Enkele maanden geleden hielp ik bij de opbouw van een Dancehall/Ragga/Electro/House - Festival.
Inderdaad, enkele totaal verschillende genres door elkaar. Voor een LJ niet eenvoudig om dit te combineren.
Foto's vind je op: The Licious Deluxe
Inhoud van de installatie:
130m EuroTruss 290 vierkant
Cirkelstukken diam. 6m.
4 Movitecs
2 Rovers MSD250
12 Studio Beam V.II HTI150
32 Par's 56 (zowel buitenverlichting, kleine zaal, backup grote zaal)
4 Led par 56
Enkele blinders
4 x Extreme 250 scans
8 x Dynamo Scan
6 projectors
4 schermen, 4x3m
12m ledtubes + sturing
nodige safety's, ed...
Zoals je ziet: niet echt overweldigend vergeleken met vele producties die ik reeds op dit forum zag verschijnen. Maar bij deze wordt nog maar eens bewezen dat je met goedkopere set (kwalitatief materiaal laat ik in de midden) toch een mooie productie kan opzetten!
Dit festival lokte zo'n 2500 bezoekers, en ik hoorde niemand klagen over de licht of geluidkwaliteit!
Wat zijn jullie meningen?
Inderdaad, enkele totaal verschillende genres door elkaar. Voor een LJ niet eenvoudig om dit te combineren.
Foto's vind je op: The Licious Deluxe
Inhoud van de installatie:
130m EuroTruss 290 vierkant
Cirkelstukken diam. 6m.
4 Movitecs
2 Rovers MSD250
12 Studio Beam V.II HTI150
32 Par's 56 (zowel buitenverlichting, kleine zaal, backup grote zaal)
4 Led par 56
Enkele blinders
4 x Extreme 250 scans
8 x Dynamo Scan
6 projectors
4 schermen, 4x3m
12m ledtubes + sturing
nodige safety's, ed...
Zoals je ziet: niet echt overweldigend vergeleken met vele producties die ik reeds op dit forum zag verschijnen. Maar bij deze wordt nog maar eens bewezen dat je met goedkopere set (kwalitatief materiaal laat ik in de midden) toch een mooie productie kan opzetten!
Dit festival lokte zo'n 2500 bezoekers, en ik hoorde niemand klagen over de licht of geluidkwaliteit!
Wat zijn jullie meningen?
Comment