Atomico

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axys
    • Aug 2006
    • 107

Atomico

Afgelopen zaterdag in Tegelen een housefeestje gedaan. Dit vond plaats in Cultureel Centrum De Haandert.
    Tijdens dit evenement heb ik het licht gedaan.

Lijstje van gebruikte spulletjes:
    Licht
    - Avolites Pearl Expert
    - 8x Robe Robin 300 Spot
    - 4x Martin Mac250 Wash
    - 6x Robe 250AT Spot
    - 16x Sunstrip
    - 3x atomic

Qua geluid stond er een EAW 750 set met EAW SB1000 subs als aanvulling.

Een paar leuke plaatjes om het af te maken:

Groet,
    Hayke
    JP/PA Geluid & Licht
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Toffe foto's

Was er geen mogelijkheid/budget om iets anders te doen met die front truss?
    Dit ziet er zo standaard uit.

Groetjes
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Den Berte
      • Apr 2003
      • 147

zeer strak gedaan. mijn complimenten.

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

Hoe bevielen de Robe Robin's?
        lijken me heeeel leuke spotjes met een hoop mogelijkheden.
        Ziet er inderdaad netjes uit!
        Hold on a second, relax and listen...

Comment

• mhsounds
          • Sep 2009
          • 933

Heb ook al met de 300's mogen spelen, GEILE SPOTJES
          Freelance Light and Video |
          Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Als ik er even met mijn ogen overheen rol:

Kijk, dit vindt ik nou gewoon GOED gedaan.
            Mooi strak, geen gekke dingen...
            ...zonder saai te zijn.

Complimenten!

Mvg,

Teun

Ps. Uiteraard valt er wel het een en ander over te zeggen. Maar hier wil ik het graag bij laten.
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• axys
              • Aug 2006
              • 107

De keuze om de truss voorop te zetten was budgetmatig bepaald ja.
              Al met al zag het eindresultaat er niet te min uit.

De Robin's werken prachtig. Qua kleuren konden de mac 250 wash ze niet bijhouden.
              Daarnaast geven de CMY kleurenmenging en het iris de mogelijkheid verbluffende effecten te maken.
              En de lichtopbrengst natuurlijk niet te vergeten. Nooit gedacht dat een 300 watt lampje zoveel licht kon produceren. Maar dat mag ook wel voor dat geld.

@4AC: Je mag alle opmerkingen noemen. Daarvoor is dit forum ook bedoeld. En ik kan het misschien meenemen naar de volgende ronde.
              JP/PA Geluid & Licht

Comment

• salsa
                • Jan 2007
                • 1315

Je kleuren combi''s horen meer thuis in het theater, ik vindt het een te bonte kleuren boel voor een House feest.
                Leuke speciale effecten ontbreken en ik vindt dit saai..

Dave
                [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• stainz
                  • Sep 2009
                  • 609

misschien had een laser of iets anders extra's het wel kunnen verbeteren, maar wat ik hier zie vind ik erg netjes, juiste kleurencombi's die eigenlijk misschien wel meer in het theater horen vind ik eigenlijk een "+"-punt voor een feest.

Comment

• flash-a-new-generation
                    • Nov 2006
                    • 228

Het ziet er inderdaad voor een housefeestje basic uit maar als het budget niet veel extra's toelaat, ook qua rigging, vind ik het er wel netjes uitzien. Leuke spots die robin300 zo te zien.

Ik ken de locatie niet, maar als je met rigging al wat meer kan kunt (budget, takelpunten) kun je het al een stuk mooier maken. maar nogmaals, het ziet er zo zeker niet verkeerd uit.
                    EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Nrgpro
                      • May 2010
                      • 11

He mensen. Er was inderdaad geen budget. De meeste mensen hier weten wel hoe het gaat met feestjes( hardcore) in gemeenschapshuizen. Zolang het geluid maar hard en zuiver is en met licht, ah doe maar wat leuks als het niet teveel kost. Kan wel vermelden dat de robe robins een goed succes zijn prijs ligt netto netto op de prijs van een mac 575 krypton. Voordelen de zoooooom echt groot. Full cmy en cto. En op alle vlakken minimaal 2x zo snel als een mac 700. En ja tijdens de demo had ik er een mac 700 langs. Hangen. Op alle fronten beter( op de output na tja 700 of 300 watt lamp) maar hangt gelijk met de 575 kwa output. En het gewicht 21 kg. Ingebouwde accu. Veel voordelen. Nu maar hopen dat de lamp nationaal meer doorbreekt. Zou goed zijn voor robe.

Comment

• FLS
                        • Aug 2008
                        • 72

Originally posted by Funmaker
                        Hoe bevielen de Robe Robin's?
                        lijken me heeeel leuke spotjes met een hoop mogelijkheden.
                        Ziet er inderdaad netjes uit!
                        Die spotjes zitten VOL... er zit echt alles op.. zelfs ik als martin mac fan stond er van te kijken.

ROBE is echt heel erg zich aan het verbeteren.

Deze spot heeft wat een beetje standaard 500/700 spot tegenwoordig heeft.
                        En kwa opbrengst echt goed.

Hier wat filmpjes van een show waar ik met de robins gespeelt heb.

YouTube - ‪Lonely in the rain hoornse stadsfeesten 2010‬‎ (blauw groot wit naar klein met iris)
                        YouTube - ‪Jules Mescaline Come to Me 2 hoornse stadsfeesten 2010‬‎ (wit met iris)
                        YouTube - ‪Wipneus en PIM‬‎ (met wip neus en pim disco)

Op deze set stond alles op 1 DMX lijn (wat met de robins wel lastig werd dat ivm de 32 kanalen die ze gebruikte en ik had er 12 + nog 6 500 spots van robe dus ik had teweinig dmx kanalen voor 1 x512.
                        Ik heb niet meer kabels dat was door het bedrijf niet genoeg mee genomen.

de achterste 6 koppen op de grond staan op dubbele adressen van binnen naar buiten.

Ik heb zit gedaan als freelancer voor een ander bedrijf.. maar voor de rest wel zeker goed vermaakt.

Comment

Working...