Grappig klusje gedaan waar wat foto's zijn gemaakt. Ging om een uitvoering van een harmonie met wat spel erop en eraan. Aardig detail was dat deze voorstelling een aanvangstijd had van half 4 's ochtends en dan ongeveer 2 uur duurde totdat de zon op was. De voorstelling vond plaats op de langste dag van het jaar (met de kortste nacht dus). Wel grappig om naar je klus te gaan op het punt dat de eerste collega's net terugkwamen om te lossen!
Ik was zelf uitvoerend lichttechnicus alsmede ontwerper van het plan samen met een goede collega. Apparatuurlijst moet ik schuldig blijven, was iets in de trand van een hoop (multi)PARren, 2kW-ers, wat speciaaltjes aangevuld met Martin's 250-550-600. Qua geluid stond er een Q line-array stack van d&b aangestuurd vanaf 2 LS9-32's als ik me niet vergis (is alweer even geleden).
Ik was zelf uitvoerend lichttechnicus alsmede ontwerper van het plan samen met een goede collega. Apparatuurlijst moet ik schuldig blijven, was iets in de trand van een hoop (multi)PARren, 2kW-ers, wat speciaaltjes aangevuld met Martin's 250-550-600. Qua geluid stond er een Q line-array stack van d&b aangestuurd vanaf 2 LS9-32's als ik me niet vergis (is alweer even geleden).
Comment