Toch jammer dat er tegenwoordig steeds meer groepen komen, die eigenlijk alleen willen strijden om het hardste geluid. Vooral de eerste foto's vind ik persoonlijk niks met carnaval te maken hebben..dat zijn wagens met geluid...Wij hadden bij ons ook onze grote set 4/5 keer kunnen verhuren...Maar wij hebben hem lekker bij de kachel laten staan. En daar stond ie goed..:-) Ook al is het dan van 'de klant' betaald de schade. Je moet toch weer zo snel mogelijk je set repareren en dan nog maar hopen of de klant daadwerkelijk afrekend...
Carnavalswagens met geluid!
Collapse
X
-
-
citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës
Toch jammer dat er tegenwoordig steeds meer groepen komen, die eigenlijk alleen willen strijden om het hardste geluid. Vooral de eerste foto's vind ik persoonlijk niks met carnaval te maken hebben..dat zijn wagens met geluid...
die function-one set is megamooi maar je moet niet vergeten dat carnaval ook nog iets is van een familiefeest waar tijdens de optocht ook nog wel eens kids aan de weg willen staan.
beetje verantwoordelijkheids gevoel voor de trommelvliesjes mag er wel zijn[:I]
anderzijds stelt 90 db weer niets voor,nu maar zoeken naar de gulden middenwegZelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.Comment
-
Moet er wel even bij zeggen, dat ik niet specifiek doelde op de F1 set...Ook op die D&B set en dat verhaal van die 20 stacks 850...Waar ik trouwens eerst foto's van zou willen zien...Want volgens mij heb je dan zo ongeveer een dieplader nodig..1 stack bestaat volgens mij uit 4 bassen en 4 toppen..20*8=160*200kg=32000 kg= 32 ton......ex amp's...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Nog 1 reactie zonder foto dan....
Olaf: wanneer er over 1 stack gesproken wordt, gaat het om 1 top en 1 sub. Wanneer er gesproken wordt over een enkele set 850, heb je het over 4 toppen en 4 subs.Groeten, RemcoComment
-
Wat me ook opvalt dat ik nog geen een foto nouja 1 dan mischien, maar geen 1 wagen waar echt moeite voor gedaan is. Ik bedoel de meeste wagens zijn op jullie foto's "zuip" wagens. bij ons bouwen (we/ze) bijna een half jaar en dan bijna elke avond. het resultaat een schitterende wagen, maar een srv kar met verf kan ik ook.
Foto van dit jaar heb ik nog niet maar wel een van ander jaar.
http://www.cvsmidje.nl/fotos/2000/2000%20(04).jpg
http://www.cvsmidje.nl/fotos/2001/2001%20(13).JPG
Deze wagens zijn gebouw door: cv 't smidje in berghem (zit ik ook bij) bij ons staat er ook altijd D&B op 4 sub's en 4 toppenDe baas heeft D&B ole oleComment
-
tds, wat was het gemeten SPL weer ?PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
en als je "continu" erbij zegt is het nog leuker, maar toch blijf ik het niet gezond vinden...PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
-
Was dat ook jullie motto van het jaar???
Verder vind ik de wagen er niet echt op z'n carnavals uitzien, maar goed daar is dit forum niet voor...
Groeten SanderTouren is da bomb!Comment
Comment