saturdaynightfever afterpartys

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

Originally posted by Ws Soundexpresse
    voor n tourtje van 80 shows iets huren? Dat zag ik niet zitten...
    en die van ons staat niet op n aanhanger maar kan in 2 delen gewoon de bus in, met de rest van de show....
    ik weet niet hoe vaak zij hem verhuren.

het blijft een afweging.

Hoe vaak verhuurd dat bedrijf hem? Als dat veel is dan is het fijn om zelf zo een ding na de tour in de verhuur erbij te kunnen gooien
    voor welk bedrag gaat ie na de tour in jou verhuur? En hoe vaak verhuur je hem erna nog?
    Als zij hem amper verhuren dan valt er voor een dusdanig lange periode misschien een goede deal te maken.
    Misschien is die van jou nu op praktische kosten goedkoper. Of is die andere te groot. Dat kan ook.
    In een bus gooien of aan een trekhaak hangen moet niet veel uitmaken denk ik?

Maar daar zul je uiteraard allemaal aan hebben zitten rekenen.
    lekker belangrijk!

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

klopt... bijkomend feit is dat we de naam saturdaynightfever officieel mogen gebruiken, en dus ook na de musical de show nog mogen verkopen, dat is ook een van de redene geweest om om het ding zelf te laten maken... Daarbij moeten we ermee de foyers van theaters in, das toch lastig met een bol op een aanhanger...

Hoevaak we het gaan verhuren na deze tour is natuurlijk nog niet te zeggen, ook omdat we er nog geen reclame ed. voor maken. wel is het totaal concept na de officiele tour ook al meerdere keren verkocht. Wat wel leuk is dat het ook in theaters verkocht is, waar we nu gestaan hebben met de officiele tour en waar de aftherparty zo'n succes was dat ze er losse avonden van gaan maken....

Daarbij ben ik wel van mening dat zo'n DJ booth tijdloos is, en over 10jaar nog verhuurd kan worden. Dus denk op de langere termijn geen verkeerde investering...
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1067

Die zuilen vind ik een goed idee Meteen alles netjes weggewerkt! het licht doet me ook niet echt veel....

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

en zo stond het in apeldoorn erbij... foto beetje wazig, met telefoon gemaakt...
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...