EuropeesMuziekfesitval voor de Jeugd 2009 (EMJ)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bart Wilems
    • May 2006
    • 32

Wat zou je zelf nog verbteren? Misschien kunnen wij er ook nog iets van opsteken.

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

-meer front licht of beter gericht/orkest binnen de lijnen houden aangezien de linker en ooit ook de rechterflank op het randje van het licht zaten...
      -beter of duidelijker laten informeren aangezien er blijkbaar geen koor was wat andere jaren wel zo was waardoor ik eigenlijk teveel front had hangen voor het podium
      - pc's als tegenlicht gebruiken zodat de muzikanten hun papier gelezen krijgen, met kleurenfilter was toch niet dat blijkbaar en dan kan ik mijn sixbaren gebruiken voor "gericht" tegenlicht zodat die licht bundels mooie plaatjes kunnen opleveren

dat is het zowat denk ik.
      en zowiezo nog creatiever proberen zijn met het gegeven materiaal... maar dat is een opmerking die je altijd kan proberen ook al kan het mss niet nog creatiever.
      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• tomv
        • Jun 2003
        • 331

Het orkest is altijd wel 'n probleem. Iedere avond moeten ze helemaal inpakken om plaats te maken voor de jury-optredens. Met resultaat dat ze nooit 2 keer hetzelfde zitten.

Maja, twas 'n knappe show
        Tom

Comment

• BASSI3
          • Jun 2009
          • 7

wow! echt supertof om te zien hoe het in de professionele wereld er aan toe gaat. Krijg gelijk zin om de handen uit de mouwen te steken! Jammergenoeg kom je niet echt in de buurt van dit met een schooltheatertje

Comment

• Funmaker
            • Jun 2006
            • 922

tis niet de hoeveelheid die telt vind ik tis hetgeen je er mee doet...

de sfeer kan je met alle materiaal maken of kraken net zoals de plaatjes die je hier op foto ziet...

maar ik moet eerlijk bekennen eer je een beetje gevoel hebt in licht ben je wel een paar jaartjes verder ofwel was dat enkel bij mij zo
            Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Q-av
              • Nov 2008
              • 86

Originally posted by Funmaker
              tis niet de hoeveelheid die telt vind ik tis hetgeen je er mee doet...

de sfeer kan je met alle materiaal maken of kraken net zoals de plaatjes die je hier op foto ziet...

maar ik moet eerlijk bekennen eer je een beetje gevoel hebt in licht ben je wel een paar jaartjes verder ofwel was dat enkel bij mij zo
              dit beaam ik.
              Al ben je nog zo creatief en kan je de mooiste plaatjes indenken het moet ook nog in de tafel.
              Voordat je hier een handige/logische programmeerstijl voor hebt aangeleerd duurt een aantal uren/dagen op een willekeurige tafel.

BTW ziet er super netjes uit.

Voor het formaat show zelfs nog wat weinig materiaal maar het gebruik ervan maakt dit alleszins goed

Comment

• TimW
                • Jun 2007
                • 20

Originally posted by lars-v
                Ik weet niet wat er allemaal stond in het college maar ik heb even geholpen met de truss en de wind up statieven uit te laden. Wij hadden normaal lichamelijke opvoeding maar in de sporthal stond al het podium enzo.
                Het was inderdaad alleen het achterdoek dat van LGR kwam.
                De rest was (zoals steeds) gewoon van Imago Tijl.

Binnenkort komt er wel een nieuwe (uitermate goede) installatie in de sporthal. Ge zult ze nog horen :P

Als het u interesseert wat er op 't college allemaal zit qua geluid:

Groetjes
                Als er maar sfeer is

Comment

Working...