Festivalletje in Westerhaar.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

Originally posted by Stage-Q
    zoals k al zei, helaas kon ik er die dag zelf niet bij zijn.

The JPR Strinxband - www.jpr-band.nl
    speelden volgens mij rond 4 uur op het Rockstage....
    weet de exacte verhalen niet, maar wel dat de band niet helemaal happy was met t geluid.
    Mijn lijstje is hard-rock stage, podium waar jouw bandje stond was een ander podium en daar stond een andere leverancier (waar wij niks mee te doen hadden).

Comment

• Stage-Q
      • Sep 2007
      • 389

aah ik weet t nu...

Orbitsound...

zowel monitormix als zaalmix waren slecht
      Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Ik wou de naam juist niet noemen, maar die inderdaad.

Iemand verder nog commentaar op de foto's?

Comment

• Stoney3K
          • Sep 2007
          • 1399

De multikabel ingegraven, nice touch. Weer eens wat anders dan de simpele rubber-matten of blokken methode.

Ik vind het FOH bij die trailer inderdaad ook een beetje ver weg staan. Hoeveel geluid had je daar nog op de meter staan?
          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Mark-LED
            • May 2004
            • 822

Originally posted by Stoney3K
            De multikabel ingegraven, nice touch. Weer eens wat anders dan de simpele rubber-matten of blokken methode.

Ik vind het FOH bij die trailer inderdaad ook een beetje ver weg staan. Hoeveel geluid had je daar nog op de meter staan?
            Nadat ik ooit 4 Grolsch vrachtwagens over mijn multi heb zien rijden die onder rubberen matten lag, heb ik afgezworen om die dingen nog te gebruiken dus voortaan graven we 'm in. Is even wat meer werk, maar het geeft me wel een fijner gevoel.

FoH bij trailer stond inderdaad wat ver, maar daar heb ik een reden voor bij dit KS systeem. Als het op die afstand naar mijn mening goed klinkt, weet ik dat het tussen podium en FoH-tent in 99% van de gevallen hetzelfde klinkt. Af en toe ff wandelen en her en der wat bijschaven, maar je mix staat wel grotendeels.

DB meter heb ik daar niet gehad, maar 't setje stond wel lekker te spelen (genoeg druk, spreiding en draagvermogen, zelfs op far-field).

Comment

• JeroenVDV
              • Mar 2004
              • 963

Originally posted by Melo-G
              Nadat ik ooit 4 Grolsch vrachtwagens over mijn multi heb zien rijden die onder rubberen matten lag, heb ik afgezworen om die dingen nog te gebruiken dus voortaan graven we 'm in.
              Dit kan en mag niet overal. Misschien eens investeren in kabeldrempels of inhuren?
              Creating shows beyond Imagination

Comment

• MC Party
                • Sep 2003
                • 481

Normaal is een drempel zeker handig echter...
                1 inhuur: kost meer tijd van ophalen retour brengen dan ff snel ingraven.
                2 wanneer je niet de hele kabel tussen de drempels plaatst rijden ze als nog over je kabel heen.

Bij verharde ondergrond ontkom je er helaas niet aan om drempels te gebruiken..
                Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Mark-LED
                  • May 2004
                  • 822

Ik heb hier nog ergens een offerte liggen van die drempels, maar die prijs is zo gigantisch hoog (4 nullen) voor 50 meter dat ik in verhouding daarvan 3 scheppen kan kopen en 3 uur Tim kan laten graven (en dan nog op vakantie gaan met Tim ook nog).

Kortom: geen drempels, mooi ingraven.

Ingraven doen wij niet op de graaf-methode, wij gebruiken de wrik-methode.

Comment

• JeroenVDV
                    • Mar 2004
                    • 963

Originally posted by Melo-G
                    Ik heb hier nog ergens een offerte liggen van die drempels, maar die prijs is zo gigantisch hoog (4 nullen) voor 50 meter dat ik in verhouding daarvan 3 scheppen kan kopen en 3 uur Tim kan laten graven (en dan nog op vakantie gaan met Tim ook nog).
                    Die dingen kosten 3x niets om te huren en zijn o.a. bij Boels prima te huren. Bijna alle aggregaat-leveranciers hebben die dingen overigens in de verhuur, dus je zult bij praktisch elk festival in overleg met de organisatie het benodigde aantal meters mee kunnen laten komen.

Ingraven doen wij niet op de graaf-methode, wij gebruiken de wrik-methode.
                    Succes op dat stukje veld waar NIET gegraven mag worden (en neem maar van mij aan dat wrikken dan ook echt niet toegestaan is) of op dat stadspleintje.

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Ik sta regelmatig in de zomer op plaatsen zoals geasfalteerde parkeerplaatsen. Wil ik jou wel eens met Tim zien graven

Daarnaast wil ik liever geen/zo min mogelijk modder aan mijn kabel hebben, scheelt later weer schoonmaken.

Comment

• Stage-Q
                        • Sep 2007
                        • 389

voor 64 euro wil jij een half uurtje spitten paul?..

ie bent gek ...

1. als freelancer hoef ik het niet zelf te betalen
                        2. en wat is 64 euro nou...
                        3. een half uurtje spitten in de brandende zon.....ja daaaag.
                        Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

Goed, wie wel of niet met een spade aan de slag gaat, dat is en wordt hier verder geen onderwerp van discussie.
                          Laat iedere ondernemer verantwoordelijk zijn voor zijn eigen keuzes.

Verder geneuzel over spitten of kabelgoten gaat de digikliko in.
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• LJKEVIN
                            • Dec 2005
                            • 426

Wat raar ik kom de foto's hier ook tegen

Westcoast Sound & Light - Bekijk album Referenties
                            Last edited by LJKEVIN; 29-01-08, 14:35.
                            Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• JeroenVDV
                              • Mar 2004
                              • 963

Zit ook een foto van Cyberdance tussen..

Comment

• LJKEVIN
                                • Dec 2005
                                • 426

idd.. zal ie blij mee zijn...
                                Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

Working...