Cdj 100s kissies

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

Cdj 100s kissies

hoi,
    Ik denk laat ik ook maar es wat kissies maken voor mijn pioneertjes. Ik weet, het kan beter, maargoed..alle begin is moeilijk.

En ja..ik had popnagels over

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SAD*AhUU78H7ewu6lUzuF3JTA2*ShNMWfvUh6O1LT4EF4T5bV 9e12aFpJSSiov81TLqvgdKI2uaYKfIl6o9YUfhZ!qBf1vuYzga nfOGvOEVeAAAApHJsAg/Mvc-001f.jpg?dc=4675440553057582424[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADZAhYUL8L7ewu6lUzuF3bjxPbRtTgMQi7E8xyW6f*VGDfvH 7FDdID7YTVqhL1r7aDGcHwNQ!W6F25Y45g!796wfwX8qhTQpp! m84AUVbtDAAAApHJeAg/Mvc-002f.jpg?dc=4675440553092578453[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADcAhgUr8L7ewu6lUzuFzGPOFCKMR78WTT1lUJIngKQXbWtf whL5u7dgp4!z27fbkASLrjiF0g5H11nGL*dgrGHsMaB!OaDgZJ jB5Ymnl09AAAApHJhAg/Mvc-004f.jpg?dc=4675440553180122613[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADoMxkU78L7ewu6lUzuF5qe8*e2USoRTGhBm08tng*Y0r8bY PjrpLEyr*ZkuL4W5vAycAp!uBYNNDVH98a0twqir3qCFgAbgel LAaWICIHBdv102F8AAA/Mvc-005f.jpg?dc=4675440553229381115[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADcAh0U78P7ewu6lUzuFy1kWITE8w8qFt1ApN9I13HI9grK3 *9XSgpKBpb4qdpBPJFYvQ!Cnc9mYWrL!awX3MDuu6TtlOyfkQ6 KQGpb7ggvAAAApHJhAg/Mvc-009f.jpg?dc=4675440553304792788[/img]

Maar ik heb Denon (en hoe)
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

allemaal heel leuk en aardig, maar ik kan mijn vorige post niet wijzigen omdat ik niet ingelogd blijf, en NEE de cookies verwijderen helpt niet dus bij deze de link naar de msn files

oh...staat trouwens versterkerrack in de link, maar 'k heb 't de verkeerde naam gegeven [:I]

Comment

• B-Rental
      • Sep 2003
      • 76

Leuk gemaakt, maar waarom die hoge deksel??
      En ik geloof dat je zachtschuim heb gebruikt, kan ook dak me vergis .
      Maar lijkt mij handiger om hardschuim te gebruiken
      ]

Comment

• Mr Dj
        • Jan 2002
        • 836

van dat zachte schuim klopt. het werd me gewoon afgeraden om hard schuim te gebruiken, vandaar. werkt fijn, en zit lekker strak, (hard schuim misschien TE strak)

Die hoge deksel..tja wou eerst de sloten vd vlindersloten op de deksel maken, maar kwam net niet uit. dus vandaar. stoor er me echt niets aan.

Comment

• B-Rental
          • Sep 2003
          • 76

okey, en toch vind ik het nette kistjes, mijn complimenten
          ]

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2139

ziet er niet slecht uit nee. alleen voor die kleine dingen kan je beter kistjes kopen. veel goedkoper en een heel pak werk minder.
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Mr Dj
              • Jan 2002
              • 836

citaat:Geplaatst door ronny

ziet er niet slecht uit nee. alleen voor die kleine dingen kan je beter kistjes kopen. veel goedkoper en een heel pak werk minder.
              Dat ben ik HELEMAAAAAL niet met je eens.
              Kijk bijv naar die prodjuser kisten. die hebben hier ook een kist voor gemaakt. volgens velen een goeie prijs/kwaliteit verhouding.

1. het is gewoon bras naar mijn mening. net zo'n gamma kistje
              2, ze vragen iets van 130 ot 140 per kissie. deze kosten 144,- per 2

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2139

ik heb ook zelf van die pioneertjes ook met fc. kosten me ook 145€ voor de 2 samen. En nee het zijn geen prodjuser.

Het enigste verschil op de mijne zitten kikkersloten en op die van jouw zitten vlindersloten.
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• RL sound
                  • Jan 2003
                  • 156

Ik heb twee kistjes van American DJ voor mijn cdj100`s, maar ik moet wel toegeven dat het een mindere kwaliteit is dan zelf maken....

Het is ook maar net wat je zelf wilt.......puike kistjes overigens.

Wat was je kwijt totaal aan montage e.d., ben daar wel benieuwd naar.

Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

• Mr Dj
                    • Jan 2002
                    • 836

citaat:Geplaatst door quincie

Ik heb twee kistjes van American DJ voor mijn cdj100`s, maar ik moet wel toegeven dat het een mindere kwaliteit is dan zelf maken....

Het is ook maar net wat je zelf wilt.......puike kistjes overigens.

Wat was je kwijt totaal aan montage e.d., ben daar wel benieuwd naar.

zoals ik al zei heb ik ze zelf gemaakt en ben er totaal 144,- per 2 voor kwijt

Comment

• Overdrive
                      • Feb 2002
                      • 717

Hallo,

Mooie kisjes, alleen 1 puntje:
                      - Je hebt nu wel mooi je handvat in het midden van je case zitten, maar als je hem oppakt is hij wel uit balans. Dus je had hem beter iets meer naar de rand kunnen plaatsen.

Groeten Joost

Comment

• Mr Dj
                        • Jan 2002
                        • 836

citaat:Geplaatst door Overdrive

Hallo,

Mooie kisjes, alleen 1 puntje:
                        - Je hebt nu wel mooi je handvat in het midden van je case zitten, maar als je hem oppakt is hij wel uit balans. Dus je had hem beter iets meer naar de rand kunnen plaatsen.

Groeten Joost
                        kijk nog es goed [] Ik bouw misschien niet elke dag kisten, maar ben niet achterlijk [^] (ding is PERFECT in balans)

Comment

• Overdrive
                          • Feb 2002
                          • 717

Hmmm nou je het zegt [8D], gezichts bedrog misschien ofzo.

Sorry, mijn fout

Groeten

Comment

• sussudio
                            • May 2001
                            • 534

Vanwaar dat losse inzetstukje voor de slot-in ? Had natuurlijk ook aan het deksel vast kunnen zitten, dan raak je het in ieder geval minder gauw kwijt.
                            Drive-in Discoshow Sussudio
                            Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• Mr Dj
                              • Jan 2002
                              • 836

citaat:Geplaatst door sussudio

Vanwaar dat losse inzetstukje voor de slot-in ? Had natuurlijk ook aan het deksel vast kunnen zitten, dan raak je het in ieder geval minder gauw kwijt.
                              1, Dat is meer gepiel met het maken ervan.
                              2, Zul je altijd zien dat dat weer es ergens ligt, en dan iets erop.....
                              3, kwijtraken..nuh, gewoon in het bakje achterin droppen

Comment

Working...