Hierbij de foto's van onze niet uitzend studio. Helaas is hij nog niet helemaal af, maar dit geeft toch al een goed beeld. Ook heb ik er wat oude foto's bij gedaan. Omdat de nieuwe studio in de ruimte van de oude moest komen, is het gele meubel met mengtafel enz verhuisd naar de grote studio. Uiteraard wordt deze weggehaald (verkocht) zodra de nieuwe bedrijfs klaar is.
De oude studio in normale status.
De oude mengtafel, een Eela zoals iedereen kan zien.
Wat kabel probleemjes toen de hele boel verplaatst was.
De opstelling van de oude DJ studio in grote studio (en ik met een bad-hear day!)
Dit wordt omgeboud tot:::
Het resultaat.
Nog wat informatie over de set:
Bij deze Dj studio wordt er gebruik gemaakt van een digitale klotz tafel. Zoals gebruikelijk bij digitale tafels is dit puur een muis, die met 1 utp aangesloten zit op een audio interface. deze heeft (net zoals BV protools) een aantal sloten die je kan vullen met DSP-, input-, en output kaarten. dit wordt weer aangestuurd door een PC. (mocht die chrashen dan draait alles gewoon door). het voordeel van zo'n systeem is dat je in elke studio 1 interface neer zet, en deze maar met 1 glasvezel kabel hoeft te verbinden. Over 1 kabel gaan 64 kanalen. Ruim genoeg dus. Ook is een groot voordeel dat je gewoon je eigen indeling op de tafel kan maken. Een DJ heeft bv een hele andere indeling dan een technicus.
Ik verheug me om er mee te werken!!
groeten
Mathijs
De oude studio in normale status.
De oude mengtafel, een Eela zoals iedereen kan zien.
Wat kabel probleemjes toen de hele boel verplaatst was.
De opstelling van de oude DJ studio in grote studio (en ik met een bad-hear day!)
Dit wordt omgeboud tot:::
Het resultaat.
Nog wat informatie over de set:
Bij deze Dj studio wordt er gebruik gemaakt van een digitale klotz tafel. Zoals gebruikelijk bij digitale tafels is dit puur een muis, die met 1 utp aangesloten zit op een audio interface. deze heeft (net zoals BV protools) een aantal sloten die je kan vullen met DSP-, input-, en output kaarten. dit wordt weer aangestuurd door een PC. (mocht die chrashen dan draait alles gewoon door). het voordeel van zo'n systeem is dat je in elke studio 1 interface neer zet, en deze maar met 1 glasvezel kabel hoeft te verbinden. Over 1 kabel gaan 64 kanalen. Ruim genoeg dus. Ook is een groot voordeel dat je gewoon je eigen indeling op de tafel kan maken. Een DJ heeft bv een hele andere indeling dan een technicus.
Ik verheug me om er mee te werken!!
groeten
Mathijs
Comment