Synaesthesia III

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJP-BIM
    • Jan 2004
    • 289

citaat:Geplaatst door R. den Ridder

mooi hoor, maar wat ik alleen niet snap, hoe kun je op zo'n feestje ooit wat verdienen?
    meestel draai je op met dit soort feesten >>kiet<< [?] kost geen geld, maar je verdient er ook helemaal niets mee! [8D]
    bimshowequipment.nl

Comment

• lj Dixie
      • Jun 2003
      • 23

misschien als tip voor de volgende keer om eerst de netten in de trus te hangen en dan de trus (voor de rest) omhoog te brengen?? ) scheelt een hoop acrobaten werk...

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

citaat:Geplaatst door lj Dixie

misschien als tip voor de volgende keer om eerst de netten in de trus te hangen en dan de trus (voor de rest) omhoog te brengen?? ) scheelt een hoop acrobaten werk...
        Ja inderdaad, dat snapte ik ook niet helemaal?

Comment

• vic
          • Jun 2003
          • 93

HET ziet er idd heel erg mooi uit vooral met die camouflage netten. Maar hebben jullie ze wel ge impregneert want dat is toch geen overbodige luxe zeker met het licht van al die parren en mh s er op
          Greetzz
          vic[)]

Comment

• FiëstaLj
            • Oct 2000
            • 2068

En volgende keer ff een klimtuigje aan als je toch erbovenop wil gaan zitten.

Waren die diagonaaltjes nodig voor de stabiliteit van je poten ?
            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• dabassman
              • May 2003
              • 172

We hebbe zeker geen verlies gedraaid we hadde zelfs een aardige winst. De zaal huur was gratis. Als de zaal een goede bar omzet had werd de beveiliging door de zaal betaald en aangezien dat ze die hadde hebbe we een zeer leuke winst. Alles was goed geimpregneert en getest. Dat tuigje hadde we inderdaat niet om waren we vergeten. Als jullie nog meer vragen hebben hoor ik het graag.
              Groete Bas
              Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• showband
                • May 2001
                • 4524

Als het camo-netten uit een legerdump zijn. (echte dus) zijn ze brandveilig.

(heb nog in dienst gezeten...[B)])
                lekker belangrijk!

Comment

• Jurrie
                  • Nov 2002
                  • 402

Ziet er goed uit, maar de aankleding (jungle thema) vind ik een beetje magertjes...

Webshots, the best in Desktop Wallpaper, Desktop Backgrounds, and Screen Savers since 1995.

Webshots, the best in Desktop Wallpaper, Desktop Backgrounds, and Screen Savers since 1995.

En ja: het hout was vers gekapt bij een nabijgelegen sloot

Comment

• dabassman
                    • May 2003
                    • 172

Ja misschien wel ieder zijn eige mening. Wij hebben meer uitgegeven aan het licht zo te zien. Iedereen was zwaar onder de indruk.
                    Greets
                    Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• Jurrie
                      • Nov 2002
                      • 402

Ik vind dat wanneer je een thema hebt je ook flink je best moet doen om die uitstraling te krijgen.

Wie is er nou niet onder de indruk van een stel goeie MH's?...

Dus dat de mensen denken van 'jungle' en niet 'whoo licht'.

Maar ieder zijn mening natuurlijk (vandaar het forum )

Er was idd minder (lees: geen) budget op dat feest, maar qua aankleding (en sfeer) was het okee.

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3150

Vindt de 'versiering' van Jurrie om eerlijk te zijn een stukkie mooier.

Maar om verder te gaan op het feest van dabassman:
                        ziet er best leuk uit, de volgorde met netten ophangen en zo is mij ook nog niet duidelijk, maar ja... Zal wel een reden voor zijn. [)]

Nog een andere vraag: heb je wel baseplates onder de vertikale truss' gezet? Het ziet er op de foto's uit van niet en dan zal het niet al te best voor de vloer zijn [B)]

En waren de DJ's de enige op het podium of had je ook nog een aantal acts. Anders snap ik niet waarvoor je die grote mengtafels nodig hebt. http://www.wimpie.net/~synaesthesia/...ight/087_G.jpg

Comment

• Fritz
                          • Oct 2001
                          • 621

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Vindt de 'versiering' van Jurrie om eerlijk te zijn een stukkie mooier.

Maar om verder te gaan op het feest van dabassman:
                          ziet er best leuk uit, de volgorde met netten ophangen en zo is mij ook nog niet duidelijk, maar ja... Zal wel een reden voor zijn. [)]

Nog een andere vraag: heb je wel baseplates onder de vertikale truss' gezet? Het ziet er op de foto's uit van niet en dan zal het niet al te best voor de vloer zijn [B)]
                          Baseplates? Volgens mij kan ik ze hier bij de voorste truss wel herkennen...

Comment

• kwaak
                            • Jun 2003
                            • 177

citaat:Geplaatst door showband

Als het camo-netten uit een legerdump zijn. (echte dus) zijn ze brandveilig.

(heb nog in dienst gezeten...[B)])
                            dat is het probleem dus...
                            het zijn niet altijd echte.
                            wij hadden ze op school ook en testte ze, bleek dat ze gewoon in de fik gingen! dus je moet wel ff testen.....
                            tuluk gaan echte niet in de fik!!
                            verder ziet het er prima uit!!!
                            greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• DjJeroen
                              • Oct 2000
                              • 288

Mijn complimenten, ziet er gaaf uit! Ook leuk dat trussje zo!
                              Lichtplan zelf gemaakt?

Wat voor muziek werd er gedraaid?

Doe je wel vaker feestjes organiseren? Zo te horen heb je het goed geregeld met de zaaleigenaar/beheerder!
                              Zag je het effect van die Spooky Blue's nog een beetje?

Alvast bedankt!

Groeten Jeroen

Comment

• driesmees
                                • Apr 2003
                                • 1076

Hoe worden eigenlijk die vertikale trussen beschermd tegen het omvallen(door ertegen te lopen...)
                                [CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...