Het Grote Carnavalswagen Topic

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by Beckers Entertainment
    Had ik vast de muziek weer te hard staan.. :P
    Nee, met de topjes en die andere bas was niets aan de hand. Alleen jammer van die ene bas. Ik hoorde trouwens dat je wou gaan huren met lichtstoet, bij het bekende noorbeekse bedrijf? Misschien dat ik je nog wel 2 subjes kan regelen die we ook hadden. En 2 bijpassende topjes. Maar daar hebben we het nog wel over, tijd zat.

Nu weer on-topic. Wanneer komt de rest van de foto's van andere wagens? Wil wel wat vergelijkingsmateriaal zien.

Groeten Jasper
    voorlopig niks te noorbeekse bedrijven hadden vrijdag 4 headsetjes gehuurt. En toen we eenmaal gingen gebruiken waren er twee die niet fatsoenlijk werkte.

Ik zag wel wat leuks in mesch. Misschien leuk om te laten zien

Een bescheide Mackie setje. Met nog extra glijbanen. Ze haalde er wel niet uit wat er in zat. Maar daar gaat het nu even niet om
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Whahaha, geweldig! 4 srm450, 2 Mackie C300, glijbanen en twee swa1501. Ik had de swa1501's echter rechtop neergezet, er een paaltje ingedrukt en dan een mooie vrouw opgezet. Paaldansen met die handel.

Last edited by 4AC; 02-03-09, 16:12.
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Originally posted by 4AC
        Whahaha, geweldig! 4 srm450, 2 Mackie C300, glijbanen en een swa1501. Ik had de swa1501 echter rechtopt neergezet, er een paaltje ingezet en dan een mooie vrouw opgezet. Paaldansen met die handel.

ik zal kijken of ik die mensen kan bereiken. Is misschien wel een leuk idee voor volgend jaar
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Héé, niet zomaar mijn ideeën gaan jatten he.
          Misschien dat ik dat eens even gaat uitwerken voor volgend jaar. Even nadenken of er een oplossing te bedenken is voor de instabiele topflens in de meeste subjes.
          Want zeg, dat zou wel gaaf zijn, paaldansen op een sub.
          Last edited by 4AC; 02-03-09, 16:13.
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

Originally posted by 4AC
            Héé, niet zomaar mijn ideeën gaan jatten he.
            sorry, beetje achterhaalt al.

check dit maar

net ff in elkaar geflanst

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Hahahaha, leuk gedaan.

En ik zie jou ook al staan achterin de foto? Achter de dj-booth? Wel je gedachten op de juiste plek houden he, je kijkt de verkeerde kant op.
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• Beckers Entertainment
                • Dec 2008
                • 650

Originally posted by dj-wojcik
                sorry, beetje achterhaalt al.

check dit maar

net ff in elkaar geflanst
                En dan blijkt dat je in het bejaardenhuis de kienavond moet draaien..
                Nee, ik heb helaas geen andere set achter in de bus staan...

Maar nu weer ontopic?

Groeten Jasper
                Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• dj-wojcik
                  • Jul 2008
                  • 911

Originally posted by 4AC
                  Hahahaha, leuk gedaan.

En ik zie jou ook al staan achterin de foto? Achter de dj-booth? Wel je gedachten op de juiste plek houden he, je kijkt de verkeerde kant op.
                  Tja, een ding vergeten. De bekabeling ben ik vergeten. Die vrouwen ook. die maken je helemaal van de wijs:P ach.... dat mag de prut niet drekken he

En dan blijkt dat je in het bejaardenhuis de kienavond moet draaien..
                  Nee, ik heb helaas geen andere set achter in de bus staan...

Maar nu weer ontopic?

Groeten Jasper
                  tuurlijk jasper. Wie had er dit jaar last van water?

Ik helaas wel. Op de wagen waar ik stond hadden ze ene plat dak. Het zag er in het begin zo goed uit. Een geheel gesloten hok. Met ramen die waren afgesloten door plastic. Maar toen het ging regenen kwam het water door het plafond naar beneden. En de eerste druppel lande perfect in fader 5. Verder niks mis mee gegaan. Maar ben als een gek mijn plastic hoes gaan pakken voor over de tops. En gebruikte deze om laptop en mixer af te dekken. En heb ik deze aan een kant getaped. Zodat ik hem gewoon omhoog hoefde te doen als ik ergens aan moest

jullie?
                  Last edited by dj-wojcik; 02-03-09, 16:57.

Comment

• Beckers Entertainment
                    • Dec 2008
                    • 650

'n plastic zakske over mijn topjes en het elektrische gedeelte van mijn subjes. De rest stond eigenlijk wel droog. Gelukkig ook maar. Moet er niet aan denken dat me ergens wat water in mijn fader terechtkwam. Moet ook wel erbij vermelden dat we nog geluk hebben gehad met het weer. Eigenlijk alleen maar wat motregen, dat maakt het ook wel nat. Maar in ieder geval geen druppende daken.

Groeten Jasper

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Bas met topje

Kleinere bas met topje

Eerste foto staat de gehuurde set op de 2e staat mijn eigen. Per kant hadden we staan:

american audio DLS 15P
                      RCF art 715A
                      dB Technologies Sub 05
                      MD ACOUSTICS SUB
                      De md acoustics is inderdaad een onbekend merk. Dit komt door het feit dat het door de groothandel zelf in elkaar word ' geknutseld '. De bekistingen zijn van DAP hun concert serie. Hierin zitten RCF speakers en RCF versterkers.
                      Al met al en mooi set dus. Ik zal met half vasten nog wat meer foto's maken. Dan hebben we hopelijk nog 2 subs erbij, voor het echte werk. (En nee, van mij hoeft het niet, maar de jeugd he.. Je bent jong en je wilt wat.)

Groeten Jasper[/quote]

heeft iemand de site van MD ACOUSTICS????????? ben wel benieuwd!!!

heb al gegoogled, maar nog niks gevonden.

daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Beckers Entertainment
                        • Dec 2008
                        • 650

Originally posted by djspeakertje

heeft iemand de site van MD ACOUSTICS????????? ben wel benieuwd!!!

heb al gegoogled, maar nog niks gevonden.

daan
                        Daan, als je even goed had gelezen (waar je andere zegt dat ze beter moeten lezen ) staat het antwoord in de post die je net quote. MD Acoustics is een merk van mijn groothandel. In dit geval is het de houten kast van de Dap CSA 18H. Hierin zijn RCF speakers en versterker verwerkt. Lees een hele post en niet alleen het gedeelte dat je interesseert.

Maar als je interesse hebt wil ik altijd wel eens wat specs voor je opvragen van de gebruikte speakers enz..

Groeten Jasper
                        Last edited by Beckers Entertainment; 03-03-09, 22:25.

Comment

• Beckers Entertainment
                          • Dec 2008
                          • 650

Trouwens, kijk eens even wat ik nog tegenkwam.
                          Geluidskwaliteit is vreemd. Je hoort vrijwel geen bassen, terwijl die toch meer dan genoeg aanwezig waren. De jongen die je hoort schreeuwen zat wel met zijn neus ongeveer in de camera, dat geeft wel idee van het volume.
                          Reactie's zijn welkom.

JouBuis filmpje van onze geluidsset.

Groeten jasper

Comment

• SPS
                            • Mar 2004
                            • 1662

Trouwens, kijk eens even wat ik nog tegenkwam.
                            Geluidskwaliteit is vreemd. Je hoort vrijwel geen bassen, terwijl die toch meer dan genoeg aanwezig waren. De jongen die je hoort schreeuwen zat wel met zijn neus ongeveer in de camera, dat geeft wel idee van het volume.
                            Reactie's zijn welkom.

JouBuis filmpje van onze geluidsset.

Groeten jasper
                            Denk je niet dat de microfoon resp. et processortje achter de microfoon al het laag killt? Het gaat in dit soort toepassingen (mobieltje) natuurlijk om spraakverstaanbaarheid en niet om hifi!

Dusssss.

Paul
                            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Beckers Entertainment
                              • Dec 2008
                              • 650

Filmpje is gewoon gemaakt met de digitale camera. Die zal er inderdaad meer op spraak verstaanbaarheid gericht zijn, dan het opnemen van een soundcheck van geluid.. Ik zal volgende keer een opname maken met een PA microfoon, geeft wel een beter idee.

Hier trouwens nog een filmpje.

Groeten Jasper

Comment

• moderator
                                Moderator
                                • Apr 2001
                                • 5950

Echte carnavalsmuziek ook...not.
                                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...