Examenstunt Amersfoortse Berg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

citaat:Geplaatst door BvE

Ik ga binnenkort ook de examenstunt op onze school regelen, waarbij ik zelf hoop op te treden met mijn band. Het is de bedoeling dat dit optreden een soort verrassing wordt, hebben jullie nog tips voor mij?

Wat betreft het geluid, tja, wordt waarschijnlijk met mijn eigen spullen, en dus niet zo groot als dit. Is het mogelijk om een geluidsbedrijf in te huren (1 man desnoods) voor rond de 300 euro om dit optreden, dat 50 minuten zal duren, te versterken?

Verder, een examenstunt deed je toch altijd na het eindexamen???

Verder erg puike shit daar in amersfoort![8D]
    Hey Bart!

Ik zag dat je in Soest woont? Welke school zit je dan en warneer ga je die examenstunt doen? Als ik tijd heb kom ik dan wel ff kijken!

groeten

floris

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

citaat:Geplaatst door BvE

Ik ga binnenkort ook de examenstunt op onze school regelen, waarbij ik zelf hoop op te treden met mijn band. Het is de bedoeling dat dit optreden een soort verrassing wordt, hebben jullie nog tips voor mij?

Wat betreft het geluid, tja, wordt waarschijnlijk met mijn eigen spullen, en dus niet zo groot als dit. Is het mogelijk om een geluidsbedrijf in te huren (1 man desnoods) voor rond de 300 euro om dit optreden, dat 50 minuten zal duren, te versterken?

Verder, een examenstunt deed je toch altijd na het eindexamen???

Verder erg puike shit daar in amersfoort![8D]
      Grote tip: Geheim houden KAN NIET. Podium stond bij ons de dag ervoor aan het eind van de middag, dus de ochtend erna viel het wel op. Vooral dat we met flightcases en speakers door de gang reden naar het sportveld. Ach, het is leuk om het geheim te houden, maar zonde van de tijd gezien het nooit echt helemaal lukt.

Andere tip: Zorg dat de leerlingen ALTIJD iets te doen hebben. Is dat niet het geval, gaan ze rotzooi trappen en komen er geheit problemen van.

300 euro is niet veel voor de versterking van een band, ik zou even kijken naar een geluidsbedrijf als sponsor. Een geluidsset met geluidstechnicus erbij komt al gauw in richting van 600-700 euro.

By the way, examenstunt hoeft niet na de examens hoor, 't kwam qua planning heel veel beter uit om het ervoor te doen. Ook leuk begin van de examentijd
      Creating shows beyond Imagination

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

citaat:Geplaatst door daantje

hey das de school waar mijn oom les geeft.
        persoonlijk vind ik het een beetje veel licht voor weinig publiek en vooral voor overdag.
        wat me opvalt is dat de trus totaal nie thoog hangt --> bijna ooghoogte!
        iedereen zijn smaak maar dit vind ik niet mooi.
        en over de aula mooie plaatjes maar zijn er ook pics van de uitvoering of zijn dit de plannen. idd geval beter dan de afgelopen kerst musical. nogal slecht licht.
        Wie is je oom?

Pics van de aula, staat onderaan mijn openingspost, zullen later nog volgen, ik kan niet 2 bands mixen, en ondertussen foto's in een aula maken, dus die komen van iemand anders.

Beter dan de kerstmusical, ik neem aan dat je docententoneel bedoelt? Leg me dan maar eens uit wat het probleem was. "Slecht licht" is niet-onderbouwde onzin; Ik kon iedere speler prima zien, dus "slecht licht" kan het niet zijn geweest. Argumenten?
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• Joopknoop
          • Dec 2004
          • 78

Examenstunt, wat een ellende om dat leuk te doen. Vooral als het is geregeld met leraren. Kan je niks flikken. Bandje is heel leuk. Maar geen stunt. Je moet de hele school op de kop zetten. De FIK erin. Maar ja. Scholen zijn dan ook weer zo slim om de examenstunt voor het examen te plannen zodat de leerlingen zich wel een beetje netjes houden. Anders dreigen ze dat je niet mee mag doen aan het examen. Wij hadden afgelopen jaar een 100.000 klapper de school in gesmokkeld en afgestoken in de binnentuin[}] . (omgeven door 4 muren) wat een teringherrie was dat. Nou ja je kon begrijpen dat geen enkele les meer door ging want iedereen rende naar buiten om te kijken wat er gebeurde. Ik hoop dat dit jaar iemand de overtreffende trap doet. Paar lawinepijlen in de schooltuin. Dat moet me toch een paar knallen geven[]! Alleen jammer dat ik al van school afben. Maar het blijft mooi om dat soort verhalen te horen

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

wij hebben ooit de sloten van de kelder los gehaald en daar door ventilatie pijpen vuur werk in gegooid
            dat gaat pas hard.

groetjes,
            Bas

Comment

• Michel_G
              • Dec 2003
              • 376

Wat ik weet dat er vorig jaar op de Berg is gebeurd is dat de mensen uit de examen klassen met eieren op de andere leerlingen gingen gooien en daarna pakken meel erover heen.

Daar waren ze niet echt gecharmeerd van, de school.

Maar dit gaat nogal offtopic.
              Is weer terug !

Comment

• BvE
                • Oct 2004
                • 385

@ DjFLo,

Ik zit op het Baarnsch Lyceum, datum is nog niet bekend.

Comment

• Joopknoop
                  • Dec 2004
                  • 78

Maar het zijn wel mooie verhalen . Prachtig vuurwerk in de pijpen!

Comment

Working...