Sporthal Feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Nieuwe processors in botex bakken? werkt dat niet alleen bij die nieuwe modellen waar ook die kleurewisselaar voorkan?

Takels liepen voor zover te zien gewoon gelijk, heb geen rare kronkels gezien en ook geen kromme truss dus dat zat wel snor
    Maare dan vraagje van mij uit: als ze echt zoveel verschillend lopen hoe lossen ze dat dan op bij grote constructies aan meerdere takels, continu apart bijregelen lijkt me ook aardig link, dus in praktijk zal dat loopverschil wel aardig meevallen lijkt me?
    Ken overigens ook wel mensen die dit zouden wagen met handtakeltjes, onder het motto "kost wat minder he en het takelt ook", maar dan trek je de boel volgens mij echt scheef als je niet oplet [B)]

CD speler en toestanden stonden gewoon op mac kisten, uiteraard niet op speakers. Accoustiek tja, het galmt natuurlijk wat enzo, maar over het algemeen was het na wat bijregelen (vooral resonantiefreq van laag zoeken, zat nogal wat rommel in anders) prima te doen. Hoop positieve reacties gehad ook.
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Niels1987
      • Oct 2004
      • 57

even een aantal vraagjes:
      1. Hoeveel nooduitgangen waren er?
      2. heoveel personen waren er binnen ?
      3. wat was de vloeroppervlake van die gymzaal?

Dit omdat men op mijn oude school de naastgelegen gymzaal wil gaan ombouwen voor een schoolfeest...
      En men denkt last te gaan krijgen met de brandweer...
      lijmklem rigging :S

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

[B)]KLOP KLOP!!
        IEMAND THUIS??!!??

Er al aan gedacht om gewoon de brandweer eens op te bellen voor informatie? Dan kan er even iemand komen kijken en je alles haarfijn uitleggen hoe het bij jou in de gemeente werkt!
        We're ready to party, are you?

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Belgische wetgeving in het kort, soort van vuistregeltje dus.

- 3 personen per m²
          - 1cm nooduitgang per persoon (1m per 100man dus)

Reken zelf ff verder.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

Hallo Tom,

1cm / persoon is dat het Belgische "BouwBesluit"(dus landelijke Begische Wetgeving) of een lokale Brandweereis? Of heeft de brandweer in Belgie wel een uniforme regelgeving?

In Nederland kan de brandweer lokaal heel andere (lees strengere) eisen stellen dan wat er in algemene zin in de Bouwveiligheidswetgeving is vastgelegd.
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

2 [u]Niels1987</u>

wat betekent die :S achter die 'lijmklem rigging'?
              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Klaaske
                • Jun 2003
                • 571

<font size=\"1\">
                Groeten,
                Jaap
                <b>
                -[GSXke :)]-
                </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Orbis
                  • Feb 2004
                  • 217

Rinus, in België neemt de brandweer voor zover ik weet overal de regel van 1cm nooduitgang per persoon als standaard...
                  sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• Niels1987
                    • Oct 2004
                    • 57

maar jah, eerst moet men die zaal nog weten te huren ... maar voordat ze daarnaar willen kijekn willen ze zeker weten dat het ook kan/mag van de brandweer. En de brandweer geeft ook niet altijd goed indicatie want, de ene inspecteur kijkt naar hele andere dingen dan de andere. Ik zou voor de gein proberen om tekeningen van die gymzaal opvargen bij de gemeente... ik zal ff een kleine schets maken waar uit m`n hoofdgezegt de nooduitgangen zitten...

Graag hier veder http://www.licht-geluid.nl/forum/top...TOPIC_ID=12424

anders wissen ze weer m`n bericht
                    lijmklem rigging :S

Comment

• LuPuS
                      • Dec 2002
                      • 457

Echt mooi feestje, filmpjes zijn natuurlijk mooier gemaakt!

Wat kost zo'n feestje eigenlijk? Zelf heb ik er geen idee van.

Mail me anders even...

Groeten,
                      Guy
                      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• walter
                        • Feb 2005
                        • 34

Hoi, leuk feestje geweest geloof ik.
                        Waarom is op foto 15 een kruis geplakt op die F218?

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2139

waarschijnlijk was daar 1 nl4 connector in de subs stuk(zoiets herinner ik me toch nog), zodat je niet kon doorlussen, kwestie van daar even rekening mee te houden zodat je niet afvraagt waarom een deel subs niet werken

mvg
                          ronny
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• walter
                            • Feb 2005
                            • 34

Neen ronny is enkel weet uit ervaring dat indien er een speaker defect zou zijn deze zo gemerkt worden. En men moet er zich zeker niet over schamen defecte speakers krijgen we allemaal weleens enkel bij de een is zoiets snel hersteld en bij een ander kan dit ooit een half jaartje duren he.

Comment

• ronny
                              • Dec 2002
                              • 2139

ja nu effe gaan beweren dat ik aant zeveren ben, kwas er toch bij zeker[}]

als je dan toch je eigen mening erover hebt, voorwat vraag je het nog dan?

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• CyberNBD
                                • Aug 2000
                                • 1318

Was inderdaad iets met de speakon ingang. Kruis op de zijkant maakt het wat makkelijker om de defecte sub te vinden in de loods dan dat je ze eerst alelmaal rechtop moet tippen om zodoende de stukke speakon, of gaffa erop te vinden...
                                Als er hier wat stuk is, maakt niet uit wat, gaat er een kruis op een goed zichtbare plaats als teken dat ie nagekeken moet worden, of er nu een speaker stuk is, speakon of een wiel loshangt [}]
                                CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

Working...