bar in de zaal

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jobje10
    • Jan 2004
    • 28

bar in de zaal

wij zijn nou bezig met het organiseren van een schoolfeest. we willen een bar in de zaal maken.
    iemand suggesties of iedeeen over wat er mogelijk is.
    We hebben gezocht op internet maar zagen vaak alleen van die kleine party taps, etc.
  • delighted
    • Jul 2003
    • 420

citaat:Geplaatst door jobje10

wij zijn nou bezig met het organiseren van een schoolfeest. we willen een bar in de zaal maken.
    iemand suggesties of iedeeen over wat er mogelijk is.
    We hebben gezocht op internet maar zagen vaak alleen van die kleine party taps, etc.
    Volgens mij heeft iedere bierbrouwer in NL wel mobiele bars in de verhuur. Misschien kan je een leuk dealtje sluiten dat ze die bar voor noppes leveren.

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

stap 1. ga naar je lokale drankenlverenacier
      stap 2. zeg: ik organiseer een feest en heb X vaten nofig, met daarbij mobile taps, dan en dan daar bezorgd
      stap 3. op de desbetreffende plaats en tijd stel je de bar op
      stap 4. sla het vat aan en na wat koelen kan het feest beginnen!

tip voor goedkoop bier, maar weet niet of ze taps leveren: www.bokkenrijdersbier.nl

Comment

• jobje10
        • Jan 2004
        • 28

daar gaat het juist om, zo'n mobiele bar ziet er niet echt 'mooi' uit in een zaal. En is ook niet handig als je er met meerdere personen achter moet staan... Wij zoeken iets groters (mooiers).

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Kijk eens of je bij een cateraar iets kan huren of zo. Vaak noemen ze zich dan iets als "party-service" zodat ze zich niet alleen met het bereiden van eten bezig houden.

Comment

• - -Niels- -
            • Aug 2003
            • 253

er zijn vele grote mobiele bar-installaties te huur... gewoon zoeken!

Comment

• jobje10
              • Jan 2004
              • 28

waar dan?? [?][?]

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

een bar kan je perfect maken door met truss een portaal te bouwen. horizontaal voorzie je op 80cm hoogte een dwarstruss. hierover leg je traanplaat. tada! je hebt nu een leuke toog!
                nog enkele barkrukken en tafeltjes erbij (natuurlijk in truss-uitvoering) en je best wat leuks ipv een gewone toog van je brouwer!

ik heb daar nog wel leuke foto's van. post ze wel als ik terug thuis ben.
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• - -Niels- -
                  • Aug 2003
                  • 253

citaat:waar dan??
                  dat moet je mij niet vragen...

'k heb het vaak [u]gezien</u>

Comment

• timescape
                    • Oct 2002
                    • 328

Als je eventjes een beetje zoekt, zijn er natuurlijk maar zat te vinden he. Zelfs Boels heeft tegenwoordig een party-service afdeling. En voor het zicht van die bar : Ik zou toch altijd iig gewoon zo'n bar van de brouwer mee laten komen. Deze krijg je zelfs nog gratis erbij ook. Die bar kun je dan altijd nog uitbreiden en omkleden met vanalles. Heeft het feest toevallig geen thema, is meestal wel toch op die schoolfeestjes ? Anders kun je bijvoorbeeld met van die rieten matjes (te huur) ook al je bar omkleden he. Zeker ook het truss idee is echt gaaf. Als je een beetje handig bent; wat melk-plexiglas ertussen zagen, en vanachter aanlichten met simpele TL-buizen met van die kleurhoezen. Voor 100 euro huur je de benodigde truss, voor een bar van 4m x 1m x 1m. Leuke bar toch ?
                    Ik weet niet hoeveel geld van plan je bent uit te geven, anders heb ik nog wel een paar leuke ideeën !

Groeten Jeroen

Comment

• jakobjan
                      • Jul 2002
                      • 599

Bo-rent party serice Hoorn, De postwagen Tolbert, Catering Service Assen.
                      Bijna elke Cateraar heeft wel een mooie bar met Toog in de verhuur
                      Jakob-Jan
                      Lightjockey Beta tester
                      Freelance Licht tekkie

Comment

• djbirdie
                        • Oct 2002
                        • 509

Ik weet niet precies waar in Nederland je zit maar hier in de buurt (omg. Leiden) zitten een aantal grotere slijterijen die ook barren e.d. verhuren. Je kunt denk ik ook gewoon contact opnemen met Heineken ofzo...
                        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• jobje10
                          • Jan 2004
                          • 28

het feest is in oosterhout NB. er is ook geen thema

Comment

• erik_gj
                            • Jan 2004
                            • 129

laat te plaatselijke scouting wat in elkaar knopen bij jou in school erg leuk en ook stevig!

greetz erik
                            zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• delighted
                              • Jul 2003
                              • 420

citaat:Geplaatst door jobje10

het feest is in oosterhout NB. er is ook geen thema
                              Volgens mij hebben ze in de Bussel ook mobiele barren. Wellicht kan je die huren

Comment

Working...