Het kan zijn dat de foto's de kleur wat vertekenen, maar kun je eens laten weten welke kleuren er in de sixbars zaten? Just curious
"Carnaval" Hoogland
Collapse
X
-
-
Ik zei toch: gewoon nieuwsgierig Vond de combi's met die macs wel prettig ogen, maar zijn dus blijkbaar toch geen andere kleuren als ik zelf meestal gebruikComment
-
Ziet er weer keurig uit Heb je goed gedaan Jasper
En ach die doekjes... Op gebied van afspraken is het in Nederland allemaal een beetje beter geregeld denk ik zo, enfin doe genoeg klusjes in België waar je meer geprul hebt met de organisatie als met de klus zelf. En als ik dat dan vergelijk met de klusjes die ik al samen met cyberdance(waar jij dus ook bij was) heb gedaan... Chapeau dan
mvg
ronnyLast edited by ronny; 19-01-06, 20:03.niet zagen, gewoon doen!Comment
-
Is dat tr Santa Rosa? Zie er ook een setje mt-2 staan nl...Met vriendelijke groet,
Martijn van ThielComment
-
excuus is denk ik Big Nick... Zanger is volgens mij Bob voorheen lead vocal van santa rosa... 1000x excuses!!!Met vriendelijke groet,
Martijn van ThielComment
-
Big Nick?!? Aha Met de Nieuwe Verona op Front.... Sinds n weekje of 6 geloof ik......
Draaien ze nu nog met MT2? Ze hadden de helft toch kapot geblazen?
Leuke band trouwens......Sound-Light-Laser-Foam-DancefloorComment
-
zeker leuke band. Wordt volgens mij "gedaan" door van den berk uit haarsteeg... Die heeft/had nogal wat mt2 staan geloof ik, dus als de helft kapot was zal er wel een nieuwe helft zijn...Met vriendelijke groet,
Martijn van ThielComment
Comment