Thai en KickBox : Fight of the gladiators II

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tiemen
    • Dec 2001
    • 944

Thai en KickBox : Fight of the gladiators II

Al veel gepraat de laatste tijd over boxgala's en toestanden, hier eentje van gisterenavond. 13 kampen, klasse D tot A, een tornooi en een titelgevecht. De foto's spreken voor zich denk ik.

Korte samenvatting materiaal : Prolyte 30D, HF&LF 1000 ADB, PAR 64 raylight (500W) en gewone PAR64 (1000W), 36 dimkanalen, Coef MP250, Celco navigator, Pyro Le Maitre, MX50, PC, DVD, Video, projector paar 1000 ANSIlumen, geluid is niet echt mijn ding..

1 kamp was met meisje, die tegenstander na 10 seconden tot opgave dwong. Voor de rest, veel show geven bij opkomst, en tijdens vechten statisch licht.

Tiemen

• axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Mooi uitgelicht, zie geen schaduw en dat blijft nog het belangrijkste!

Hier worden - zoals het eigenlijk hoort!!! - fill-lights gebruikt waardoor je een mooie egale spreiding krijgt van het licht wat echt wel super belangrijk is voor dit soort van events. Jammer genoeg heb ik die hier in vorige postings niet zien voorbij komen....
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

Ziet er goed uit..kun je ook al zien op de monitoren.
      Gewoon 'volblazen' zoals veel TV belichters jarenlang gedaan hebben ....
      .... en op de 5 na laatste foto ook goed te zien is

wat mij betreft: ik geef toch de voorkeur aan ronde drie! ;-p
      enne
      een beetje te veel van die "schoppende manne" en
      een beetje te weinig van wat er hing!
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

Ziet er erg netjes uit, zowel stilstaand licht tijdens de gevechten als de shows er tussen in!
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

De helft van de foto's zijn overbodig, aangezien dit geen kick-boks forum is, maar een prof. licht en geluidsforum (ok. een paar plaatjes zijn om mee te compenseren )

Verder leuke lichtshows tussendoor, de ring is tijdens de match goed verlicht. Leuk da er een videoscherm bij was.

Comment

• Tiemen
            • Dec 2001
            • 944

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

De helft van de foto's zijn overbodig, aangezien dit geen kick-boks forum is, maar een prof. licht en geluidsforum (ok. een paar plaatjes zijn om mee te compenseren )

Verder leuke lichtshows tussendoor, de ring is tijdens de match goed verlicht. Leuk da er een videoscherm bij was.
            Ik zou ook iets zeggen over overbodigheid en over jou reactie, maar soms moet ne mens hem eens leren inhouden veronderstel ik...

Ik kan gewoon moeilijk zelf foto's nemen terwijl die "showtjes", tijdens boxen daarintegen heb ik veel tijd...De overbelichte foto is trouwens het effect achteraan op catwalk, waar boxers opkomen (op liedjes à la Rammstein, enz.), dat waren 4*4 pars..

Er is al zoveel geluld over dat box-uitlichten, vandaar wat meer foto's dat het wel degelijk kan!

T

Comment

• vic
              • Jun 2003
              • 93

Zoals andere hierboven ook al hebben opgemerkt mooi uiteglicht. Ik zie inderdaad geen schaduwen.

Maar effe een vraagje je zegt dat je pyros hebt gebruikt. Maar heeft een van jullie dan die domme opleiding gedaan om pyro s te gebruiken, die alleen in nederland nodig is. Of was deze wedstrijd in een ander land

greetzzzz
              victor[8)]

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Alleen maar positieve reakties, is iedereen nou ineens bang voor Tiemen, ofzo???

Ik niet, mijn neefje staat op de derde foto...... LOL

Comment

• B-Rental
                  • Sep 2003
                  • 76

ik ga met jurjen mee, tis een fotoforum voor licht en geluid niet voor te kijken hoe ze doen kickboxen.
                  Dus is inderdaad de helft overbodig.
                  Als je nou eens volgende keer szelf een camera meeneemt en vantevoren doet fotograferen en dan van het licht en geluid.......dat zou een stuk indrukwekkender zijn dan 2 spierenbundels die zich een beetje verrot liggen te slaan.
                  ]

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

Zeg...de kunst van het reageren op een forum is dat het over het onderwerp gaat.
                    Niet of je vindt of het wel of niet op het forum thuishoort!

Mocht je niet tegen zoveel "fotogeweld" kunnen is er alrtijd de mogelijkheid om NIET te reageren!

Moet zeggen dat de fotoos van de boksers juist aangeven dat de belichting erg netjes was geregeld.

Beetje makkelijk werken met die vlakbelichting Tiemen?
                    geen ruzie met de mensen op de eerste rij? of kan je die dingen afkleppen?
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Carl
                      • Nov 2000
                      • 907

Hoe zit dat met die vlakbelichting / fill-lights?
                      Ik vind ook dat de foto's WEL ter zake doen, het ligt er alleen aan hoe je ze bekijkt.
                      Ik zie goed uitgelichte mensen.
                      En ja, ik ben heel erg bang van Tiemen, erger nog: ik heb geen kickboxende neef!

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5430

ik bedoel natuurlijk wel de tweede ronde drie....

maar met al die grappen weten we nog steeds niet wat er hing?
                        (of 'stond' is beter, want ik herken wel de statieven)
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Tiemen
                          • Dec 2001
                          • 944

Prolyte 30D op 4 VMB statieven (200 kg load). 8 mh's Coef MP 250. 20 symmetrische/assymetrische armatuurtjes op dimrack aan ring. Catwalk uitgelicht met PAR64 1000W met correctiefilters. Na toch al een aantel box/vecht-evenementen is gebleken dat het gebruik van floods toch wel het beste resultaat geeft. Alles is met barndoors, dus afkappen licht is geen probleem.

Comment

• Overdrive
                            • Feb 2002
                            • 717

En hoe bevallen jullie die Coefjes nog ?

Groeten Joost

Comment

• Tiemen
                              • Dec 2001
                              • 944

Om jullie te bevredigen :

Comment

Working...