Even iets anders dan anders, doe normaal gezien geen dj toestanden, maar hier toch een beetje een collega gaan helpen.
Heb hier geholpen met de op- & afbouw van het geluid en ook een klein beetje het licht en wat trusstoestanden voor het plaatsen van banners en vooral veel rondgereden voor het vervoer van het materiaal.
Normaal gezien tijdens het festival babysitter van dienst voor 1 van de podia, maar had op zaterdagavond nog werk in Belgiƫ, was dus het grootste deel van de zaterdag en zondag afwezig op het event.
materiaallijstje, voor wat ik me nog herinner:
geluid
Apogee 3x3 als topkasten
Synco 18 inch subjes
RH's sr5 en sr7 als monitor voor dj's & mc's
cdj 1000'
djm 800's
technics sl-1210
Midas venice
Soundcraft K2
Wireless Sennheiser setjes
versterkerracks met o.a. Crest
licht
High end studio color's
High end studio spot's
sixbarren par64 1000watt
sunstrips
losse par 64
jem zr33
atomic strobes
pearl lichttafels
en waarschijnlijk nog een zooi andere dingen die ik nu zo direct niet weet boven te halen.
MySpace
Heb hier geholpen met de op- & afbouw van het geluid en ook een klein beetje het licht en wat trusstoestanden voor het plaatsen van banners en vooral veel rondgereden voor het vervoer van het materiaal.
Normaal gezien tijdens het festival babysitter van dienst voor 1 van de podia, maar had op zaterdagavond nog werk in Belgiƫ, was dus het grootste deel van de zaterdag en zondag afwezig op het event.
materiaallijstje, voor wat ik me nog herinner:
geluid
Apogee 3x3 als topkasten
Synco 18 inch subjes
RH's sr5 en sr7 als monitor voor dj's & mc's
cdj 1000'
djm 800's
technics sl-1210
Midas venice
Soundcraft K2
Wireless Sennheiser setjes
versterkerracks met o.a. Crest
licht
High end studio color's
High end studio spot's
sixbarren par64 1000watt
sunstrips
losse par 64
jem zr33
atomic strobes
pearl lichttafels
en waarschijnlijk nog een zooi andere dingen die ik nu zo direct niet weet boven te halen.
MySpace
Comment