Haaren Inter@ctive 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Tom
    • Nov 2003
    • 202

Ja kan best worden gedaan. Ligt eraan met welke banden je het wil doen, of hoog of midlaag.
    Ik heb enkel het met hoog weten doen, zoals hier op de foto:

maar neemt niet weg dat je het ook met midlaag kan doen.
    Groeten

Tom Venken

Comment

• Klaaske
      • Jun 2003
      • 571

HAHAHAHAHA, leukk gegoogelt
      <font size=\"1\">
      Groeten,
      Jaap
      <b>
      -[GSXke :)]-
      </font id=\"size1\"></b>

Comment

• PowerSound
        • Nov 2001
        • 1892

citaat:Geplaatst door Iko

citaat:Geplaatst door PowerSound

Hoog laten koppelen is echt moeilijk. Je afstand tussende drivers is te groot, ben je dan beter zoals ik zegt om je MIDLAAG secties samen te plaatsten.
        Daarom zei ik ook idd..
        hoog mid midlaag - midlaag mid hoog...
        Oops een O'tje vergeten achter de Ik (=&gt; zoals ikO zegt )
        PSL Bvba powered by
        L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
        Yahama LS9-32 / MC7L-48
        Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
        Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Iko
          • Feb 2002
          • 766

Hier is toch ook het midlaag gekoppeld? Of zitten de connectors aan de onderkant van de kasjes? Zoals iemand net ook al zei.. Hoog koppeld niet omdat het midden te verweg van elkaar zit.

Greetzz Iko

Comment

• LJ Tom
            • Nov 2003
            • 202

Connectors zitten aan de onderkant, ter hoogte ongeveer van de onderste handvatten van die "kastjes"..
            Groeten

Tom Venken

Comment

• DidierB
              • May 2003
              • 337

Vergis ik me, of hangt daar 853 tussen? De bovenste rij kasten is alleszins een ander type dan de rijen eronder...

Groeten,

Beghin Didier
              Ampli bvba

Comment

• badboyscrew
                • Aug 2000
                • 304

zijn gewoon de KF-850 T's de onderste rij zijn de SB-850 oftewel de subjes
                groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• Iko
                  • Feb 2002
                  • 766

Nee hij bedoelt dat de aller bovenste rij iets anders is .. Downfill is het niet volgens mij, want dat hang je niet bovenaan...

Greetzz Iko

Comment

• LJ Tom
                    • Nov 2003
                    • 202

citaat:Geplaatst door DidierB

Vergis ik me, of hangt daar 853 tussen? De bovenste rij kasten is alleszins een ander type dan de rijen eronder...

Groeten,

Beghin Didier
                    Ampli bvba
                    Ja dacht ik ook al, denk dat je gelijk hebt. De 853 2-weg kast met hoog en mid.

Maar denk dat we redelijk ver offtopic aan het gaan zijn :-D
                    Groeten

Tom Venken

Comment

• Jeroen
                      • Aug 2000
                      • 1021

Even een bericht via mij van Gertjan (Tropical Discoshow)

Ik zie dat Jaap hier een hoop kletst over tds (tropical discoshow)
                      Nou, Jaap werkt niet bij ons(is een paar keer meegeweest) en voor wat hij over Haaren Interactive schreef of op vragen beantwoorde is dik onvoldoende. Hiervoor krijgt ie een 4. Hij heeft daar alleen maar als gast rond gelopen dus dan kan je ook alleen maar gokken als je iets gevraagd wordt. Jaapie, bemoei je niet met iets waar je geen verstand van hebt of overleg even met ons. Groeten Gertjan ( en leer even het verschil tussen een par 56 en een 64)
                      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• MC Party
                        • Sep 2003
                        • 481

citaat:Ik zie dat Jaap hier een hoop kletst over tds (tropical discoshow)
                        Valt wel mee toch? Hij laat alleen een paar foto's zien.
                        citaat:Nou, Jaap werkt niet bij ons(is een paar keer meegeweest) en voor wat hij over Haaren Interactive schreef of op vragen beantwoorde is dik onvoldoende. Hiervoor krijgt ie een 4.
                        Vul aan zou ik zeggen.
                        citaat:Hij heeft daar alleen maar als gast rond gelopen dus dan kan je ook alleen maar gokken als je iets gevraagd wordt.
                        Ow ik dacht dat mensen ogen hebben... denk dat wanneer je daar rondgelopen hebt je toch wel (grotendeels) kan zien wat er stond neem ik aan.
                        citaat:Jaapie, bemoei je niet met iets waar je geen verstand van hebt of overleg even met ons. Groeten Gertjan ( en leer even het verschil tussen een par 56 en een 64)
                        Ik dacht dat fouten maken menselijk is, maargoed wie ben ik...

Dat Jaap daar rondgelopen heeft ipv geholpen is daar aan toe, maar om hem nu meteen ff de grond in te trappen op een forum is toch wel een teken van laag niveau [xx(]

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• jans
                          • Feb 2003
                          • 869

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Interessante rigging...
                          wat is de toelaatbare last op het puntje van zo'n schuine 'zeildraagschoor' (ik heb geen idee hoe je zo'n stok noemt in de tentenbouw.)

Als het een beetje waait heb je in elk geval voor 'moving lights' voor een zeer concurrende prijs.
                          Ja als ik zulks zie begint het mij ook te kriebelen. Kan me niet voorstellen dat de tent hier op berekend is.
                          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• jans
                            • Feb 2003
                            • 869

citaat:Geplaatst door Jeroen

Even een bericht via mij van Gertjan (Tropical Discoshow)

Ik zie dat Jaap hier een hoop kletst over tds (tropical discoshow)
                            Nou, Jaap werkt niet bij ons(is een paar keer meegeweest) en voor wat hij over Haaren Interactive schreef of op vragen beantwoorde is dik onvoldoende. Hiervoor krijgt ie een 4. Hij heeft daar alleen maar als gast rond gelopen dus dan kan je ook alleen maar gokken als je iets gevraagd wordt. Jaapie, bemoei je niet met iets waar je geen verstand van hebt of overleg even met ons. Groeten Gertjan ( en leer even het verschil tussen een par 56 en een 64)
                            Dan kun je ons vast ook vertellen hoe het dan wel zit met de EAW stacks.
                            Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• Klaaske
                              • Jun 2003
                              • 571

En dan blijft als enige argument het verschil tussen een p56 en p64 over, wat ik op 5 meter verschil niet zie, en ach..licht zuigt

En zou ik in de gelegenheid worden genomen om nog iets daarmee te maken moeten hebben zou ik het niet eens doen gezien de veiligheid van de rigging. Kan er verder wel over doorzeuren maar zo lang er niks verkeerd gaat ziet men dat toch niet als onwetende

Vind dat sommige dingen nogal overdreven gezegd worden, maar dat kan ook niet via het forum gezegd worden, maar mits GJ dat nodig vind. Be my guest

Ga nu weer in de zon liggen [8D]
                              <font size=\"1\">
                              Groeten,
                              Jaap
                              <b>
                              -[GSXke :)]-
                              </font id=\"size1\"></b>

Comment

Working...