Mouve La Fete

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

Mouve La Fete

Feestje van de plaatselijke volleybalclub
    Binnen een fuif, buiten optredens.

Ik stond binnen als lichtoperator.

lijstje:
    14 HES studiospot 250
    4 Robe colorwash 250AT
    8 showtec active sunstrip
    2 martin atomic colors
    2 Sixbar 1000W
    8 Twobar 1000W
    1 ACL set
    1 HQ power 3000W fogger + fan
    allemaal op een HOG1000

geluid:
    4 JBL SRX725F gevlogen
    4 zelfbouw sub (2X 18" elks)
    pioneer set

foto's komen er ASAP aan
    filmpje alvast:
    YouTube - Mouve La Fete 2009
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!
  • Turboke
    • Oct 2006
    • 463

ACL set is niet zo netjes gericht.

Comment

• DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

in de rechtse ACL-bar zat de 3de lamp niet meer recht in het socket.
      Dit zagen we pas toen de hele achterkant omhoog gedraaid was. Een ladder was daar niet voorhanden, enkel een stelling maar die was reeds gedemonteerd.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

persoonlijk mis ik een beetje basisverlichting
        voor de rest ziet het er wel goed en mooi uit....

(wij hebben altijd onze eigen ladder mee...)
        Hold on a second, relax and listen...

Comment

• LJmalcolm

Persoonlijk vind ik dat het allemaal wel enorm veel knippert

Comment

• Stage-Q
            • Sep 2007
            • 389

jongens, commentaar leveren is altijd makkelijk he.

Maar 't ziet er helemaal niet slecht uit.
            Tuurlijk zal elke LJ z'n eigen bedenkingen hebben op een show van iemand anders.

't valt me alleen op dat er over het hele forum veel commentaar word geleverd, maar weinig complimenten.

Ik vind 't er leuk uitzien, inderdaad jammer van het acl-setje, maar over het algemeel..leuk
            Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

ik zeg ook dat ik het leuk en mooi vindt maar persoonlijk mis ik wat basislicht want als je gaat knipperen gaat het ineens nogal donker worden maar ind dat is smaak verschillend
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                • Nov 2005
                • 950

Ziet er leuk uit! Leuke spotjes hea?

Wel vind ik dat af en toe het geheel iets beter met het geluid mag meelopen. Af en toe zie je wisselingen in een heel rustig stuk wat er totaal niet bij pas.
                (Uiteraard zit er verschil in de video qua geluid en beeld, maar dat even terzijde).

Verder: behoorlijke materiaallijst!
                MEEO Audio Licht Rigging,
                Mark van der Werff
                Groningen

Comment

• Malibu
                  • Jul 2009
                  • 67

Mooie apparatuur lijst.
                  verder netjes voor elkaar,alleen iets meer met muziek overgaan.
                  niet te veel wilde kleuren combineren.

verder top!
                  en publiek doet goed mee.

Comment

• DJ_matthias
                    • Jun 2005
                    • 620

dankje voor alle reacties!

@ funmaker: een stel fourbars mee in de constructie is altijd leuk, maar ik merk dat deze enkel even bij het begin van de avond worden gebruikt en voor de rest meestal niet meer in het plaatje passen. ook lijkt het donkerder op camera dan het in feite was! de robes gaven een bak licht af buiten beeld!

@MEEO: die highends & robes zijn dé beste. wil in feite niets anders dan deze! zo'n lekkere lichtopbrengst en hele resem functionaliteit (iris!!)
                    Het feit dat het soms niet direct het geluid opvolgt ligt deels aan de HOG. omdat ik al mn strobe programma's in 1 questack gooi, gebeurt het wisselen van pakweg cue 5 (random strobe) naar cue 1 (open) met wat latency.
                    Het uitzetten van de kleurenchase ligt aan één of andere schepper die me te weinig handen heeft gegeven

Comment

• Svartrose
                      • Apr 2008
                      • 229

Even iets anders. Wie weet wat de beam shaper inhoudt van de Robe colorwash? Op youtube heb ik helaas niks kunnen vinden.

Comment

• djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

Originally posted by Svartrose
                        Even iets anders. Wie weet wat de beam shaper inhoudt van de Robe colorwash? Op youtube heb ik helaas niks kunnen vinden.

Home - ROBE lighting

Zoek even de handleiding op van het model dat je hebt, of misschien wel je eigen handleiding die je erbij kreeg even afstoffen?

(tip voor de volgende keer: www.google.com , niet youtube)

Daan
                        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Svartrose
                          • Apr 2008
                          • 229

Flauw zeg. Natuurlijk heb ik ook op de robe site gekeken. Vond daar wel iets, maar werd er niet wijzer van. En met google ben ik begonnen, kreeg veel marketing praat, maar geen duidelijk info. En als ik er een zou hebben zou ik het niet hoeven vragen. Dus.... blijkbaar weet je het wel. Kan je het mij dan vertellen? Al is het alleen maar om van dit forum een mooi archief te maken. Dank je.
                          Last edited by Svartrose; 21-01-10, 20:21.

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

Originally posted by Svartrose
                            Flauw zeg. Natuurlijk heb ik ook op de robe site gekeken. Vond daar wel iets, maar werd er niet wijzer van. En met google ben ik begonnen, kreeg veel marketing praat, maar geen duidelijk info. En als ik er een zou hebben zou ik het niet hoeven vragen. Dus.... blijkbaar weet je het wel. Kan je het mij dan vertellen? Al is het alleen maar om van dit forum een mooi archief te maken. Dank je.

Welke Colorwash heb je/gebruik je? (zie hier 2500E-AT, 1200E-AT, 700E-AT, 575E-AT Zoom, 575 AT, 575 AT Zoom en 250 AT )

Zal zodra ik dat weet eens een handleiding doorpluizen (als ik weer eens niets te doen heb na school).

Daan
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Svartrose
                              • Apr 2008
                              • 229

Had hier iegenlijk niet zoveel posts aan willen besteden, maar laten we beginen met de 250AT. Het zijn een soort gobo's voor washes zo lijkt het. Maar wat kan ik precies van een 250At verwachten?

Comment

Working...