Wat zou je zelf nog verbteren? Misschien kunnen wij er ook nog iets van opsteken.
EuropeesMuziekfesitval voor de Jeugd 2009 (EMJ)
Collapse
X
-
-
-meer front licht of beter gericht/orkest binnen de lijnen houden aangezien de linker en ooit ook de rechterflank op het randje van het licht zaten...
-beter of duidelijker laten informeren aangezien er blijkbaar geen koor was wat andere jaren wel zo was waardoor ik eigenlijk teveel front had hangen voor het podium
- pc's als tegenlicht gebruiken zodat de muzikanten hun papier gelezen krijgen, met kleurenfilter was toch niet dat blijkbaar en dan kan ik mijn sixbaren gebruiken voor "gericht" tegenlicht zodat die licht bundels mooie plaatjes kunnen opleveren
dat is het zowat denk ik.
en zowiezo nog creatiever proberen zijn met het gegeven materiaal... maar dat is een opmerking die je altijd kan proberen ook al kan het mss niet nog creatiever.Hold on a second, relax and listen...Comment
-
tis niet de hoeveelheid die telt vind ik tis hetgeen je er mee doet...
de sfeer kan je met alle materiaal maken of kraken net zoals de plaatjes die je hier op foto ziet...
maar ik moet eerlijk bekennen eer je een beetje gevoel hebt in licht ben je wel een paar jaartjes verder ofwel was dat enkel bij mij zoHold on a second, relax and listen...Comment
-
tis niet de hoeveelheid die telt vind ik tis hetgeen je er mee doet...
de sfeer kan je met alle materiaal maken of kraken net zoals de plaatjes die je hier op foto ziet...
maar ik moet eerlijk bekennen eer je een beetje gevoel hebt in licht ben je wel een paar jaartjes verder ofwel was dat enkel bij mij zo
Al ben je nog zo creatief en kan je de mooiste plaatjes indenken het moet ook nog in de tafel.
Voordat je hier een handige/logische programmeerstijl voor hebt aangeleerd duurt een aantal uren/dagen op een willekeurige tafel.
BTW ziet er super netjes uit.
Voor het formaat show zelfs nog wat weinig materiaal maar het gebruik ervan maakt dit alleszins goedComment
-
De rest was (zoals steeds) gewoon van Imago Tijl.
Binnenkort komt er wel een nieuwe (uitermate goede) installatie in de sporthal. Ge zult ze nog horen :P
Als het u interesseert wat er op 't college allemaal zit qua geluid:
GroetjesAls er maar sfeer isComment
Comment