Leidsch Ontzet 02 oktober 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vic
    • Jun 2003
    • 93

Op de foto's hierboven waren we nog aan het opbouwen. We waren van plan om in de hoeken ervoor te zorgen dat je een soort van afvoer zou krijgen waarin het water zou kunnen weg lopen
    greetzz
    vic

Comment

• major tom
      • May 2004
      • 108

Al met al ziet het er goed uit! komplimenten. En ach we klimmen allemaal wel eens omhoog de boom in he...

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

Wat ik me afvraag ...
        heb je die helemaal strakgetrokken spankrachten ook meeberekend in de belastingen op je truss?
        Daar kon je nog wel een lelijk van schrikken....
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• SpaceyDeeJ
          • Sep 2001
          • 876

Rinus,

nee dat was niet berekend, maar het zeil stond me zowieso qua idee tegen. In eerste instantie lijkt het leuk, totdat je het erop gaat leggen. En ook al zou het qua berekening kunnen, dan had ik het nog niet gedaan. Ik heb half juli bij Yorin FM op de beestenmarkt in Leiden een Carree gezien wat op instorten stond en waar het complete zeil, inclusief zo'n 30.000 lieter water omlaag is komen zetten (ruim een paar honderd langs mijn nek....

Niet echt om blij van te worden.

Gaffa en een T4 doet wonderen, de kunststof bakken boven de Scans en Atomics ook...

Al met al een productie waar we zeker wat van geleerd hebben, maar vooral erg plezierig is verlopen dankzij een geweldig team van mensen []
          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Daan Groothuijse
            • Oct 2004
            • 2

ZO ZO,

je kan wel zeggen dat dat er super uitzag. Het is weer een van de zekers geslaagde producties van station13. Zeker de combinatie met de laser pakte heel erg mooi uit vind ik. Ik denk dat Leiden voor volgend jaar alweer geboekt heeft. Zo niet, dan zijn ze zeer stom. Ik verheug me nu al op de nieuwe productie!!

Ga zo door.

Groeten Daan

Comment

Working...