Kleine productie (via school)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CMY
    • Feb 2008
    • 49

Kleine productie (via school)

Via school (technische commissie) heb ik samen met nog 2 leerlingen aan een kleine voorstelling mee gewerkt in een klein zaaltje.

Ik deed het licht.

Kritiek? Kritiek is welkom, daar kan ik van leren

Wat er stond (licht en video, geluid geen idee)

Video:

Edirol V4
    Numark VM03MKII (19 inch preview schermpjes)
    Numark DVD01 (Dubbele DVD speler)
    Laptop
    Beamer (merk geen idee)

Licht:
    4x Movitec WL-250 (2 links en rechts voor op de grond en 2 boven de fiets)
    2x Movitec SL-250 (gebruikt als spot, boven het publiek)
    6x Showtec PC (500 watt dacht ik)
    8x Par 64
    1x Profielspotje
    1x Zero88 Fat Frog
    1x Showtec booster en 1x DMX -> analoog kastje van showtec
    1x Showtec lightbrick
    2x Zero88 analoog dimmer (van het zaaltje zelf)
    1x Rookdoos (Smoke factory Tour Hazer II)

Extra
    1x Gigantische ventilator voor de storm (oud ding wat vroeger door boeren werd gebruikt om bergen hooi mee te drogen. Prachtig apparaat, gaf het gewenste effect)

Video setje, Fat Frog en Booster kwamen van de school.
    Movingheads + ventilator + Rookdoos waren gehuurd, de rest hoort bij het zaaltje.

Niet echt spectaculaire foto's, maar toch wel wat op te zien, kwaliteit niet al te goed helaas.

Intro

Storm

Laatste scene, ventilator raast uit, spelers kwamen weer terug op.

Mvg,
    CMY
    Last edited by CMY; 10-11-10, 17:48. Reason: Rookdoos vergeten
    .....::::: Lichtpik :::::.....
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Dit oogt een beetje rommelig, maar zou ook heel artistiek kunnen zijn.
    Eigenlijk is er niets van te zeggen, maar als ik het creatief benader is dit heel goed!
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• CMY
      • Feb 2008
      • 49

Degene die de voorstelling maakt is eigenlijk ook zeer creatief/artistiek. En het licht heeft hij natuurlijk ook invloed op. Dus vandaar denk ik. Verder ontstaan deze voorstellingen altijd uit het niets en worden ze maar 5x uitgevoerd. Vandaar ook weinig tijd om echt alles 100% goed te krijgen, verder was de locatie alleen al wat rommelig, kom je daar aan met de fatfrog van school, moet er ook nog eens van alles worden omgeprikt om alles op logische volgorde te krijgen. Het podium bij ons op school is een stuk groter en overzichtelijker, dit was echt een heel klein zaaltje. En die 3de foto is sowieso rommelig, want de ventilator stond toen aan

Comment

• salsa
        • Jan 2007
        • 1315

Rommelig??? Ik vind het juist zeer netjes gedaan, geen druk geverfde decors, maar netjes zwarte achtergrond.

Ik denk dat het live het licht mooier eruit komt dan op deze foto's, komt door de slechte resolutie.

Dave
        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• jeroenw
          • Dec 2003
          • 216

Netjes, ziet er leuk uit
          Zorg alleen de volgende keer voor iets dat je projeciedoek weer strak hangt, projecties op een rimpelig doek vind ik niks
          \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

• CMY
            • Feb 2008
            • 49

Originally posted by jeroenw
            Netjes, ziet er leuk uit
            Zorg alleen de volgende keer voor iets dat je projeciedoek weer strak hangt, projecties op een rimpelig doek vind ik niks
            Ja, dat was wel iets minder, had eigenlijk een stalen buis onder gemoeten als gewichtje die het doek strak trekt/houd, maar dat zou dan weer niet het juiste effect geven tijdens de ventilator storm. Na de storm was de voorstelling ook zo'n beetje afgelopen en werden alle doeken weer normaal opgehangen voor de volgende voorstelling, alleen was het nooit echt helemaal goed te krijgen (1ste foto).

Mvg,
            CMY

Comment

Working...