30 jarig bestaan viering

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

30 jarig bestaan viering

Dag iedereen,

dit weekend weer een leuke productie gehad, geen fuif deze keer, maar de viering van het 30 jarig bestaan van een vereniging. Eerst de hele middag lezingen over gehandicaptensport, 's avonds receptie met intermezzo's met video en zo.

Het materiaallijstje:

Licht:
    2 fourbars PAR64 500W
    1 dimpack 12x2,3kW
    1 lichtsturingkje DMX192A (gemakkelijkheidshalve, PC is te veel werk)

Geluid
    A&H mixwizard rack
    met de volgende effecten:
    -peavey noise gate
    3x DBX 266
    3x DBX 231
    1x lexicon effect

1 geluidsset HQ POWER 2kW
    1 geluidsset JB PSX12 (deze was van de locatie zelf)
    6x shure SLX met WH20 headsets
    2 vlaggen met antenneverdelers e.d.
    1 losse SM58

multikabel 5+3 van 25m

hier zijn de foto's:

Wat denken jullie er van? Constructieve commentaar is welkom

Groetjes,
    Dries
    [CENTER] [/CENTER]
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

leuk enzo alleen die kist van de wizard trekt op niks me dunkt...
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

Originally posted by Funmaker
      Is nochtans een heel handige kist hoor. twee deksels los, multistekker er in en klaar... ALes zit er in dat je nodig hebt.
      Uiterlijk is subjectief. Ik vind ze heel mooi, die kisten in designhout... Bijna al de geluidskisten zijn zo uitgevoerd op mn werk... Wordt de nieuwe mode volgens de baas :P Zo kun je ook mooi het verschil zien tussn licht en geluid.
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

Originally posted by Funmaker
        idd... lijkt wel onafgewerkt/onbewerkt hout fzo?!
        gewoon 4 platen multiplex aan elkaar geschroefd...
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Je mag wel niet afgaan op die voorkant, die is wat afgeschuurd (omdat het top-deksel er anders niet goed opging volgens mij)

Zo ziet de kist er langs de andere kant op:

ohja, die witte tape is nog vervangen door zwarte hoor ;-)
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Orbis
            • Feb 2004
            • 217

alle respect maar is gewoon mottige kist
            sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

ik had het inderdaad niet op de praktische kant van die kist... kan 100% functioneel zijn!!!
              maar ik had het eerder op het uiterlijk dat wel regelmatig om niet te zeggen altijd vrij tot heel belangrijk is in deze bussiness...
              Dus kleine tip: zwart verven of zwarte plaat tegen maken... want dit ziet er mijn mening echt niet uit... als ik dit zie heb ik zo iets van ... te weinig geld gehad voor afwerking of wat scheelt er?
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• showband
                • May 2001
                • 4524

Ik heb veel met houten kisten te maken gehad. Maar die waren dan wel allemaal mooi in de lak gezet, gebeitst, was of een of andere finish

Daardoor is lakken met houtfinish meestal tijdrovender dan met een kleurtje. Maar is, mits goed gedaan, inderdaad mooier. Zeker als je met zwaluwstaarten werkt in plaats van die alu strips. Die maken het wel erg lelijk. (kies dan voor een ander soort hoekbescherming bv zwarte ronde hoeken met bolnagels)

Deze kist ziet er meer uit alsof achteraf de verf is afgeschuurd. sowiso zou in zo een opstelling gelijk een stuk afrokdoek bij mij er om heen gaan.

Kortom, JA ik vind houten kisten mooi. Nee, deze kist ziet er niet uit omdat hij gewoon als een onafgemaakt ding erbij staat.

Als huurder zou ik het stoffige uiterlijk van je spullen nooit accepteren. 30 seconden stoffen en je rek ziet er toonbaar uit. Nu is het net alsof je spullen zo uit de houtzagerij komen.
                lekker belangrijk!

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

Goeeedddddd.....
                  de smaakverschillen voor de kist zullen we maar even de afweging van de gebruiker laten.

Graag de discussie wat breder dan alleen een ongelakte kissie!
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Turboke
                    • Oct 2006
                    • 463

Mooi kabelboompje

Comment

• stefan90kauw
                      • Jun 2005
                      • 189

Sorry, maar ik moet echt even een opmerking maken over die kist. Die je vast nog niet gehoord heb!
                      Ik zou er echt een zwart kleurtje of iets dergelijks overheen gooien . Ik denk dat dat ook veel professioneler staat.

Voor de rest ziet het er wel strak uit. Ik zie niet bijster veel of overdreven kabels liggen.

Lekker zo doorgaan!

Comment

• Freek Fokker
                        • Aug 2003
                        • 495

Als alle kisten er zo uit zien begin ik toch te twijfelen.... zou het dan echt de nieuwe mode worden?
                        Nee sorry, dit ziet er niet uit.
                        SR20DET

Comment

• driesmees
                          • Apr 2003
                          • 1076

ok, die kist ziet er een beetje afgeleefd uit, dat geef ik toe.
                          Maar ik blijf het mooi vinden, gewone kisten uit 'design'hout, m.a.w. geen FC hout. Zeker als ze mooi afgewerkt zijn met een laagje lak, zoals showband zegt...

Dat lakken doen we niet bij onze kisten, ik dacht dat het iets te maken had met het feit dat als het gelakt is, het er nog veel sneller 'gebruikt' uit gaat zien.

Ik kan jullie wel verzekeren, alle andere mengtafels en FOH rekken en zo, zitten wel in een mooi zwart, bruin of donkerblauw jasje, enkel de kabelkisten en dingen niet zichtbaar voor het publiek zijn in dit soort hout.

Dit kistje is nu toevallig ook in dat hout (de exacte reden weet ik niet), maar het is er eigenlijk eentje vooral voor budgetklussen voor zover ik weet, en dan moeten ze niet al te veel neuten ;-)

Hebben jullie, naast de esthetische opmerkingen op die kist, nog opmerkingen over iets op de klus, ik wil graag bijleren, ik ben maar een lichtnicht die net in geluid begint ;-)
                          [CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...