- Verwijderd
Open Podium
Collapse
X
-
Labels: None
-
Op deze foto: http://mobile.computerjunkie.nl/J&H%...ding%20053.jpg
zie ik linksboven een hartingstekker met allemaal lossje draadjes. Waarvoor gebruik je die? (geluid, Duh) Nooit last met trekontlasting?[CENTER] [/CENTER] -
Ik vind de hele licht productie (geluid laat ik voor de mensen die er meer verstand van hebben als ik,overigens ziet het materiaal lijstje er goed uit). Simpel maar mooi, erg nette productie.exit night into LIGHTComment
-
Wat mij meteen ofviel is dat je onderaan je horizondoek een "witte" band hebt. Daar wordt de doek gekleurd door je front ipv de horizonbakken. Was er enkel een zaalbrug?
Anders overwegen om de zaalbrug iets kleiner te draaien, wat meer duiken en een 2de (portaal) of zelfs 3de plans bij te hangen. Zo kan je toch nog je hele vlak deftig belichten zonder je horizondoek tegen te werken.
Voor de rest mooie effecten op je doek gemaakt.TomComment
-
Jammer dat je horizondoek niet egaal belicht is. Duidelijk geval van te grote afstand tussen je horizonbakken. Tevens de onderkant inderdaad te veel aangelicht door je frontlicht.
Jammer van die projecties op je horizon. Zou deze gobo´s sowieso al bijna niet gebruiken bij een projectie op een horizon, maar om het zo vaak in een show te doen wordt toch wel een beetje eentonig. Er zouden creatievere dingen mogelijk moeten zijn.
Volgspotgebruik ook niet helemaal hoe het zou moeten zijn. Je pakt wel heel vaak zeer veel mensen met één volgspot. Gevolg: Je trekt spot heel groot, en flinke doorslag op je horizon. En dat is dan weer net erg lelijk. Zou mooier zijn om spot veel kleiner te houden, en steiler in te laten komen. Als je groep moet uitlichten is volgspot niet ideale lamp, dan moet je die plekken met speciaaltjes dan wel (delen van) je frontlicht pakken. Ziet er sowieso veel rustiger uit.Last edited by delighted; 18-04-06, 14:59.Comment
Comment