uitbouwen [)]

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Dat hokje was meer bedoeld om de akoestisch dichte probeer-ruimte te demonstreren.
                            Voor het geval dat je er een telefooncel-geluiid verwacht: ze hebben er een microfoon in gehangen, en er een lexicon-galm op gezet. In een hokkie van 2x2 meter een akoestiek van een kathedraal......

en verder was er genoeg te proberen, had ff een vertegenwoordiger aangesproken...Die verona is trouwens wel weer een vreselijk leuke optie geworden. Schijnt dat je de case erbij krijgt, geloof ik..( correct me etc..)

Comment

• Snuffeldier
                              • Sep 2003
                              • 13

Hoop leuke en interessante dingen gezien. Dat gedoe over Martin overigens.... Er zijn wel een boel mensen die alleen al bij het merk beginnen te kwijlen, terwijl Martin nog steeds een erg middelmatig product maakt...

Zag overigens dat Mobil Truss er ook stond.. Heb de prijzen gechecked... het is echt waar... goeie truss en statieven voor weinig...

Comment

• Daan Hoffmans
                                • Aug 2000
                                • 1225

citaat:Wat mij opviel was dat EV een copy van de DAP k-112 op de markt heeft gezet, jammer allen dat er niet de mogelijkheid bestond om te luisterren.
                                Geloof je het zelf????
                                <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

Working...