Sleutelbosch Plugged

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

Ik heb een vraagje...

Hoe bevallen die Futerlight Movingheads u???
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

Comment

• masterblaster

Nou wil ik niet zeurderig overkomen hoor vind het heel mooi en alles zou er zelfs zelf graag gestaan hebben,
      Maar heb je nu niet een beetje heel veel licht op zo'n klein toneeltje.

Comment

• NIVA
        • Apr 2004
        • 62

Misschien lijkt het podium op de foto heel klein, maar in werkelijkheid valt dat best wel mee. Je moet alleen niet verwachten dat we achter ook nog drumrisers en veel backline kwijt kunnen. Het licht was idd wel wat overdone, maar het is en blijft een lekker 'hobby'-klusje en dan is het toch ook wel eens leuk om wat x-tra's mee te nemen.

Die Futurelight movingheads bevallen opzich goed alleen zijn ze nu verkocht om over een tijdje een nieuwere versie (ook van Futurelight) te kopen. Hier zitten oa een paar andere kleuren in, een 3-stappen zoom, een frostje enz.
        Verder kan ik dit misschien beter overlaten aan René.
        If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

• rene.derksen
          • Feb 2004
          • 649

Mja ik vondt het licht wel vet natuurlijk Het kan misschien wat overdone overkomen, maargoed misschien is dat tegenwoordig wel "in" Ik heb mijn lichtplan ook "overcompleet" getekend, maar het was wel allemaal mogelijk.

De Futurelights werken opzich wel pretiig, leuke gobo's alleen het kleurenwiel mankeert wel wat, je hebt oa. 3x een groen, geen oranje of UV. In de PHS260 die komen gaat zit 1x groen minder, oranje en UV komen er ook bij. qua snelheid niets te klagen. Maar met zo'n bak licht komt de output met een kleurtje ervoor wat teniet. Heb dan ook redelijk veel met wit gewerkt.
          Licht is altijd zwaar.

Comment

• ljanton
            • Sep 2003
            • 373

hey,

beetje laat, maar kun je die trusslights ook aansturen
            met iets simpelers dan die grandma, want
            ik heb er net 2 gekocht, en krijg er niet echt veel licht uit met een
            standaard DMX sturing (type LM400DMX)

Greetzz

Comment

• NIVA
              • Apr 2004
              • 62

Hee ljanton,

Die trusslights moeten gewoon aan te sturen zijn met elke verkijgbare dmx-controller. Of dat nou een GMA of een kleiner tafeltje is maakt niet uit.
              De reden dat we een GMA bij hadden is omdat dit meer een movinglights-tafel is. Weet je zeker dat jou LM400 dmx uitstuurt? Kijk ook eens in de manual van je trusslights of je dipswitches op de goede manier zijn ingesteld.

Grtz!

Niels
              If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

• ljanton
                • Sep 2003
                • 373

Beste NIVA,

Had er ondertussen ook al een topic over gestart.
                Met de LM400 was niets mis want met de dimmingpack reageerde die wel.
                Maar goed. Ben tot de conclusie gekomen dat de trusslights stuk zijn.
                Alles was goed ingesteld. Nu nog een reparatie adres zoeken of
                beter gewoon nieuwe kopen?
                Alvast bedankt voor u reactie.

Groetjes Lj anton

Comment

Working...