Disco Feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Disco Feestje

Voor de verandering ook maar weer eens foto's gemaakt op een ledvloer klusje, dit keer een discootje met vloer in een kasteeltje:
    Gister weer es een dixootje gedaan met ledvloertje erbij:

Gebruikte materialen:
    Geluid:
    2x XT15 Top
    2x XS218 Bas
    1x Amprack F1 E15/25/45/45/45
    1x Processorrack Lem DX24/24
    2x P10 monitor met JBL MPA1100
    DJ Setje DJM-600 + 2x CDJ-1000

Licht:
    4x HES Trackspot
    2x DMX T4-Fourbar Par 64
    1x DMX T4-Fourbar Par 56 (DJ licht, niet opgehangen wegens plekgebrek)
    1x Botex SP-1500 Stroob
    1x MA Lightcommander
    1x Laptoppie met Sunlite
    4x 2mtr Prolyte H30V
    2x Eurolift ES-160

1x Ledvloer 36m² met Martin 2510 Controller (24m² van gelegd, wegens again.. plekgebrek, feest zou eerst in ander, groter zaaltje doorgaan namelijk).

Overigens, http://www.licht-verhuur.nl/div/rhed...s/DSC03845.JPG doet zo'n X15 setje met een kasteeltje als ie een beetje aangaat, leek na afloop wel alsof we op een strandfeest hadden gestaan
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Kan niet anders zeggen dan dat het er erg netjes uit ziet!
    Leuke bos met kroonsteentjes overigens
    Niet van jullie neem ik aan
    Mooie ledvloer!
    Kwam dat gruis/zand van de/het muur/plafond??? Niet te geloven joh.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• SPS
      • Mar 2004
      • 1662

Trouwens niet alleen de muren vonden het te hard.
      Ook de dames dus... zie http://www.licht-verhuur.nl/div/rhed...s/image34.html

En dat waren nog de die-hards zo te zien aan de verpletternde drukte op die foto.
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• CyberNBD
        • Aug 2000
        • 1318

Die foto is gemaakt iets na 12u (toen zouden we stoppen), toen de meeste gasten wegwaren, alleen nog enkele die hards (hoogste pieten van dat bedrijf als ik het zo begreep) zijn uiteindelijk nog een uur langer tot 1u doorgegaan (zie vervolgfoto's na nummerke 34), die verbleven ook op locatie. Denk dus niet dat het volume voor de gasten weinig van doen had, anders hadden we dat echt wel vernomen
        CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• maarten_dever
          • Jun 2002
          • 150

Ik vraag me toch altijd af hoe stevig zo'n ledvloer uiteindelijk is.
          als daar een paar zatlappen op staan te springen om zoveel mogelijk lawaai te maken om dan liefst zo veel mogelijk aandacht te krijgen..

Comment

• CyberNBD
            • Aug 2000
            • 1318

Dan geeft de ledvloer geen kick , er mag 1500kg per m² aan gewicht op, een auto of klein bestel busje kan er dus zo overheen rijden of opstaan (das ook al diverse malen gebeurd voor autoshows).
            Last edited by CyberNBD; 07-01-06, 13:36.

Comment

• sussudio
              • May 2001
              • 534

In welke zaal op Rhereroord was dit ? Wij staan op 28 april ook ergens in dat kasteel, ik meen in een soort kelder. Er moet dan ook nog een band bij. Als dat de zelfde zaal is als op de foto, dan kan dat nog wel eens krap worden.
              Drive-in Discoshow Sussudio
              Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• CyberNBD
                • Aug 2000
                • 1318

Hmz,

Als je in de kelder staat wordt het volgens mij nog krapper dan dit zaaltje, voor zover ik gezien heb. Er zijn een hoop zaaltjes en kamertjes, maar ik ben maar 1 zaal tegen gekomen die groter is dan deze, die was ook op de begane grond (nouja in een kasteel betekent dat dus alsnog een bende trappen omhoog bij de ingang). Die grote zaal hadden ze ons dus ook eerst gepland.
                Er is overigens wel een lift van kelder (waar je kan komen met bergje) naar begane grond, maar die is niet van gigantisch formaat.
                Stroom: grote zaal 32ACEE
                Kelder (keuken) 16ACEE (via ramen +- 20mtr tot aan de zaal waar wij stonden).

Tot zover de locatie-info

Comment

• sussudio
                  • May 2001
                  • 534

Bij nader inzien zou het toch dezelfde zaal kunnen zijn. Ik had de volgende zin van de klant even niet goed gelezen: "spullen kunnen via kelder met lift naar feestzaal".

Maar goed, als ik jou zo hoor dan moeten we in ieder geval 1 flightcase met 4-bars toch via de trappen aan de voorkant naar boven slepen.

Stroom zal dus geen probleem zijn, maar zal wel gezellig vol zijn met 70 man + disco + band. Ik denk aan: band onder 6 meter lichtbrug en dan discobar aan de zijkant.

Comment

• sussudio
                    • May 2001
                    • 534

Afgelopen vrijdag zijn wij er geweest. Inderdaad een hoop geklooi met de kleine lift en de in slechte staat verkerende betonnen helling naar de kelder toe. Al met al 30 minuten bezig geweest met uitladen en naar boven sjouwen. Toen kregen we te horen dat we 15 minuten later al moesten eten. Uitstel was niet mogelijk ivm planning van de kok ....

Vervolgens zou er volgens het personeel helemaal geen krachtstroom zijn. Wel 2 vrije groepen, waarvan er eentje nog wel eens uitklapte tijdens een feest en dat moesten we dan maar met de band delen. Ik heb toch dringend verzocht om met een andere oplossing te komen .... Die was 30 minuten later gevonden in de vorm van een perilex-aansluiting in de kelder op precies 30 meter kabelafstand.

Tijdens de avond zakte de spanning op 1 van de fases overigens nog een paar keer onder de 200 Volt, met nare storingen in onze T4s tot gevolg. Gelukkig hebben de gasten hier niets van gemerkt en heeft onze apparatuur deze technische dieptepunten doorstaan.

Er valt nog veel te verbeteren aan deze locatie. Het is dat het personeel veel goedmaakt.

Foto's staan op:

En filmpjes op:

Comment

Working...