Sporthal Feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

citaat:Geplaatst door walter

Neen ronny is enkel weet uit ervaring dat indien er een speaker defect zou zijn deze zo gemerkt worden. En men moet er zich zeker niet over schamen defecte speakers krijgen we allemaal weleens enkel bij de een is zoiets snel hersteld en bij een ander kan dit ooit een half jaartje duren he.
    uhm, bij alle stuff van kabels, licht, video en geluid wordt er gewoon een kwak gaffa opgeplakt dat het kapot was, duidt echt niks aan... vaak wordt er wel ff wat opgeschreven, wel zo makkelijk
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• walter
      • Feb 2005
      • 34

das dus net wat ik bedoel kan overal gebeuren en is ook geen ramp, sorry ervoor maar indien bij ons een speaker defect zou zijn zou ik dit ook zo merken en indien de speakon aan vervanging of iets anders toe was zou ik dit aan speakon merken. maar ja sorry.

Comment

• avo-dave
        • Sep 2005
        • 26

de fitlink... heb daar de safari party gedaan laatstleden...

Comment

• avo-dave
          • Sep 2005
          • 26

btw CyberNBD kan je me vertellen waar die 10 trackspots van highend hangen... zie er eentje liggen op case op foto nr 8 maar de rest zie ik niet in de brug, of heb ik mijn bril weer niet op mijn voorhoofd staan??

verder leuke constructie

Comment

• stekelvarke
            • Dec 2004
            • 1062

Als ik me niet vergis hingen deze ergens waar de dj stond. 2 keer 5 trackspots onder elkaar.Op foto 11 denk ik ze te zien in de verte. Maar het is al lang geleden.
            exit night into LIGHT

Comment

Working...