Bedrijfsfeest Mercedes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Bedrijfsfeest Mercedes

Voorstelling die we deden was 2 dagen opgekocht door de heren van Mercedes. Hierbij wat foto's daarvan:

SLK AMG op het podium; daar doe je het dan toch voor

Zelfbouwtruss van het gezelschap. Ding is van staal en ze gingen er zelf onderzitten dus tja... [)]

Guus Meeuwis vulde ook een half-uurtje in:

ACLs

Foto's zijn weer niet echt hoogstaand, er zijn opnamen gemaakt maar moet nog zien of ik daar een kopietje van kan scoren.

Licht:
    - Zero88 LeapFrog
    - 4x Mac 250 Krypton
    - 6x Robe XT250
    - 4x 4-bar MultiPAR
    - 4x 4-bar ACL (andere 2 staan op geen enkele foto helaas)
    - Floorspotjes (in de trusspoten)
    - Spiegelbol met 5mm spiegeltjes
    - Antari 300 nogiets Fazer (wat een zaad-apparaat is dat!)
    - Huislicht van het theater voor totaaltjes, strijkje, horizon etc.

Geluid: (voor zover ik dat weet)
    - 9x Sennheiser druppels voor een kinderkoortje
    - Mackie 48 kanaals FOH
    - Div. mics voor het orkest
    - 5x draadloos handheld zang + dirigent
    - Huisset theater (D&B)
  • Bigfoot
    • Nov 2002
    • 151

Netjes netjes netjes.... leuk cker zo'n klus...hele tijd afgeleid door die auto's....
    Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

hahahaha, die antari is een wereldding, maar wel in zaaltjes ter grootte van een toilet.

dan ziet het er zo goed uit, mooi materiaal... hoe kom je er nou bij een antari Z300 mee te nemen?? [:P] je dacht toch niet serieus dat je daar wat mee kon hier??
      Zal wel niet, maar ik ben toch benieuwd hoe dat ding bij je in de bus beland is..
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Qua output valt het opzich wel mee hoor, dat is een kwestie van op tijd aanzetten.
        We hebben deze omdat onze Jem ermee gestopt is na een fiks aantal jaren trouwe dienst, had liever weer een Jem gehad maar daar was even geen geld voor, dus deze eens geprobeerd. Eerste die we kregen ging de afstandsbediening van stuk, teruggestuurd en gerepareerd maar kwijt bij de post... Dus een nieuwe opgestuurd gekregen, en deze stopt ermee zodra je ook maar iets in de DMX-in prikt, al is het maar een los verloopje!? Dus deze gaat ook terug en mag bij Highlite blijven, even de man met het geld overtuigen dat dit zo niet kan

Normaal gebruik ik hier altijd de Le Maitre van het theater, veeeeel kleiner edoch veeeeeeeeeeeeel beter!

Comment

• Harmen
          • Sep 2003
          • 379

ziet er leuk uit,
          en grappig gebruik gemaakt van je headjes, verder best ok opstelling, maare licht het nu aan mij of mis ik 6 x een robe xt? [)]

Comment

• dabassman
            • May 2003
            • 172

Op foto 3 zie je er eentje hangen aan de trekken van de zaal. Al durf ik niet met 100 % zekerheid te zeggen dat het een robe is.
            Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• SpaceyDeeJ
              • Sep 2001
              • 876

Ziet er strak uit, zo'n boogje is toch net effe wat anders en vult het geheel meteen leuk
              cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

Robe's hingen inderdaad in de trekken, macs in de boog. Heb een paar keer het commentaar gekregen dat het op de eerste 5 rijen allemaal wel erg fel was. Had express nog mn bewegingen tot de podium rand en niet verder geprogrammeerd maar dat mocht niet baten blijkbaar. Volgende keer toch maar daar gaan zitten tijdens programmeren dan, zaal is wat betreft FOH positie totaal k*t (geluid onder balkon, licht daar nog achter) Lichthok zit bovenin maar vanuit daar zie je helemaal bar weinig.

Comment

• PHsound
                  • Mar 2002
                  • 190

Zag er weer vet uit Ice

Was een leuke bouwdag

Comment

• Boris
                    • Aug 2003
                    • 4

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de Antari X310 fazer?
                    Wij hebben 2 zulke toestellen en op onze Q24 (lightprocessor) stuurtafel werken ze perfect, maar op andere tafels (ADB Cantor, Sunlight Dmx Controller) krijg je ze niet aan de praat.

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

citaat:Geplaatst door Boris

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de Antari X310 fazer?
                      Wij hebben 2 zulke toestellen en op onze Q24 (lightprocessor) stuurtafel werken ze perfect, maar op andere tafels (ADB Cantor, Sunlight Dmx Controller) krijg je ze niet aan de praat.
                      http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=12746
                      Dit topic gaat over de X310

Comment

• Jasper-Lichtbron
                        • Jun 2001
                        • 2155

Die fazer heeft een hoop problemen met DMX, die inmiddels door de fabrikant erkent zijn. Er is echter nog geen oplossing voor. Wanneer ik daar meer over weet laat ik het wel horen.

Comment

Working...