Weekend 20-09-2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kwaak
    • Jun 2003
    • 177

Weekend 20-09-2003

afgelopen weekend hadden we weer een productie.
    in een huis nog wel!!!!
    het was groots aangepakt. het geluid moest goed hoorbaar zijn ent moest zwingen!!!! we hebben een paar foto's gemaakt van de opbouw van het feest en van het begin.:::::
    Angelfire on Lycos, established in 1995, is one of the leading personal publishing communities on the Web. Angelfire makes it easy for members to create their own blogs, web sites, get a web address (domain) and start publishing online.

graag wat reacties van alle kanten!!
    alvast bedankt.
    greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Zou je de fotos gewoon in het forum kunnen plaatsen. Daar is uiteindelijk toch voor bedoelt.
    Ik haat al die pop-ups namelijk.

Comment

• musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

Hummzzz... wilde net kijken... bandbreedte overschreden!

Zal het vannacht nog een keertje proberen.
      Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• kwaak
        • Jun 2003
        • 177

ok doe ik maar de site is momenteel een beetje heel erg down.......
        greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• kwaak
          • Jun 2003
          • 177

greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• dj Q-bone
            • Sep 2001
            • 171

Tja, als je bandbreedte overschreden is zal ook een directe link naar je foto niet werken

Neem anders een gratis server bv web1000 of lycos.

Comment

• Niek...
              • Nov 2001
              • 1094

Ziet er leuk uit, maar toch een aantal opmerkingen:[list][*]Je investeert in scans en dure dubbele cd-spelers; maar wanneer ik die hele meuk zo buiten op de stoep zie staan zou ik toch nog eens na gaan denken over de wijze van investeren. Hint: koop/bouw een paar mooie cases! Hoeft helemaal niet zo heel veel te kosten. [*]Idem met je truss. Mooie statieven, etc. Maar dan Conrad truss tot 40 kg. (???) met een redelijke belasting eraan...pakweg 40 kg wel... [*]Je hebt een T-4 met 2 scans, en dan zo'n kikkergroen Soundlab apparaat. Vind het persoonlijk geen porum tussen die andere (symmetrische) zwarte effecten.[*]Misschien dat je nog wat aan afwerking kunt doen? Je hebt er al een "doek" voor hangen, maar niet in een bepaalde flitsende kleur. Wanneer je bijvoorbeeld eens cases koopt/bouwt, denk er dan eens over na om hier een mooi geheel van te maken in de vorm van een meubel o.i.d.[/list]

Verder een alleraardige disco!
              <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• kwaak
                • Jun 2003
                • 177

greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• JBL-QSC-DBX
                  • Apr 2003
                  • 381

Hallo,

ziet er leuk uit! Al redelijk wat licht! Alleen sluit ik me bij eerdere posting aan: Prbeer een paar cases te regelen. Hoeft niet eens te duur te zijn als je eerst zoekt bij de occasion pagina's van de diverse grote(re) collega's. Kijk ik ook weleens en die hebben geregeld tweedehands gebruikte cases in de verkoop. Als je deze voor je kabelmeuk gebruikt maakt de vorm in eerste instantie niet eens zoveel uit. Die wordt pas belangrijker als je zo'n berg materiaal krijgt dat je op het efficiënt ruimtegrbuik moet gaan letten. Is nu nog niet zo aan de orde denk?

Nog een kleintje; ik zou je T4 andersom aan je truss hangen, met de bediening naar achteren. Is netter en zie je het zelf beter mocht er iets aan de hand zijn.

Groeten, Joris
                  Timescape.nl

Comment

• BENjpt
                    • May 2002
                    • 381

Hangt er niet wat teveel aan zo'n "laddertruss met in het midden van die kunstof koppelingen"?[?]
                    Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• kwaak
                      • Jun 2003
                      • 177

eh nee, want wat je ziet is geen laddertruss maar gehard staal en die koppelingen zijn niet van kunstof...... het is alleen heel erg zwaar spul daarom benk ook opzoek naar een paar meter triangle alu truss...
                      greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• Max
                        • Feb 2003
                        • 680

Netjes

leuk mixertje, heb hem zelf ook gehad
                        verder wel netjes
                        maa rinderdaad, een meubel zou niet verkeerd zijn
                        dat soundlab scannetje ziet er niet uit
                        want moet je nu met die spiegelbol ? er staat toch gene spot op gericht ?

Comment

• kwaak
                          • Jun 2003
                          • 177

jawel
                          daar hebben we de 518's voor
                          jah die soundlab had ik liever ook in het zwart gehad maar ok (het was de 1e scan)
                          greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• musicjohn
                            • Aug 2001
                            • 1102

Zo te zien wel keurig netjes safety's gebruikt (meen ik op foto 6 te zien; of vergis ik me?).

Kunnen een hoop van ons (mijzelf inkluis) nog wat van leren
                            Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• vic
                              • Jun 2003
                              • 93

Ja we hebben inderdaad alles geborgt behalve de parre maar die hebben 2 haken dus dat is niet verplicht.
                              Het enige jammere was dat de ruimte niet erg breed was zodat we onze truss niet wat langer hadde kunnen maken.Want het is nu niet erg symetrisch ingehangen.
                              Even over die kabelcases daar hebben we tijdens de opbouw ook over gehad dat we dat eigenlijk wel nodig hebben.Het enige is dat we nog geen draka kabels hebben en dus allemaal onze eigen kabeltjes meenemen die we maar kunnen vinden. Dat is eigenlijk het eerste wat we nu nog moeten maarja dat kost ook weer aardig wat geld. en om nu allemal 4 kabel cases te kopen vind ik zelf ook een beetje zonde

Comment

Working...