Het Grote Carnavalswagen Topic
Collapse
X
-
Vandaag naar Maasmechelen, iets extra's maar mee want aangezien we daar toch wat meer moeten laten zien:
- Peavey PV115 (400 watt programm 800 Peak) - Top
- Peavey PV118 (400 watt programm 800 Peak) - SUBwoofer
- DB Opera 412 (450 watt peak?)
- Peavey HiSys 2XT BlackWidows (350 watt programm 700 peak)
- Darkshade DSA-1000 (voor op PV115 + PV118)
- QSC 1400 (Peaver HiSys)
Hopelijk blaast dit wel...We doen het goed, of gewoon niet !Comment
-
Vandaag in Udenhout (Midden-Brabant) 17 KW op een wagen gegooid
in totaal 8 QSC versterkers in 2 Racks
2X Driveracks
12 Zelfbouw dubbel 18" Subs van 1200 Watt RMS
4 Zeck Dubbel 15" Toppen van 800 watt RMS
2 Zelfbouw Toppen van 1000 Watt RMS
2 Zelfbouw Subs liggen onder het DJ gedeelte de wagen in gericht, met 2 Toppen er boven op.
dan liggen er 5 subs aan de ene kant met 2 toppen er op en hetzelfde aan de andere kant
(excuses voor de belaberde foto's maar had men bouw telefoon bij)
De subs + Toppen aan de ene kant
Andere kant
Bij het DJ gedeelte
Overview van wagen + TrekkerLast edited by Back on Track; 04-03-11, 17:40.BACK ON TRACK DJComment
-
Ik neem aan dat die hout plaat weg gaat! Die staat op de grond volgens mij. Rijd niet echt lekker dan!CDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment
-
Nee, dit is verplicht in de Optocht van Biezenmortel. Een maatregel zodat kinderen niet onder de trekker kunnen lopen.
De deur van de Trekker zit Ruim boven de beplating die met een buizen frame vast zitBACK ON TRACK DJComment
-
Kijk, dus ook op dat soort dingen wordt gelet tegenwoordig !!!
Niet dat je er veel over gelezen heb dat het gebeurt is, maar voorkomen is beter als genezen.your light !Comment
-
Je wilt niet weten hoe trekkers hier in Oldenzaal verbouwd worden, vaak moet de chauffeur of door het kozijn van de voorruit heen, over de trekker en dan eraf, of via onder eruit, omdat ze helemaal dicht ge-papiermacheed zijn...
Wat me trouwens opviel vandaag en gisteren is dat steeds meer wagens in het ontwerp rekening houden met plaatsen voor de PA, en dat die steeds mooier weg zit gewerkt in de wagens. Ondanks alle "amps-op-11-krakende-PA" herrie die er helaas erg vaak tussenzat dus toch nog enige vooruitgang.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Afgelopen dagen ook weer eens wezen kijken naar de vele optochten, vindt het zelf altijd leuk om de verschillende installaties te verglijken.
Zo hoorde ik een eaw 750 set compleet over zijn nek gaan.
Maar aan de andere kant was ik aangenaam verast van een citronic top.
Heb zelf geen ervaring met dit merk dus weet niet hoe de kwaliteit is maar deze top klonk lekker(ben nog aan het zoeken welke het was).
De wagens worden steeds beter ontworpen ja, zo had ik een wagen waar ik zelf geluid opgezet heb en deze jongens hadden een pvc pijp van 8 cm onder de wagen gemaakt voor de kabels.Comment
-
Afgelopen weekend veel systemen gezien en gehoord, en wat mij op viel was dat veel van de wagens met het goede materiaal qua klank het slechtste overkwamen, heel veel wagens met D&B is een rage hier in de regio maar zeker niet met het D&B geluid wat we er van gewoon zijn.
Leve die gasten die toch maar altijd alles int rood moeten spelen want dat was overal zowat het grootste probleem aan de klank te horen.Comment
-
Comment
-
Jongens jongens,
Wat een carnaval.....
We hebben alles nog heel, versterkers perfect afgeregeld zodat we niks konden opblazen. De hele tijd op 0 db uitgestuurd, en bij een meting op de maandag middag gingen we 128 db op 2m. Nu kan iedereen zeggen dat dit vreselijk is en het niks met carnaval te maken heeft, maar hier in Udenhout (en omstreken) is het toch wel een factor die invloed heeft op de sfeer/cultuur.
Vanavond hebben we de (lichtjes) optocht gereden in Biezenmortel #gehucht, hier mochten we maar 70db (op onze meter + die van de politie) en 100 op die van hem. Toen was dus ook de sfeer helemaal weg, vergelijk het maar met een kroeg welke de muziek veel te zacht heeft.
Nu nog even een paar uurtjes carnavallen en dan weer afbrekenBACK ON TRACK DJComment
Comment