Zoals de meeste van deze system een kleppensysteem...
Nieuwe show, nieuw lekker zomers speelgoed!(veel foto's!)
Collapse
X
-
op men school hebben we ook eens een waterklok gebouwd tijd werd dan aangegeven door 24 waterstraaltjes(12voor uur-12voor min.). vrij simpele werking maar was wel zeer veel werk aan. 1pomp en 24 kleppen van wasmachines(kunnen er ook minder of meer geweest zijn weet ik niet juist meer maar dit lijkt het logischts) en dan volledig plc gestuurd maar in dit geval kun je dan dmx stuuring gebruiken. de pomp kun je dan 20meter verder in een veilig droog hoekje zetten met 1 aanvoer slang. en nog een slang die naar hier dan +-5kleppen voor afzonderlijke bediening van de straaltjes.
grtzzzI'm DJ GooS not DJ goosEComment
-
Nope, maar daarom staat het ook in de productie hoek. het is immers onderdeel van een show.
Ziet er idd mooi uit, maar het lijkt me wel een gedoe hoor, die natte zooi allemaal.Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
@ StijnS
Colorchangers of een soort ledlampje eronder was in eerste instantie ook het plan. Maar toch hebben we besloten om voor de veiligheid er voorlopig nog niks aan stroom in de bakken te bouwen. Het uitlichten van de bakken gebeurd nu door wat koppen of city-painters.
@ Upgrading Your System
Op wat natte slangen na en de bakken die naderhand leeggepomt moeten worden valt het qua natte zooi wel mee...
Plus wij doen ook schuimparty's, dus we zijn wel wat gewend qua natte zooi
P.s. voordat iedereen nu weer gaat denken wie is dat nu weer...
Ik ben degene die samen met Willem (WS-Soundexpresse) het complete systeempje gemaakt heeft. En uitvoerig heeft getestMoet dat écht zo?Comment
-
Jawel het water wordt steeds hergebruikt.
Aan het begin van de avond de bakken vullen en de rest van de avond wordt dat water rondgepompt. Dit gebeurd door een pomp met filter ervoor zodat er geen andere ongewenste dingen ook mee kunnen komen door de waterspuiters.Moet dat écht zo?Comment
-
Originally posted by Get-RightJawel het water wordt steeds hergebruikt.
Aan het begin van de avond de bakken vullen en de rest van de avond wordt dat water rondgepompt. Dit gebeurd door een pomp met filter ervoor zodat er geen andere ongewenste dingen ook mee kunnen komen door de waterspuiters.
Enne: als je niks electrisch in je bakken wilt, heb je de kleppen dan ook ergens buiten je bakken staan, en 8 leidingen naar die bakken lopen?Comment
-
Zijn 4 bakken en we hebben altijd nog de helft aan water over op het einde van de avond (dus na 4 a 5 uur show gedaan te hebben).
En inderdaad het systeem zit ook niet onder de bakken maar apart in een kistje, en dat kistje staat veilig achter het podium.
Zoals ik al zei zit er dus niks electrisch in de bakken.Moet dat écht zo?Comment
-
Heejj mannen,
ongetwijfeld dat jullie er al je eigen ideeën over hebben, maar mochten jullie nou op zoek gaan naar lampen voor in die bak:
Ik heb in de zwembadtechniek gezeten, hier werden RGB Par56 lampen gebruikt. Volledig waterdicht en op 12-volt. werkt super, goed te dimmen en zoals ik al zei, volledig waterdicht zodat het geheel geen problemen met de veiligheid opleveren.
Ze zijn er inmiddels ook kleiner zoals gebruikt in spa en whirlpools.
POMAZ BV - groothandel in zwembaden, zwembad benodigdheden, spa’s, whirlpools en stoombaden. verkoopt dit verhaaltje met alles erop en aan.
kijk ff bij catalogus in 1 van de menukopjes en ziedaar. (Edit: Diversen ----> catalogus 2007 ------> zwembadverlichting)
groetjes RonLast edited by Upgrading your system; 05-05-07, 13:10.Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Lache dit!
Idd vind je dit in veel attractieparken, maar nog niet eerder in een mobiele toepassing.
Dat je danook gelijk zulke "sappige" foto's met ons wilt delen getuigt toch van de familieband van dit forum....... Die dames.....dat water.....
Als je het systeem goed doorontwikkeld moet je toch eens met wat grotere productieberijven gaan praten.
SENSATION"Wet Edition". Dan natuurlijk ook Sappige foto's plaatsen hier he!!!
Kudo's voor de boys die dit gemaakt hebben. Getuige toch van de vindingrijkheid in onze branche.\"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"Comment
Comment