Discoproductie In Jubileumjaar CV

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flash-a-new-generation
    • Nov 2006
    • 228

nee, wij hebben geen site (gelukkig). ik zat even gauw naar wat foto's van jou te kijken. wat doe je eigenlijk voornamelijk? disco shows of ook veel live werk.

wijzelf zijn meer van het livewerk. tegenwoordig alleen soundcraft mixers en Yamaha voor het digitale werk. ik ken die plaats wel. wij doen de bandjes Cold turkey (www.coldturkey-online.nl) en Loszand (www.loszand.eu) daar staan ook wel een aantal foto's op. vooral de site van cold turkey is wel interessant.

als we de line array een keer ergens hebben hangen zal ik wel een bericht sturen.
    EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Wij doen vooral disco`s. Live werk valt wel mee, maar dat is ook goed te doen met onze spullen.

Is goed dan komen we even langs.

Comment

• Energybase
        • Dec 2005
        • 12

hangt die Line array nu aan een spanband of is dat om te tuien?

Comment

• flash-a-new-generation
          • Nov 2006
          • 228

wat denkt u zelf? het was louter om de array de nodige kanteling te geven. de array hangt stevig met ketting vast.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by flash-a-new-generation
            wat denkt u zelf? het was louter om de array de nodige kanteling te geven. de array hangt stevig met ketting vast.
            Heb je geen fly-frame dan?
            Nu ik toch aan het schrijven ben; kan me niet voorstellen dat het geluid echt goed was met die infills op deze manier geplaatst.
            Gezien de hoogte en afstand tot het publiek van de infills worden er een paar mensen doof en de rest hoort ze niet.
            Om nog maar niet te spreken van allerlei uitdoving en optelling verschijnselen met de gevlogen toppen.
            En staat er niet een beetje heel veel sub?
            Last edited by MusicXtra; 23-07-09, 22:25.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Beetje overdreven ja die Line Array, ik weet hun horizontale spreiding niet maar volgens mij heb je veel reflexies omdat ze dicht tegen het dak hangen.
              Ze hadden meer naar het midden moeten hangen is mij optiek..

Dave
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• flash-a-new-generation
                • Nov 2006
                • 228

Originally posted by MusicXtra
                Heb je geen fly-frame dan?
                Nu ik toch aan het schrijven ben; kan me niet voorstellen dat het geluid echt goed was met die infills op deze manier geplaatst.
                Gezien de hoogte en afstand tot het publiek van de infills worden er een paar mensen doof en de rest hoort ze niet.
                Om nog maar niet te spreken van allerlei uitdoving en optelling verschijnselen met de gevlogen toppen.
                En staat er niet een beetje heel veel sub?
                wij hebben wel vliegframes voor dat systeem maar om de gewenste hoogte te halen is hij op deze wijze gehangen. bovenkant syteem is 3.90m dus onderkant 3m-2.90m ofzo

het geluid was prima mede doordat het niet zo druk was op die avond. de buhne zelf is al 1.6m hoog en dan +/- 50cm sub betekent dat de toppen op 2.1mtr beginnen. mooi, al zeg ik het zelf. het sub was puur een probeersel van wat er ging gebeuren en het was idd overdreven.

spreiding van de array is 15graden horizontaal en 110 graden verticaal. desondanks toch geen last van reflecties door het materiaal waarvan het plafond is gemaakt en hoek waar het onder staat.

doof konden ze innerdaad worden als het moest, maar dit was vooral een mooi dingetje om wat uit te proberen kwa koppel/ klank etc.

Comment

• Dirk Wijnen
                  • Dec 2006
                  • 189

spreiding van de array is 15graden horizontaal en 110 graden verticaal.

Lijkt mij eerder andersom, 110 graden horizontaal en 15 graden verticaal
                  Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• flash-a-new-generation
                    • Nov 2006
                    • 228

Originally posted by Dirk Wijnen
                    spreiding van de array is 15graden horizontaal en 110 graden verticaal.

Lijkt mij eerder andersom, 110 graden horizontaal en 15 graden verticaal
                    klopt, scherp opgemerkt.. mijn fout

Comment

Working...