Mouve La Fete

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dubaifrank
    • Sep 2008
    • 35

Originally posted by DJ_matthias
    dankje voor alle reacties!

Het feit dat het soms niet direct het geluid opvolgt ligt deels aan de HOG. omdat ik al mn strobe programma's in 1 questack gooi, gebeurt het wisselen van pakweg cue 5 (random strobe) naar cue 1 (open) met wat latency.
    Het uitzetten van de kleurenchase ligt aan één of andere schepper die me te weinig handen heeft gegeven
    Sorry Hoor maar als Oud Flyingpig Support ben ik het niet eens met je k=comentaar dat het aan de Hog ligt...... zou het niet aan de programeur liggen??? maar ik weet het is altijd de tafel die het doet!!!!!

Groetjes uit Dubai !!! FTT
    Frank Schotman
    AED Distribution

***without Lights it just Radio***

Comment

• DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

Originally posted by dubaifrank
      Sorry Hoor maar als Oud Flyingpig Support ben ik het niet eens met je k=comentaar dat het aan de Hog ligt...... zou het niet aan de programeur liggen??? maar ik weet het is altijd de tafel die het doet!!!!!

Groetjes uit Dubai !!! FTT
      Hey Frank, dat zou misschien toch wel eens kunnen ... maar dan weet ik niet hoe ik het gefixt moet krijgen... heb al veel geprobeerd

mijn fader-cuelist ziet er meestal zo uit:
      cue1 open
      cue2 str slw
      cue3 str med
      cue4 str fast
      cue5 rand slw
      cue 6 rand med
      cue 7 rand fast
      -- alle timing staat op 0!

Als ik op zoals in het filmpje op cue4 (strobe fast) sta en ik wil terug naar cue1 (open) dan druk ik 4 keer op de play knop, maar dan staan mijn shutters niet onmiddellijk open als ik bij cue1 stop. Er zit blijkbaar altijd een kleine vertraging op.

is er misschien een betere manier om af te wisselen tussen gewoon open en mijn strobe programmas? die wil ik wel graag leren dan!
      alvast bedankt!

greetz, matthias
      Last edited by DJ_matthias; 24-01-10, 11:05.
      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

Working...