hier een aantal fototjes van een 3dagen-durend studentenfeest in Haarlem, afgelopen augustus.
Maandag kantine van sporthal,
Dinsdag zwembad,
Donderdag weer in de kantine.
van het zwembad zijn vrij weinig foto's
Helaas hebben we geen backdrop anders had het er in de kantine een stuk strakker uit gezien.

zwembad:

Voor in het zwembad hadden ze ook nog een Amstel Bright promotieteam geregeld en de DJ daarvan hield nogal van rode lampjes en wilde dan ook alleen maar rode lampjes zien! zelf als de bovenste paar uitvielen tijdens een break ging de gain of master nog een stukje omhoog.
gelukkig zat mijn waardevolle collega naast de versterker en draaide deze steeds terug, toen we eenmaal op 10% zaten was de DJ klaar en konden we zelf weer verder
. wat een verschrikking als mensen zo weinig er van begrijpen.
Heeft iemand nog op- en/of aanmerkingen (backdrop weet ik dus al!)
Maandag kantine van sporthal,
Dinsdag zwembad,
Donderdag weer in de kantine.
van het zwembad zijn vrij weinig foto's
Helaas hebben we geen backdrop anders had het er in de kantine een stuk strakker uit gezien.

zwembad:

Voor in het zwembad hadden ze ook nog een Amstel Bright promotieteam geregeld en de DJ daarvan hield nogal van rode lampjes en wilde dan ook alleen maar rode lampjes zien! zelf als de bovenste paar uitvielen tijdens een break ging de gain of master nog een stukje omhoog.
gelukkig zat mijn waardevolle collega naast de versterker en draaide deze steeds terug, toen we eenmaal op 10% zaten was de DJ klaar en konden we zelf weer verder

Heeft iemand nog op- en/of aanmerkingen (backdrop weet ik dus al!)
Comment