Festivalletje in Westerhaar.
Collapse
X
-
De multikabel ingegraven, nice touch. Weer eens wat anders dan de simpele rubber-matten of blokken methode.
Ik vind het FOH bij die trailer inderdaad ook een beetje ver weg staan. Hoeveel geluid had je daar nog op de meter staan?First make it work, then make it look pretty!Comment
-
FoH bij trailer stond inderdaad wat ver, maar daar heb ik een reden voor bij dit KS systeem. Als het op die afstand naar mijn mening goed klinkt, weet ik dat het tussen podium en FoH-tent in 99% van de gevallen hetzelfde klinkt. Af en toe ff wandelen en her en der wat bijschaven, maar je mix staat wel grotendeels.
DB meter heb ik daar niet gehad, maar 't setje stond wel lekker te spelen (genoeg druk, spreiding en draagvermogen, zelfs op far-field).Comment
-
Creating shows beyond ImaginationComment
-
Normaal is een drempel zeker handig echter...
1 inhuur: kost meer tijd van ophalen retour brengen dan ff snel ingraven.
2 wanneer je niet de hele kabel tussen de drempels plaatst rijden ze als nog over je kabel heen.
Bij verharde ondergrond ontkom je er helaas niet aan om drempels te gebruiken..Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)Comment
-
Ik heb hier nog ergens een offerte liggen van die drempels, maar die prijs is zo gigantisch hoog (4 nullen) voor 50 meter dat ik in verhouding daarvan 3 scheppen kan kopen en 3 uur Tim kan laten graven (en dan nog op vakantie gaan met Tim ook nog).
Kortom: geen drempels, mooi ingraven.
Ingraven doen wij niet op de graaf-methode, wij gebruiken de wrik-methode.Comment
-
Ingraven doen wij niet op de graaf-methode, wij gebruiken de wrik-methode.Creating shows beyond ImaginationComment
-
Goed, wie wel of niet met een spade aan de slag gaat, dat is en wordt hier verder geen onderwerp van discussie.
Laat iedere ondernemer verantwoordelijk zijn voor zijn eigen keuzes.
Verder geneuzel over spitten of kabelgoten gaat de digikliko in.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
Comment