Kerstviering faculteit W&I, Café Thomas, Eindhoven

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

Originally posted by Stoney3K
    We wisten pas bij opbouw waar we moesten staan...
    Tja, wat is het probleem dan nu? Eigenlijk altijd als ik bands doe, dan zien we pas op locatie waar het podium staat en waar we dus moeten staan. Of we moeten bekend zijn met de locatie natuurlijk :P
    Het is dus 90% van de gevallen dat je op de locatie de boel een beetje gaat improviseren. Want met dat lichtplan, dat had niet langer dan 10 seconde mogen duren om dat te bedenken Er zijn grotere lichtplannen bedacht binnen 4 uur

Comment

• Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

Originally posted by Lala
      Want met dat lichtplan, dat had niet langer dan 10 seconde mogen duren om dat te bedenken Er zijn grotere lichtplannen bedacht binnen 4 uur
      Ik heb natuurlijk meer gedaan in die 4 uur dat er gebouwd werdt, het is niet alsof een stapeltje T4'tjes neerzetten zoveel tijd kost ... De meeste tijd ging toch in het kisten sjouwen zitten, want ik hielp net zo hard mee met de opbouw van het geluid.
      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Lala
        • Sep 2008
        • 370

Originally posted by Stoney3K
        Ik heb natuurlijk meer gedaan in die 4 uur dat er gebouwd werdt, het is niet alsof een stapeltje T4'tjes neerzetten zoveel tijd kost ... De meeste tijd ging toch in het kisten sjouwen zitten, want ik hielp net zo hard mee met de opbouw van het geluid.
        Hebben jullie hier 4 uur over gedaan?

Comment

• rene.derksen
          • Feb 2004
          • 649

Is het zo ontzettend belangrijk hoelang je ergens over doet?

IK kan me best voorstellen dat je van 11 tot 16 bezig bent met, auto inladen, naar locatie rijden, uitladen, koffie pakken, overleg, langzaam opbouwen, geluid stapelen, gaan vragen hoe het zit met de stroom, nog een keer koffie pakken, ff alles onder faders proppen, soundcheck, nog een keer koffie pakken, en gaan met die banaan
          Licht is altijd zwaar.

Comment

• Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

Originally posted by rene.derksen

IK kan me best voorstellen dat je van 11 tot 16 bezig bent met, auto inladen, naar locatie rijden, uitladen, koffie pakken, overleg, langzaam opbouwen, geluid stapelen, gaan vragen hoe het zit met de stroom, nog een keer koffie pakken, ff alles onder faders proppen, soundcheck, nog een keer koffie pakken, en gaan met die banaan
            Vergeet de lunch niet!

Het geluid was er trouwens pas om 12:00, en we hebben inderdaad rustig op ons gemakje gedaan.
            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Lala
              • Sep 2008
              • 370

Originally posted by rene.derksen

Tja, als je zo kijkt kan het idd wel zo lang duren. Ik dacht ze om 11 uur op locatie waren, en daar van 11 tot 16 hebben gebouwd....

Comment

• s142918
                • Apr 2006
                • 111

Je kunt in diezelfde tijd natuurlijk ook op 2 of 3 plaatsen euro's verdienen, maar goed... als jullie dat dan niet doen doen wij het wel, bedankt he :P

Comment

• keenoncoolstuff
                  • May 2003
                  • 695

@Lala> In Brabant drinken ze meer koffie dan in het zuiden...
                  All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                  If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Lala
                    • Sep 2008
                    • 370

Originally posted by keenoncoolstuff
                    @Lala> In Brabant drinken ze meer koffie dan in het zuiden...
                    Tja, het schijnt, want op zo`n productietje 2 keer koffie tijdens het bouwen is wat overdreven

Comment

• keenoncoolstuff
                      • May 2003
                      • 695

Originally posted by Lala
                      Tja, het schijnt, want op zo`n productietje 2 keer koffie tijdens het bouwen is wat overdreven
                      Blijft de vraag of zo'n café-optreden de naam "productie" waardig is...
                      Is ook aardig overdreven...

Regards en alvast een zalig Pasen!

Rob.
                      Last edited by keenoncoolstuff; 04-01-09, 00:33. Reason: typo
                      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

Working...