nieuwe hobby....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

nieuwe hobby....

Jawel mensen, naast lampjes en boxjes verhuren aan discotheken ed. mag ik me nu ook bezig houden, sinds begin mei, met mn eigen discotheek/feestzaal met kroeg. Het was netjes/chiq, en nu is het een grote skihut geworden.....

onze site is Welkom bij de Bierketel

hieronder wat foto's, graag jullie meningen.

Wat er standaard hangt/staat:

Geluid:
    EV PX, 4toppen (dubbel12), 2bassen (dubbel18), 4x 15" vppr "punch" op dansvloer. 2x zx4monitor, geheel aangestuurd door 1x tg5 (laag) 2x CP4000 (mid) 2x CP3000 (hoog en 15" basjes) 1x CP2200 (monitor), DC1 en DX38 (dx38 om 15" subjes te filteren)

Licht/rigging:
    -parren voor sfeerlicht
    -rgb tl's (zaten er al in toen wij kwamen) boven barren
    -6 motortakels
    -Jands event 408 (aansturing)

rest word maandelijks veranderd, of net hoe het uitkomt met de verhuur.
    Heb er meestal n 16koppen inhangen, 4strobos, hazer en de medialas laser.

Verder in de kroeg, 2x zx4 top, met 2 dubbel15" bassen (zelfbouw) aangestuurd met n cp-2200 en een phonic xs (of zoiets) 1500, en een ac one crossover.

kwa licht daar 3 exciter scanners, wat zwaailampen, rookdoos en wat lichteffecten.
    Last edited by Ws Soundexpresse; 22-11-08, 00:54.
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • Dirk Wijnen
    • Dec 2006
    • 189

Ziet er in ieders geval erg leuk/ gezellig uit. Ik vind het wel wat hebben met dat hout aan de muren. Ziet er sfeervol uit!

Verder vraag ik me af, staan die 2 MH's altijd op de grond/ podium?

Verder ziet het er erg leuk uit, succes met je "nieuwe hobby".
    Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

Weer flink aant hobbien geweest willem ! Ik zeg mooie locatie voor een forum meeting
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• PeterZwart
        • Jan 2008
        • 402

Hier vlakbij in Sneek was ook een kroeg met allemaal van die hout-decoratie aan de muren, echter was het pand een maand later afgefikt.
        Dat pand zag er ook geweldig netjes uit,

Ik moet toch zeggen dat dit er ook zeer mooi uit ziet.
        Nu moet er nog een foto komen van de danspaal waaraan een mooie jonge blonde dame hangt te slingeren en het hele forum is fanatiek!

Zeer geschikte locatie voor een forum meeting inderdaad
        Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

die koppen staan er niet altijd, hadden de dag voor ik de foto's maakten een artiesten middag gehad....
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• jaksev
            • Jul 2007
            • 365

Ziet er zeer leuk uit ja. Ik vind wel dat als je in een kroeg/disco of zoiets binnen komt en er hangt EV, dat je dat meteen hoort. Het heeft toch een leuk appart geluidje.

Licht ziet er ook heel leuk uit, zo te zien op de foto`s

Comment

• Big Bang
              • Apr 2008
              • 652

Humor, ben daar nog geweest toen het nog niet veranderd was. Was niet echt druk toen, weet vooral nog dat ik goed van de kaart was en dat mijn bijdrage aan het aantal personen ongeveer in hele procenten uit te drukken was.

Best netjes geworden, herinner me nog dat er danseresjes stonden op de plek waar nu die skies staan. Toch zonde zie liever danseresjes!
              It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

Working...