Synaesthesia III

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kwaak
    • Jun 2003
    • 177

daar zijn nou die die diagonale buizen voor toch?
    en voor de rest doet de zwaartekracht zijn werk wel.....
    of heb ik het nu fout?
    greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Deze hele constructie staat op vijf poten... het is H30V truss....al met al geen klein beetje gewicht. De vertikale delen staan netjes geschoord, om de hoeken te ondersteunen.
      Als je hier tegenaan loopt heb je niet meer dan hoofdpijn en een gedeukt ego...trek je niet zomaar om, laat staan omver lopen!

ik snap die opmerking van het klimtuikgje niet...waar wil je die aan vast zetten?
      bovendien: arbo persoon =100kg, wat is de puntlast van H30V?...voor de echte rekenaars beginnen te sputteren, ja ik speel wat met de veiligheidsfactor...

Inhangen beneden is aan te bevelen, daarna zal je toch weer met laddertje omhoog moeten om net goed in te hangen...

Ik vindt het resultaat netjes, zeker de foto waar de truss maar magenta wordt aangelicht...begin een trussfetish te krijgen...

Comment

• dabassman
        • May 2003
        • 172

Nee je hebt het goed Kwaak en er werdt ook niet tegen aangelopen. Verder werd er van funk tot hardstyle gedraaid. Dat was echt iets unieks in het dorp. Dit is de derde keer dat we zo'n feest organiseren onder deze naam. Dit was wel de eerste echt grote. We hebbe het zo goed kunne regelen omdat sander (jonge van die foto) en ik allebei in dat zaaltje werken. Het is een soort theater aka bioscoop. En daar doen we licht en geluid. De spooky blue's zag je erg goed als er niet teveel licht aan stond. Bedoel dan de parren enzo. De mengtafels. De o1v werdt gebruikt voor live acts. Dat was een drummer gitarist bassist en een saxofoonist. De A&H is van de locatie zelf en ik vind hem erg fijn werken dus vandaar.
        Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• Jag
          • Nov 2002
          • 319

Ziet er mooi uit hoor . Ik zou alleen wel de topkastjes gevlogen hebben en die Bose subs thuis gelaten hebben .

Comment

• BoogiePimp
            • Feb 2004
            • 46

Om even wat verder in te gaan op het truss/camouflagenet-verhaal.
            We konden de netten nog niet in hangen (vrijdagavond) want die waren er nog niet en aangezien we vrijdag wel alles aan licht & geluid wilden hebben staan hebben we dit naderhand (zaterdag dus) pas gedaan.
            Diagonaal-verhaal, die buisjes zijn idd voor versteviging van de hoeken en stabiliteit van de gehele truss constructie.
            Bigg-ass mixer-verhaal, er waren naast een DJ ook live-act (drum, gitaar) die natuurlijk ook uitversterkt moesten worden.
            Relight-verhaal, we hebben idd materialen geregeld bij Relight, maar om nou te zeggen dat we heel de loods hebben leeg gehaald...nee...
            Ik ben trouwens ook een van de organisatoren/DJ's,
            Hooooooooii
            Touren is da bomb!

Comment

• dabassman
              • May 2003
              • 172

De versterkers waren crest ps5200's

Comment

• BoogiePimp
                • Feb 2004
                • 46

Beste Jag,
                Jij wilt dus zeggen dat we de topkastjes beter aan het systeem plafond konden vliegen? In zulke pratijken hadden wij niet zo veel zin an, ik hoop dat je dat begrijpt.
                Groeten de Synaesthesia crew.
                Touren is da bomb!

Comment

• DjJeroen
                  • Oct 2000
                  • 288

Hij bedoelt denk die topkasten in je truss hangen(vliegen)!

Groeten Jeroen

Comment

• quincman
                    • Mar 2003
                    • 66

weet iemand welke liften dit zijn?

klik

Comment

• DJ_Robin
                      • Jul 2001
                      • 610

deze liften worden o.a door ALP in utrecht geleverd/gemaakt.
                      Je kunt ze bij veel grotere verhuur bedrijven huren , zoals o.a relight , PAS audio , FlashLight ect.

Worden veelal gebruikt om trussconstruties omhoog te werken en zo de poten er gemakkelijk onder te zetten.

Ik dacht dat je 300 kilo per lift mocht heffen.

M.V.G
                      EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• quincman
                        • Mar 2003
                        • 66

citaat:Geplaatst door DJ_Robin

deze liften worden o.a door ALP in utrecht geleverd/gemaakt.
                        Je kunt ze bij veel grotere verhuur bedrijven huren , zoals o.a relight , PAS audio , FlashLight ect.

Worden veelal gebruikt om trussconstruties omhoog te werken en zo de poten er gemakkelijk onder te zetten.

Ik dacht dat je 300 kilo per lift mocht heffen.

M.V.G
                        oh net als die genie liften ( stage rigging --> genie liften --> laatste pagina) in de webshop

tnx!

Comment

• dabassman
                          • May 2003
                          • 172

Waren idd alp liften. Weet niet welk type. We hebbe daar de 2 halve cirkels mee omhoog getakeld pootjes eronder en het stond als een huis.

Comment

• BoogiePimp
                            • Feb 2004
                            • 46

Check www.synaesthesia.tk voor meer foto's van de opbouw en het feest!

Hoooii
                            Touren is da bomb!

Comment

• fredjuhh
                              • Sep 2002
                              • 215

ziet er best gaaf uit, je zou nog wat extra jungle aankleding kunnen doen door wat groene verlichting, en in de truss (boven t publiek) lianen hangen, en wat dieren-knuffels ofzo [8D]
                              ---hier staat nix--->

Comment

• skylineshow
                                • Oct 2003
                                • 71

citaat:ziet er best gaaf uit, je zou nog wat extra jungle aankleding kunnen doen door wat groene verlichting, en in de truss (boven t publiek) lianen hangen, en wat dieren-knuffels ofzo
                                maar dan zit je ook weer met de brandveiligheid.......... Verders mooie lichtshow alleen idd, de aankleding kon wat beter (muren bekleden ofzo)

ff offtopic: als iemand nog goeie tips heeft voor een jungleparty stuur ff een berichtje aub.....willen het misschien ook gaan organiseren in het jongerencentrum hier....

Comment

Working...