Night of Seduction 2007

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Night of Seduction 2007

Op 13 oktober leverde ik licht en geluid hier op een fuifje in Kalken. Ik heb alles opgebouwd en aangesloten. De aansturing werd gedaan door mensen van de organisatie zelf.

Het volgende materiaal stond er:

Licht:
    3 fourbars PAR64 500W
    4 scans HQ Extreme 250
    2 scans HQ space 250
    2 scans JB The Winner 2
    4 Moving head HQ Viper 250
    7 stroboscoop HQ 750W DMX
    2 Blacklight canon 400W

Geluid:
    RCF Vision set (4* Top + 4* sub)
    2 Peavy monitoren
    2* Pioneer CDJ1000
    Synq mengpaneel (van DJ's zelf)

Structuur:
    14* X30D 2m
    4* X30D 3m
    4* hoekstuk
    2* T-stuk

met de laser had ik niets te maken, laserguy vanop het forum heeft daarvoor gezorgd.

Hier zijn de foto's:

Ikke naast een stackje:

Ikke zwaar aan het werk tijdens de fuif:

De mannen van de lasers:

één van de schermen van de lichtsturing (geschreven door 2 programmeurs uit de organisatie zelf)

meer foto's volgen als ik guy eens gezien heb, die heeft er ook een aantal getrokken.
    [CENTER] [/CENTER]
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

ziet er gek programma uit

voor de rest ziet het er wel cava uit!

kan je aan dit progje geraken aub?
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Hoort dit niet gewoon simpelweg in het drive-in-show forum mannen ? Geen verheffende productie mijns inziens...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

meer foto's volgen als ik guy eens gezien heb, die heeft er ook een aantal getrokken.
        jaaa... en ze liggen klaar
        Links met foto's naar producties... lijkt mij de juiste plaats toch hoor Arvid
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Dit is voor mij niet echt een drive-in show, ik heb gewoon licht en geluid geleverd en opgebouwd, onder een drive in versta ik dat alles in 1 pakket geleverd wordt (dat ik dus ook DJ's zou leveren en zo). Niet het geval hier dus.

De lichtsoftware is nog in bèta versie, ze moeten nog heel wat aanpassingen doorvoeren voordat het ook maar een beetje verkoopbaar is.
          Het idee achter de software is dat je er eigenlijk alles mee kan doen. Het werkt via 'blokjes'.
          Wil je sound-to-light op een stuk van je rig? dan plaats je er gewoon een sound-to-light blokje in. Wil je dat zelfde deel van de rig manueel aansturen via MIDI, dan sleep je er een MIDI blokje bij en route je die twee blokjes naar je output.

De software heeft de hele avond gewerkt, maar ideaal was het niet... Maar ik zie er wel toekomst in... ooit

@guy: ik zal wel eens tot bij jou geraken, maar de hogeschool geeft van tegenwoordig al partiële examens in november, dus ik heb het redelijk druk nu.
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Funmaker
            • Jun 2006
            • 922

ff lekker offtopic verder gaan...

het lijk mij mss leuk als je een touch screen hebt of zo een nieuwe tafel van windows

maar ik snap het niet heel goed hoe je dan bv als je bij een blokje dmx zet hoe je dan je kleuren enzo kan bepalen en sequences kan maken en posities enzo...
            Hold on a second, relax and listen...

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Er stond een Behringer MIDI tafeltje op aangesloten met rotary encoders, knoppen en faders... zo kon je dus makkelijk kleuren wisselen en andere parameters aanpassen en bedienen.
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• driesmees
                • Apr 2003
                • 1076

Daar zijn dan apparte blokjes voor geprogrammeerd, zo kan je een tabbeletje maken met mooie kleurcombinaties in, met de waarden er in gestoken per fixture, en dan laat je via fourier analyse een beat tussen 2 kleuren wisselen en zo. De bedoeling is om zo flexibel mogelijk te zijn, terwijl je er niet de hele fuif mee bezig moet zijn.

edit: guy en ik posten tegelijk, mijn reactie was dus bedoeld voor Funmaker
                [CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...