Heey,
En tijdje terrug was er een mooie week voor mij en andere leden van de techniekgroep van de school waaar wij opzitten Het Christelijk College Nassau- Veluwe.
Hier links naar foto pagina's:
er was ook nog een andere avond alleen was ik daar niet bij.
De meeste Geluids apperatuur is van mijn school zelf
Het werd in Het Cultureel Centrum van Harderwijk gehouden en het was een school productie. Het licht was van het CCH (cultureel centrum v. harderwijk)En was ook nog deel bijgehuurd
Op de grootste avond (de avond met 3 verschillende pagina's met foto's (de muziek avond)) was er een Midas Verona gehuurd [8D] met effecten rack
De rest is gedaan met een Allen&heath GL2000 (van ons zelf)
al het geluid wert geproduceerd door onze eigen set en wel de : Ev Eliminator Double (top; 1 perkant) en sub Ev Eliminator KW (ook 1 per kant)
versterkers 2x Ev Q66
Voor de rest ook nog effecten rackJE van ons zelf en veel meer micro's enz
trouwens het CCH is van onze school
En tijdje terrug was er een mooie week voor mij en andere leden van de techniekgroep van de school waaar wij opzitten Het Christelijk College Nassau- Veluwe.
Hier links naar foto pagina's:
er was ook nog een andere avond alleen was ik daar niet bij.
De meeste Geluids apperatuur is van mijn school zelf
Het werd in Het Cultureel Centrum van Harderwijk gehouden en het was een school productie. Het licht was van het CCH (cultureel centrum v. harderwijk)En was ook nog deel bijgehuurd
Op de grootste avond (de avond met 3 verschillende pagina's met foto's (de muziek avond)) was er een Midas Verona gehuurd [8D] met effecten rack
De rest is gedaan met een Allen&heath GL2000 (van ons zelf)
al het geluid wert geproduceerd door onze eigen set en wel de : Ev Eliminator Double (top; 1 perkant) en sub Ev Eliminator KW (ook 1 per kant)
versterkers 2x Ev Q66
Voor de rest ook nog effecten rackJE van ons zelf en veel meer micro's enz
trouwens het CCH is van onze school
Comment