vat 21 jarigen Koersel
Collapse
X
-
Even een paar opmerkingen:
-Afwerking van de kabels was niet zo denderend, maar het was werken tegen de klok en op zo feesten kijkt er toch niemand naar.
-De foto van de stroomkast: Dit is zo'n typisch 40A 220V enkelfasig kastje dat in de huizen staat van de meeste mensen in Belgiƫ.
Zaal had niet meer stroom dus alles moest uit losse groepen getrokken worden.
(deze hele set heeft op 2*16A groepen gedraait)
Het stuk tape op die stroomkast is niet zo duidelijk te zien, maar dit is een plastic bekertje dat over de hoofdschakelaar is geplakt, zodat niemand die per ongeluk kan afzetten, want deze staat dus gewoon in bereik van het publiek.
MVG,
Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light -
even uit het contractje kopiƫren wat er stond van materiaal:
ā¢ kist met: Denon 1800-F prof. dubbele cd-speler
ā¢ GEMINI CDM1000 4kanaals,10inputs dj mengtafel
ā¢ CROWN Macrotech 601 versterker (2*250wrms)
ā¢ QSC RMX2450 versterker (2*750wrms)
ā¢ actieve crossover en limiter behringer CX3400
ā¢ 2*hoogrendement hoorngeladen topkasten beyma 300wrms
ā¢ 4*eminence 15inch baskast, 500wrms
ā¢ shure SM 58 prof microfoon
ā¢ 2*technics SL1210-mk2 draaitafels
ā¢ LICHT:
ā¢ 12 PAR lampen, 4.4kw
ā¢ lichtbrug 6m +extra statieven
ā¢ 2 lichteffecten 250watt
ā¢ 2 futurelight 250 watt MSD/2 scans
ā¢ roterende spiegelbol 50cm diameter
ā¢ gigastrobo 2600watt DMX gestuurd
ā¢ rookmachine antari 1000watt
Er waren zo'n 300 personen, set was ruim voldoende maar is toch volledig opengegooid een deel van de avond.
MVG,
Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & LightComment
-
Hey, dat ziet er heftig en vooal "druk" uit. Was zeker wel gezellie ???
citaat:2*hoogrendement hoorngeladen topkasten beyma 300wrms)]
[
)]
Was zeker wel lekker makkelijk om de truss delen zo in het frame van het balken-frame van het plafont te kunnen schuiven?
Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
citaat:vindt je dit niet wat gevaarlijk al dat bier aan je materiaal op foto 12
Sommigen zwaaiden ook verdacht dicht in de buurt van de apparatuur met bier. Ik heb achteraf ook veel poetswerk gehad. Allemaal vuile modder+bier spatten op apparatuur (gelukkig vooral op de flightcases) die dicht bij de grond staat.
Vandaar ook de paletten onder de speakers.
Zoiets zou ik niet aandurven om gewoon verhuur te doen en zelf niet te blijven, dan gaat er gegarandeerd iets mis en lukt het technisch ook helemaal niet.
Jammer genoeg geen foto's gemaakt op het einde. Was daar echt een puinhoop, 1000den bekertjes op de grond in een mengeling van bier en modder.
Er zijn trouwens 15 vaten van 50 liter opgedaan [:0]
Die houten balken zijn daar wel de manier om iets te hangen, er is trouwens geen andere manier om dat te doen, want de zaal is te laag voor een truss op windups.
Ik heb hier ook nog een topic staan van hetzelfde feest vorig jaar, kun je zien hoe ik er op vooruit ben gegaan []
MVG,
-
HĆ© Pulse,
ziet er wel ok uit! Alleen wtf, waar komt die modder dan vandaan? Is dit in een boerderij 10 km buiten de bewoonde wereld of zo?
Nog een vraagje: hoe kom je aan 4400W met 12 cans? Dat zou betekenen 366,7W per can en dat ben ik nog niet tegengekomen [)]
Verder weinig op aan te merken!Comment
-
modder: parking en alles rond zaal was gewoon zand met af en toe wat gras.
In combinatie met bier geeft dat.... biermodder ja
Parren:
8par 56 MFL 300watt basisverlichting
4par 64 raylights 5OOwatt voor witte chases en effecten
samen 4.4 kw :-)MVG,
-
hoi dieter
ziet er weer eens een geslaagd feestje uit he[^]. Heb je veel poetswerk gehad met je geluidssetje nu je die paletten daar onder hebt gelegd?
heb je trouwens al een manier gevonden om die schermpjes op je scans uit te zetten? nu valt het echt wel op zo in het donker.
Volgende keer een stukje tape/gaffa erover ofzoniet zagen, gewoon doen!Comment
-
ik vind toch dat je het display erg goed kan zien op de foto's. nu ja het maakt niet zoveel uit, maar stond misschien gewoon wat netter?
je hangt ze toch achter de dj, dan maakt het niks uit. Moest je ze ooit echt in de zaal hangen was dat misschien toch wel als je die displaytjes niet zag.niet zagen, gewoon doen!Comment
-
tja dan zou ik die vast getapete par irriterender vinden, displaytjes lijken me nou niet bepaald probleemDerbi Gpr Project aan de gangComment
Comment