Sleutelbosch Plugged

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Sleutelbosch Plugged

Zijn we weer met ons jaarlijks festiviteitje
    Sleutelbosch Plugged is een soort open podium waar scholieren hun talenten proberen te tonen aan een publiek van ruim 600 tot 800 man.

Techniek wordt gedaan door vaste ploeg licht en geluid. Lichtplan was dit jaar een keer beduidend anders als voorgaande jaren. Daarom ook erg veel reacties gekregen uit het publiek. (alleen de blinders vonden ze nie zo mooi )

Hieronder wat fotos.

Bouwen... Prakken staan klaar voor drumstel, en de hoge waren bedoeld voor gitaarversterkers, daarvoor zijn zwarte blokken in de plaats gekomen.

Apparatuur backstage. (Dimmers, versterkers, zenders, etc.)

Vol dimmerrack+ELC tools.

1 van de 4 "lichtzuilen" zoals ze genoemd werden.

Indruk van het podium tijdens de soundcheck

1 van de deelnemers van een Idols-achtig programma deed ook mee.

ACL in actie.

Decor was ronduit lelijk, daar was ook geen rekening gehouden met het licht. Jammer daarvan maargoed. Verder nog een lijstje:

Rigging:
    2x truss 2m
    2x truss 2,5m
    4x bottomplate
    Bult seefties

Licht:
    6x Futurelight PHS250
    4x Blinder
    1x ACL set
    4x ETC-fourbar
    4x Trusslight
    17x Divers PC's en Fresnell's voor top/front/zaallicht
    1x ZR22 Rookdoos
    1x Grandma ultralight en schermpie
    1x ELC Dimmer 12ch.
    1x Dimmerrack 18ch. plus focushand en merger node4 oid.
    Bult kabels natuurlijk...

Geluid:
    KMT set (4x sub 2xtop)
    JBL subjes uit de Marquis series
    En de rest van het geluid ga ik nog zo snel mogelijk achteraan.

a.s. 29 en 30 maart komt er een unplugged versie, maar dan met een ander lichtplan en minder geluid natuurlijk

Commentaar en vragen altijd welkkom natuurlijk, excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's. Meer foto''s op http://www.soundnlight.nl/foto_pagin...plugged_06.htm
    Last edited by rene.derksen; 20-03-06, 14:14.
    Licht is altijd zwaar.
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Mijn functie was alles met licht, ontwerp (mooi in vrije tijd van wiskunde ), voorbereiding, bouwen, programeren, schuiven en breken hoort daar ook nog bij.

(Dat wilde ie niet invoegen in mijn vorige post.)
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

Ik heb even de foto's van vorig jaar te bekijken en ik moet zeggen dat het er zeker helemaal anders uitziet! Ook lijkt het dat er dit jaar meer budget gebruikt is. Het ziet er erg goed uit!
      exit night into LIGHT

Comment

• RePo
        • Feb 2004
        • 34

Hoe groot waren de bottomplates??

Comment

• pri_snl
          • May 2005
          • 35

was er ook bij, maar dan als stagemanager

decor was ronduit lelijk, gelukkig hangen ze bij de UNplugged versie ons oude (vertrouwde) decor op

bottomplates: 60x60

niet zozeer meer budget, maar vooral meer ervaring, zodat we ook meer meekregen..

lijstje geluid volgt.
          Last edited by pri_snl; 20-03-06, 18:38.

Comment

• Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

Ik vind die ''licht zuilen'' erug mooi. Mss iets voor mij om ooit later te gebruiken bij een show (over plusminus 10 jaar ofzo ).

Greetzz en cheerss
            I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• voederbietel
              • Feb 2005
              • 197

die acl spots, wat voor par zijn dat (lamp) (en als je helemaal geweldig bent, wat was de afmeting van de bar?)

ik ga morgen zelf een bar maken en heb ongeveer de afmetingen maar ideen zijn altijd welkom
              Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• MartinW
                • Mar 2005
                • 27

Ook weer een decor probleem. bij ons op school is donderdag ook zoiets en kom je vandaag na een lang weekend weer op school. zie je dat het hele decor al staat waar jij net je truss neer wou zetten. Ergens moet dat toch beter kunnen Maar het ziet er goed uit. ga zo door ( was je niet bang dat zo'n zuiltje per ongeluk een duwtje kreeg en daardoor omviel )

Comment

• rene.derksen
                  • Feb 2004
                  • 649

Originally posted by voederbietel
                  die acl spots, wat voor par zijn dat (lamp) (en als je helemaal geweldig bent, wat was de afmeting van de bar?)

ik ga morgen zelf een bar maken en heb ongeveer de afmetingen maar ideen zijn altijd welkom
                  Ik schat zoiets als een pinspotje weet ook niet zeker, de bar.. die was niet aanwezig, werd niks getapt Maar je zult vast de lichtbar bedoelen Ik denk 1,20 ongeveer, ze waren een stukje korter als de 4-barren en die zijn ergens 1,50.

Die trusspaaltje kreeg je niet om, die bottomplates zijn zoo loodzwaar. Maargoed, iedereen ziet die dingen staan en loopt er met een ruime boog omheen hoor

@Baszza91: Als je goed je best doet kom je er wel eerder hoor, ben zelf ook nog "maar" 16...
                  Last edited by rene.derksen; 20-03-06, 23:15.
                  Licht is altijd zwaar.

Comment

• driesmees
                    • Apr 2003
                    • 1076

gebruiken jullie die ELX Tools intensief? Of zitten ze er in, en doe je er niks mee? Erg handig tijdens het stellen neem ik aan?
                    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• rene.derksen
                      • Feb 2004
                      • 649

De ELC tools zitten er standaard in. normaal gebruiken we de focushand altijd, maar deze was tijdelijk weg ofzo... nouja dan niet. En zo een splitter is naturlijk altijd makkelijk
                      Licht is altijd zwaar.

Comment

• pri_snl
                        • May 2005
                        • 35

bottomplates waren trouwens 80x 80 ipv 60x60

Comment

• deloitte
                          • Sep 2005
                          • 135

vind het er wel netjes uitzien, maar je blinders vind ik ookniet gewelding hangen ik zou tog voor iets hogers gekozen hebben.
                          was er geen mogenlijkheid om ze op de backline van het podium te hangen?

gr bram
                          voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• DJ_matthias
                            • Jun 2005
                            • 620

Originally posted by deloitte
                            vind het er wel netjes uitzien, maar je blinders vind ik ookniet gewelding hangen ik zou tog voor iets hogers gekozen hebben.
                            was er geen mogenlijkheid om ze op de backline van het podium te hangen?

gr bram
                            misschien hoger... en ook verder uit elkaar? moet echt een bak licht geven als ze zo dicht op elkaar hangen

het woord 'blinder' was hier wel op z'n plaats denkik?

voor de rest knappe setup... zeker die "lichtzuilen"!

greetzzzzzz
                            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• NIVA
                              • Apr 2004
                              • 62

@ René

Hoezo minder geluid bij de Unplugged versie?
                              Heb vanmiddag zitten tellen en voor dat toneelgedoe kom ik al uit op 6 zenders.... Ik kan me herinneren dat ik er met Plugged maar drie had

Ow jaah, voor geluidsvragen over de avonden...Afdeling geluid leest vanaf nu ook mee. (Duurt altijd FF totdat iemand mij vertelt dat er weer een topic over een avond is geopend )
                              Last edited by NIVA; 21-03-06, 21:17.
                              If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

Working...