Di-Rect

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

hey,

ziet er allemaal leuk uit , maar nog eens een vraag ,
    op foto 12 staat een laptop op een rack, nu wou ik vragen , weet iemand welk geluidsprogramma dat is ??? en voor wat dient het ???

greet's ljanton

de mensen met iets eenvoudigs entertainen is de kunst

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Als je het onderwerp ook even had gelezen hoefde je die vraag niet te stellen... (tip tip, hint hint!)

Comment

• Rock On
        • Jan 2004
        • 250

Programma is SIA Smaart Live. Een Real Time Analyzer. Verdomte hendig als he je speakers goed op tijd wilt zetten en rare feedbackjes wil opsporen. (Zet 'em op de cue van de monitortafel en je hebt ze zo te pakken.).
        "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• lucas van geest
          • Dec 2001
          • 10

Zaaltafel was in het bolwerk in sneek een midas H1000 monitor tafel was een soundcraft SM 20 met o.a. bss varicurve eq's er zo ingegeeld 3x stereo in -ear, 2x mono effecten, 4x floor 2x side fill
          = 14 groepen bassist speelde alleen op floor niet op in-ear
          Groeten monitorengineer uit het noorden

psm 700:)

Comment

• Dree2light
            • Apr 2004
            • 8

Heej hallo Allemaal

Via via heb ik het een en ander gehoord dat er hier over mijn lichtset gesproken wordt. Leuk

Ik doe dus het licht bij Di-rect zowel ontwerp als operator.

ik zal jullie eerst ff een lijstje geven met materiaal wat er hing:
            8 x technobeam (leuke spots met veel licht)
            12 x mac 300 zowel op de vloer als in de truss
            4 x atomic strobo op de vloer
            2 x 6-bar als front
            2 x acl set met balast parren dus op 4 dimmer kanalen
            1 x Ma dimmer
            1 x ELC dmx splitter
            1 x ELC dmx-point
            1 x Jands echelon (hog 1000) voor bewegend licht
            1 x Eurolight voor het conventioneel licht
            1 x swefog (oilcracker)
            1 x Jem zr 33 (rook)
            1 x Jem A1 (dmx fan)

Ehm het ging dus even over de belastingen van de statieven. Ik heb idd een cursus gevold bij rinus bakker dus dacht best goed te weten waar ik mee bezig ben. Het hele lijstje wat er opgesomd werd klopt helemaal niet om ik met heel ander materiaal werk en een groot gedeelte ook nog eens op de vloer. Wat er in de truss hangt zijn 8xtechnobeam en 6xmac 300 2xACL set en 2x6-bar en een backdrop.
            Ik geef toe dat de achtertruss vrij zwaar beladen is. De zwakste schakel in het geheel is de Truss FD34 van eurotruss en niet de statieven die kunnen ieder 200 kilo hebben. Deze achter truss hangt ook niet boven mensen en er kan ook niemand onder komen omdat de hele achterlijn is vol gebouwd met kisten en licht.

Verder sond er qua geluid dubbel c4 van d&b.

als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Groetjes Andre Beekmans
            André Beekmans
            www.abproductions.nl

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

HĂ© Andre, erg gave show maak je daar hoor, mijn complimenten. Lekkere timing, mooie plaatjes, jij werkt daar niet voor niks . Doe je nog meer buiten Di-Rect of hebben ze daar teveel shows voor?

Comment

• Dree2light
                • Apr 2004
                • 8

Heej Ice

Dank je wel voor de complimenten.

Verder werk ik in vaste dienst bij purple group ik ben veel tijd met di-rect bezig en verder doe ik allemaal losse producties tussen door. Heel veel festivals zoals afgelopen weekend Rockweekend in horst/america met di-rect within temptation en kane. Ook met kane de grotere dingen doe ik vaak de lichtproductie zoals in de hmh en pepsi stage. Verder heb ik al veel te veel dingen gedaan.

Groetjes Andre
                André Beekmans
                www.abproductions.nl

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Doe je netjes Was jij er toen bij ons (KSE) ook bij toevallig? Neem aan van wel dan... had eigenlijk een stel over-the-top getilde roadies verwacht, maar dat viel me alles mee . Laatste drive-in show die ik gedaan heb daar, ben onderweg naar jou job hehe (mocht ik willen). Na goed, als je zelf wat leukere foto's hebt om te delen: doe dat dan even hier!

Comment

• Dree2light
                    • Apr 2004
                    • 8

heej ice

Jazekers was ik er toen ook bij. Ik herkende de foto's meteen. mooie foto's trouwens. Ik heb me vandaag hier pas aangemeld maar ik ga zeker hier terugkomen en zal eens wat leuke foto's plaatsen.

Groetjes
                    André Beekmans
                    www.abproductions.nl

Comment

• jadjong
                      • Oct 2003
                      • 654

citaat:Geplaatst door (iCe)

had eigenlijk een stel over-the-top getilde roadies verwacht, maar dat viel me alles mee .
                      Dat dacht ik ook Ik kreeg de vraag of ik alstjeblieft heel misschien een haspeltje wilde oprollen. Ik wist niet wat me overkwam []

Comment

• JeroentjE
                        • Oct 2000
                        • 197

Haha, eigenlijk is Andre heeeel evil, haha. Tot vrijdag he.
                        Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
                        Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
                        Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• rene.derksen
                          • Feb 2004
                          • 649

Evil? Duivels bedoel je whahaha [}] Ja ik ben rené, als er een vraag mag oprijzen Wie is dat nou weer? Vandaag nog gezien in de eendracht
                          Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...