Oud Limburgs Schuttersfeest (OLS) 2010

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Zo te zien hebben de tenten met de harde wanden (heeft dit type tent een naam?) het goed overleefd. En laat dat nou net zo'n tent zijn waar onze TS in heeft gestaan.
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• axys
      • Aug 2006
      • 107

Originally posted by Dirk Wijnen
      Hebben jullie alles VOOR maandagmiddag uit de tent gehaald?
      De grote storm is na het weekend van het kavelen (10 & 11 juli) geweest. Toen was zelfs de tent, waarin wij hebben gestaan, al weg.
      Wij hebben alleen het weekend van 3 & 4 juli het geluid en licht verzorgd in de "Feesttent". De "Biertent" is blijven staan tot het weekend van het kavelen. Hier hadden wij geen geluid staan.

Originally posted by Lala
      Ik ben er niet zelf geweest, maar hoorde van bezoekers dat het geluid barslecht was?
      Gaat dit ook over het weekend van het kavelen? Of gaat dit wel over zondag 4 juli? Ben ik wel benieuwd naar.
      JP/PA Geluid & Licht

Comment

• Breur
        • May 2007
        • 80

Ik vraag me af wat Lala (wie is dit eigenlijk, geen profiel ingevuld!) tegen Peter heeft. Ik werk regelmatig met Peter samen, het is niet altijd mijn smaak wat hij doet maar daarom zijn we verschillende mensen. Ik weet wel dat hij een band als Spitze (zeer) goed kan mixen!

Maar goed, 100 verschillende mensen, 100 verschillende meningen.

Peter heeft als het goed is Spitze niet geschoven bij het OLS, ik werkte toen met hem in Heerlen...

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

dankje voor het brengen van een beetje duidelijkheid.

Ik ha begrepen dat Peter ook een eigen studio in Kerkrade heeft, en personen als LaLa totaal geen idee hebben wie de persoon eigenlijk is. En om dan iemands werk dan meteen maar te gaan afkraken vind ik erg laag van LaLa. Vooral als de besproken persoon totaal niet op dit forum zit. Dit is gewoon zwart maken van iemand terwijl je weet dat deze geen weerwoord kan geven....

Goed gedaan LaLa... jij hebt er toch al zo veel verstand van

Zo, en nu verder weer ontopic over het OLS.
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Lala
            • Sep 2008
            • 370

Originally posted by keenoncoolstuff
            Ik denk niet dat de FOH daar stond, want ik ken geen feesttent met gemetselde muren...

Het lijkt me dat die foto ooit eens is genomen op een of ander boerenschuurfeest.

PS: Ik zie er ook niet uit, en toch doe ik ook geluid :P
            Nee, daarom had ik het niet over de locatie, maar over de persoon die FOH doet.

Originally posted by axys
            Gaat dit ook over het weekend van het kavelen? Of gaat dit wel over zondag 4 juli? Ben ik wel benieuwd naar.
            Dit ging over de dag van het OLS zelf meen ik. Ik zou dat moeten navragen als ik die personen weer spreek. Ik ben er maar even van uit gegaan dat spitze toen optrad. Ik heb spitze nu al een stuk of 10 keer gezien, en steeds was het geluid slecht, geen lekkere mix, een stem die niet lekker klinkt, constant feedbacks op het frontsysteem en ga zo maar door. En steeds was er dezelfde FOH-tech. Dan ga ik ook mijn conclusies trekken, zeker omdat het verschillende omstandigheden waren (feesttent, binnenlocatie, open lucht).

Ik geef toe, mijn reactie was eigenlijk iets te lomp, het had subtieler gekund, maar ik blijf erbij dat iedere keer bij die band er wel iets is met het geluid. En tuurlijk, een gedeelte is kwestie van smaak, maar als anderen klagen en pijn aan de oren hebben...............

Over zijn studiowerk kan ik niets zeggen, daar heb ik niets van gehoord, tenminste, niet dat het mij bekend was.

Originally posted by dj-wojcik

Goed gedaan LaLa... jij hebt er toch al zo veel verstand van
            Leg uit?

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

uitleggen? Ik denk dat "Breur" en ik bijna het zelfde dachten. Je heb al een aantal keer gepost. En post ook kritiek. Dat is helemaal niet erg. In tegen deel, daar kan alleen maar van geleerd worden. Maar wij zitten met het feit dat wij helemaal niet weten wie je bent. Geen profiel, geen portfolio, geen naam, geen producties.

Waar van moeten wij jou kennen? En wie ben je nu in werkelijkheid? Het is altijd moeilijk inschatten van kritiek en kennis, van iemand die je eigenlijk niet kent.

Comment

Working...