bij duurdere spullen staan je serie nummers toch op je factuur (heb van elk martin/jem toestel het serie nummer op factuur) .. en als ik iets 2de hands koop vraag ik ook om het serie nummer er bij te zetten. En ik denk dat ze bij evdv zelf een lijst hebben van welke serienummers bij welke firma zitten. Dat kunnen ze in elk geval opzoeken aangezien zij al die facturen maken met serieunummers op vermeld ...
Gejat? .... wat dan?
Collapse
X
-
-
Comment
-
Originally posted by kevinveerbeekhoi ik weet niet hoor maar volgens mij mag je nieuwe aparatuur waar nog garantie op zit niet los halen... want dan verloopt de garantie... kan dit kloppen?
gr.kevin
Voor onderhoud, schoonmaak enz moeten de versterkers en andere zaken ook wel eens los worden gehaald. Hierdoor verloopt de garantie echt niet hoor, wanneer je aan de componenten gaat lopen solderen en trekken wordt het anders.. Maar eerder dat men geen garantie wil geven door achterstallig onderhoud dan doordat jij je deksel van je amp het geschroeft om zodoende al het stof bij de koelvinnen vandaan te halen.JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
Comment