Bestelwagen gestolen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

Bestelwagen gestolen

Gestolen in de nacht van donderdag 05/02/2004 op vrijdag 15/02/2004 witte bestelwagen merk Transit.Bouwjaar 98.Kenmerken:logo MK III DJ equipment Store langs beide zijden.Rechter achterdeur scharnier defect.Gelukkig zat enkel een flight-case met gereedschap en een ramp in de laadruimte(vorig jaar hadden ze de volledige inhoud al eens meegenomen)
    Inlichtingen lokale politie 0032 51 26 26 26
    of op info.mkiii@skynet.be
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Lekker zeg,

2x acher elkaar?? Waar zet je hem neer dan?? voor de bijlerbayes met de sleutels erin??

Suc6 en ik hoop dat de derde keer je bespaard blijft
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Robert
      • Aug 2000
      • 630

Lange nacht...

Handig om ff de goede datum te vermelden. Laten we zeggen 5/2 op 6/2.

Robert

Comment

• BAJ productions
        • Jul 2003
        • 587

het is nog erger de nacht is nog niet af gelopen!

ik hoop dat je hem vindt. als je ze nodig heb zijn ze der niet klote jutten.

groetjes
        groetjes,
        Bas

Comment

• ORKZ
          • Nov 2003
          • 65

Waar vond dit plaats?
          ooit bereiken we de 190 db grens.....

Comment

• T-Nuzz
            • Dec 2002
            • 274

Discussie op zich, maar ik ben toch echt een voorstander van onbedrukte bussen....

Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• DJ_Robin
              • Jul 2001
              • 610

Tis altijd lullig als zoiets gebeurt. Je bent toch afhankelijk van je vervoer.

En onbedrukte bus vind ik persoonlijk maar nix , Je kan toch magneet platen laten maken , daar laat je je logo , bedrijfnaam ect opdrukken. Ga je rijden kan je ze eenvoudig op de zijkant van je bus "plakken" en parkeer je hem gooi je ze achtin en heb je een onbedrukte bus. Bestikkering blijft toch gratis reclame.

M.V.G
              EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• T-Nuzz
                • Dec 2002
                • 274

Magneetplaten is wel een idee zolang ze blijven zitten idd. Het gaat om het parkeren. Dan haal je platen eraf, de stickers niet. De meeste bussen zijn zo groot dat je ze niet midden in een woonwijk kunt plaatsen. En niet iedereen heeft een bedrijfspand of iets dergelijks. Vaak staan ze dus ergens onbeheerd waar weinig toezicht is. Aan de rand van een woonwijk of vrachtwagenparkeerplaatsen.

Is ook niet voor niks dat bij veel verzekeringen de premie hoger is wanneer er wel duidelijk iets van "licht- en geluidsystemen" of iets dergelijks op staat.

citaat:Geplaatst door DJ_Robin

Bestikkering blijft toch gratis reclame.
                Toch zien de meeste bussen er niet zo representatief uit. Wassen en onderhouden helpt

Comment

• DJ_Robin
                  • Jul 2001
                  • 610

haha , jah idd en ermee kunnen rijden helpt ook , veel geluids/licht bedrijven hebben een niet geheel schadeloos wagen park (zachtjes uitgedrukt) [8D][]

M.V.G
                  EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• som
                    • Nov 2002
                    • 787

citaat:Geplaatst door DJ_Robin

haha , jah idd en ermee kunnen rijden helpt ook , veel geluids/licht bedrijven hebben een niet geheel schadeloos wagen park (zachtjes uitgedrukt) [8D][]
                    een en ander heeft ook nog wel wat met de gemiddelde leeftijd te maken vant rock&roll vervoer.

favoriet is de alom bekende (zwarte) volkswagen bus inc gratis verfroller profiel
                    maar het blijft kl*te dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven[}]
                    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• T-Nuzz
                      • Dec 2002
                      • 274

Dat laatste sowieso.

Comment

• zjeten
                        • Mar 2003
                        • 331

ik zal uitkijken.
                        als ik mij niet vergis is mk3 dj store van roeselare?
                        vriendelijke groeten
                        jeffrey

Comment

• AJB
                          • Jul 2003
                          • 2289

Als je die magneetstrips constant verwijdert, beschadig je ook de lak van je auto; lijkt me niet zo'n slim plan dus...
                          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                          ------------------------------------------------
                          Arvid Buit
                          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

Onderwerp afgesloten, voor nuttige bijdrages en tips graag direct contact zoeken met de ongelukkige eigenaar.

wist je dat er al een onderwerp liep over gestolen goed? zoekfunctie....
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...