Een paar leuke fototjes van de opbouw voor diegene die het interessant vinden (evt link= www.tunnel-radio.nl/reznik.htm):
Nope is Dope, Maastricht
Collapse
X
-
-
Het was idd een klus via Peitsman. Een van mijn eerste grotere klussen. Basicly heb ik 1,5 dag lang tijdens de opbouw in een veiligheidsharnas bovenin dat stijgerdelenpodium gehangen om al de MAC's en Matrixen op te hangen / aan te sluiten en te adresseren. Een leuke klus met een geweldig uitzicht
Wat er exact stond zou ik nu niet meer kunnen zeggen: omdat ik bovenin hing had ik weinig inzicht in de lijsten.________
Oh ja joh?Comment
-
Het was idd een klus via Peitsman. Een van mijn eerste grotere klussen. Basicly heb ik 1,5 dag lang tijdens de opbouw in een veiligheidsharnas bovenin dat stijgerdelenpodium gehangen om al de MAC's en Matrixen op te hangen / aan te sluiten en te adresseren. Een leuke klus met een geweldig uitzicht
Wat er exact stond zou ik nu niet meer kunnen zeggen: omdat ik bovenin hing had ik weinig inzicht in de lijsten.
EV X-line
18x XVLS
6x XVLT
24 Xsubs
4 1152's aan infill
gedreven op TG7's. Processed op een Netmax
2nd hall
EV X-array
16x XF
20x XB
4x XN
6x XCN
2x XCB
18x Xsub
4x RX 212 als infill
Gedreven op variatie aan EV Amps uit de TG serie en CP serie. Wederom geprocessed op een NetmaxLast edited by Brulkikker; 10-08-10, 20:12.Comment
-
Wat vond je precies zo bagger alleen het geluid? Met alleen het woord bagger schiet men ook niet veel mee op.....Comment
Comment