proms

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Beetje off-topic, maarre:

Normaliter is er een apart bedrijf dat zich hierop toelegt. Een van de grootste op het gebied van festivals en evenementen is bijvoorbeeld de Powershop. In principe specificeert EML wát voor aansluiting (powerlock, CEE rood 125/63, etc. etc.) ze wáár willen hebben (MON world, FOH, dimmer city, stage, etc, etc). Het door de organisatie of lokatie ingehuurde bedrijf zorgt dan dat dat allemaal op rolletjes draait (meestal dan).

Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• discomidway
      • May 2005
      • 140

heeft er niemand een matriaal lijst in handen weten te krijgen....

Comment

• par
        • May 2005
        • 15

andwoord op het strommvraagje, hier op de proms heb ik voor de tour 2 maal 25 m powerlock bij en aansluitstukken.
        dit is voor de main dimmercity, voor het conventioneel vraag ik 400a en voor v*l 250a. dus met andere woorden, het stroompunt van de zaal mag niet meer dan 25m zijn verwijderd van dimmercity. is de stroomkast verder dan moet de locale productie zorgen voor kabel.
        er is nergens een stroomgroep aanwezig, elke zaal kan de nodige stroom leveren.
        gReEtZ
        pietje par

Comment

• Johan
          • Sep 2000
          • 23

Dus alle energie komt uit het lichtnet en niet van een stroomgroep. Is dat geen groot risico? Elektriciteitspannes zijn toch af en toe nog eens voor… Het Sportpaleis zal dan wel een eigen HS-trafo hebben, maar het risico blijft toch bestaan.

Of heb ik het verkeerd begrepen?

Comment

• Rookie
            • Nov 2004
            • 104

Dit ga je risico hbe je toch steeds je kan toch ook nooit 100% garanderen dat je generator blijft bollen niet? [:I]
            Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

citaat:Geplaatst door Johan

Dus alle energie komt uit het lichtnet en niet van een stroomgroep. Is dat geen groot risico? Elektriciteitspannes zijn toch af en toe nog eens voor… Het Sportpaleis zal dan wel een eigen HS-trafo hebben, maar het risico blijft toch bestaan.

Of heb ik het verkeerd begrepen?

Volgens mij is het op dit moment in Nederland zo dat je bij een aansluiting groter dan 3x200A je een eigen trafo moet plaatsen.

Verder geldt hoe dichter op het hoogspanningsnet, hoe sterker je net is, dus minder spanningsdippen.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...